Tijdelijk €25 aanbetaling

Santa Clara

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Santa Clara voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 16 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Santa Clara

• 5Jurgen Dorst23-03-2012

Oud, vies, slecht

We wilde in februari naar Gran Canaria in een bungalow zoals ieder jaar. Om de een of andere reden was de keuze dit jaar zeer beperkt. Elke keer als we een reis wilde boeken was er of geen vlucht of geen beschikbaarheid. Uiteindelijk Santa Clara kunnen boeken.Bungalow was zeer oud en armoedig. Kalk viel op sommige plaatsen van de muur. badkamer sterk vervuilt. Er kwam wel elke dag een schoonmaakster langs maar alleen een dweiltje over de vloer is niet voldoende. Douchekop was zeer oud en werkte alleen nadat we hem met een stuk tape hadden vast gezet. Ligstoelen waren niet bij de bungalow aanwezig. Hier moest extra huur voor worden betaald. Dat hadden we nog nooit meegemaakt. Toen wij ze wilde huren kregen we te horen dat alle was verhuurt en pas na woensdag misschien weer beschikbaar kwamen. Erg prettig als je op Zaterdag alweer naar huis gaat. Hebben maar luchtbedden gekocht.Nooit meer.

• 9K11-06-2010

Leuke kindvriendelijke accomodatie

De bungalow was netjes verzorgd, er was meer dan genoeg ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Het zwembad zag er netjes uit maar was toendertijd erg koud.

Buiten het bungalowpark stikt het helaas van de straatverkopers.

We zijn in december hier naartoe geweest en hebben een heerlijk warme kerst gehad. Het is leuk om een keer door de "woestijn" te wandelen en een jeepsafari te doen.

• 7Elly28-08-2008

Heerlijk die zwembaden!

Wel een aardig park. Schoonmaaksters erg aardig. Maar ook wij kregen te maken met een overboeking en pas na 2 dgn werd er een oplossing aangeboden. We hadden geboekt voor 2 x 3 kmr bungalows en kregen x 3 kmr en 1 x 2 kmr voor 7 personen! Manager behandelde ons niet echt vriendelijk. Na overleg met onze touroperator was er een oplossing (na 2 dgn). Huizen erg erg karig ingericht. Veel spanjaarden hebben hier hun 2de huisje, erg remoerig.

• 6yvonne13-08-2008

redelijk park

Dit was onze 2e keer omdat het gerenoveerd zou zijn, nou daar was weinig van te merken behalve dan de waarschijnlijk vernieuwde matrassen. verder wel vriendelijk maar lijkt meer 'n engels en spaans bungalowpark, veel particulier dus weinig vermaak voor onze dochter van 6. ook zou het wel prettig zijn als er parasols bij het zwembad zouden zijn, je fikt er gewoon weg zo in de zon. ook veel overlast van blaffende honden, verder wel 'n leuke vakantie gehad.

• 9Josef Böhmer26-02-2008

Gute saubere kinderfreundliche Anlage. freundliches hilfsbereites Personal. Mit Kindern zu empfehlen. Schöner Pool. Auch für ältere Menschen geeignet. Wir werden die Anlage wieder buchen.

• 8A. Beimers27-01-2008

Een leuk netjes bungalow complex. Mooie zwembaden, wel heel koud maar ja wat wil je in januari. Leuke schoonmaaksters en ander personeel. Schoon. Op loopafstand van alles. Kortom een aanrader.

• 6Hubert Jansen05-07-2007

ja und nein. Oder etwas ausführlicher: Im grunde genommen war es so, dass es auf eine Art und Weise vornehmlich und von allen Seiten betrachtet relativ annehmlich war, andererseits aus einem etwas subjektiveren Blickwinkel aus betrachtet, eigentlich doch nicht. Lange Rede kurzer Sinn: Es war ok.

• 6De Jong23-11-2005

Geweest van 4 juni tot 25 juni. In eerste instantie een erg kleine 2-kamer bungalow gekregen (i.v.m. kinderen 3-kamer geboekt). Na herhaaldelijk vragen uiteindelijk na 5 dagen een 3-kamer bungalow gekregen. In het weekend veel (over)last van vooral de Spaanse jeugd, die tot diep in de nacht de speeltuin als hangplek benutte. Zwembaden waren prima in orde, ligging goed t.o.v. strand, winkels en restaurants. Enige minpunt was dat van al het personeel er slechts één engels sprak. En de dagelijkse schoonmaak vond 2x per week plaats. Al bij al geen aanrader...

• 8kok17-11-2005

2 weken geweest van 27 juli tot 10 augustus. huisjes zijn goed, lekkere zwembaden, redelijke bedden. Extra stoel en tafel kregen we zonder problemen, erg vriendelijk personeel. Parc ligt perfect tussen een groot winkelcentrum en de ned. kroegen, strand ook redelijk dichtbij. Kakkerlakken? 3 gezien, waarvan 1 naar binnen liep en meteen weer naar buiten. Voor een 1-2 sleutel parc vonden wij het met 5 personen meer dan goed. En voor al die klagers..volgend jaar gewoon meer geld uitgeven en dan naar een 4 sleutel parc gaan ofzo.... Hoe kun je nu binnen 1 dag na aankomst al zoveel klagen....pas je toch eens aan aan de omgeving of blijf thuis. en angelique...ben ik blij dat ik niet met je getrouwd ben.je kunt niet oordelen binnen 24 uur. en al diegene die klagen over de animatie...ons is duidelijk aangegeven dat die er niet was...

• 8P Peeters28-10-2005

Goed verzorgde accomodatie.Niks mis mee.

Vakantiepark Santa Clara info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)