Vakantiepark Santa Clara

18 reviews over Vakantiepark Santa Clara in het Nederlands

Oud, vies, slecht

Jurgen Dorst
23-3-2012

We wilde in februari naar Gran Canaria in een bungalow zoals ieder jaar. Om de een of andere reden was de keuze dit jaar zeer beperkt. Elke keer als we een reis wilde boeken was er of geen vlucht of geen beschikbaarheid. Uiteindelijk Santa Clara kunnen boeken.Bungalow was zeer oud en armoedig. Kalk viel op sommige plaatsen van de muur. badkamer sterk vervuilt. Er kwam wel elke dag een schoonmaakster langs maar alleen een dweiltje over de vloer is niet voldoende. Douchekop was zeer oud en werkte alleen nadat we hem met een stuk tape hadden vast gezet. Ligstoelen waren niet bij de bungalow aanwezig. Hier moest extra huur voor worden betaald. Dat hadden we nog nooit meegemaakt. Toen wij ze wilde huren kregen we te horen dat alle was verhuurt en pas na woensdag misschien weer beschikbaar kwamen. Erg prettig als je op Zaterdag alweer naar huis gaat. Hebben maar luchtbedden gekocht.Nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2012

De bungalow was netjes verzorgd, er was meer dan genoeg ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen.

Het zwembad zag er netjes uit maar was toendertijd erg koud.

Buiten het bungalowpark stikt het helaas van de straatverkopers.

We zijn in december hier naartoe geweest en hebben een heerlijk warme kerst gehad. Het is leuk om een keer door de "woestijn" te wandelen en een jeepsafari te doen.

Gereisd met jonge kinderen in december 1998
2008

Heerlijk die zwembaden!

Elly
28-8-2008

Wel een aardig park. Schoonmaaksters erg aardig. Maar ook wij kregen te maken met een overboeking en pas na 2 dgn werd er een oplossing aangeboden. We hadden geboekt voor 2 x 3 kmr bungalows en kregen x 3 kmr en 1 x 2 kmr voor 7 personen! Manager behandelde ons niet echt vriendelijk. Na overleg met onze touroperator was er een oplossing (na 2 dgn). Huizen erg erg karig ingericht. Veel spanjaarden hebben hier hun 2de huisje, erg remoerig.

Gereisd familie in augustus 2008

redelijk park

yvonne
13-8-2008

Dit was onze 2e keer omdat het gerenoveerd zou zijn, nou daar was weinig van te merken behalve dan de waarschijnlijk vernieuwde matrassen.

verder wel vriendelijk maar lijkt meer 'n engels en spaans bungalowpark, veel particulier dus weinig vermaak voor onze dochter van 6.

ook zou het wel prettig zijn als er parasols bij het zwembad zouden zijn, je fikt er gewoon weg zo in de zon.

ook veel overlast van blaffende honden, verder wel 'n leuke vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2008

Een leuk netjes bungalow complex

A. Beimers
27-1-2008

Een leuk netjes bungalow complex. Mooie zwembaden, wel heel koud maar ja wat wil je in januari. Leuke schoonmaaksters en ander personeel. Schoon. Op loopafstand van alles.

Kortom een aanrader.

Gereisd familie in januari 2008
2005

Geweest van 4 juni tot 25 juni

De Jong
23-11-2005

Geweest van 4 juni tot 25 juni. In eerste instantie een erg kleine 2-kamer bungalow gekregen (i.v.m. kinderen 3-kamer geboekt). Na herhaaldelijk vragen uiteindelijk na 5 dagen een 3-kamer bungalow gekregen. In het weekend veel (over)last van vooral de Spaanse jeugd, die tot diep in de nacht de speeltuin als hangplek benutte. Zwembaden waren prima in orde, ligging goed t.o.v. strand, winkels en restaurants. Enige minpunt was dat van al het personeel er slechts één engels sprak. En de dagelijkse schoonmaak vond 2x per week plaats. Al bij al geen aanrader...

Gereisd anders in november 2005

2 weken geweest van 27 juli tot 10 augustus. huisjes zijn goed, lekkere zwembaden, redelijke bedden. Extra stoel en tafel kregen we zonder problemen, erg vriendelijk personeel. Parc ligt perfect tussen een groot winkelcentrum en de ned. kroegen, strand ook redelijk dichtbij. Kakkerlakken? 3 gezien, waarvan 1 naar binnen liep en meteen weer naar buiten. Voor een 1-2 sleutel parc vonden wij het met 5 personen meer dan goed. En voor al die klagers..volgend jaar gewoon meer geld uitgeven en dan naar een 4 sleutel parc gaan ofzo....

Hoe kun je nu binnen 1 dag na aankomst al zoveel klagen....pas je toch eens aan aan de omgeving of blijf thuis. en angelique...ben ik blij dat ik niet met je getrouwd ben.je kunt niet oordelen binnen 24 uur. en al diegene die klagen over de animatie...ons is duidelijk aangegeven dat die er niet was...

Gereisd anders in november 2005

Goed verzorgde accomodatie

P Peeters
28-10-2005

Goed verzorgde accomodatie.Niks mis mee.

Gereisd anders in oktober 2005

we zijn net terug en we hebben het prima gehad

Fam. de Graaf
27-10-2005

we zijn net terug en we hebben het prima gehad. De huisjes waren goed schoon en alles zag er verzorgd uit. Er zijn twee zwembaden waarvan 1 met bubbelbad.Voor kleine kinderen is het ideaal want om de meeste huisjes zit een hek. Ons huisje had ook een hele ruime tuin van wel 65 m2. Het enige mindere was dat er wel veel mieren waren maar gelukkig weinig last van kakkerlakken!

Gereisd anders in oktober 2005

Leuk en gezellig park erg kindvriendelijk de huisjes zien er goed uit en de schoonmaak is elke dag perfect en om de dag schone handoeken dus dat is heel erg netjes,personeel erg vriendelijk, mooi zwembad met goed kinderbadje.waar zelfs de kleinste alleen in kunnen wij waren hier met 2 kinderen en gaan volgend jaar zeker weer hier naar toe en weer voor 15 dagen. SUPER PARK

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Santa Clara in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Santa Clara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.