Géén boekingskosten

Vakantiepark Santa Bárbara

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Santa Bárbara voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 22 reviews

Meer vakantiepark info

22 Reviews over Santa Bárbara

• 8moppie22-03-2017

mooie lokatie

we hebben een supper vakantie gehad leuk eiland waar je heerlijk kunt wandelen

• 1Anders04-11-2012

Smutsigt och slitet Aldrig mer Åk inte hit

Bungalow santa barbara ligger lugnt i hjärtat av playa del ingles. Städningen är en katastrof man rör om en massa vatten på golvet utan att först soppa upp allt sand och dyl. Inredningen var sliten och trasig. Sängarna var fläckiga av gammalt blod och annat äckel. Lakan och handdukar byttes endast 1 gång på 14 dagar. Dessa var väldigt slitna. Vissa lakan var det hål i. Lampskärm saknades samt vissa var svart brända. Kökstillbehörena var ej kompletta vi hade tex inga kaffeskedar och brödkniv saknades. När vi påtalade detta fick vi 2 kaffeskedar att dela på tre. Receptionstiderna var angivna till 10-14 men var i verkligheten 10.15-13.50. Köksfäkten styrdes med två skruvar.

• 5Jaap.Blauwendraat02-10-2012

oud en versleten

Via touroperator geboekt laatste 2 weken september 2012. Ruim opgezet park, veel groen., leuke ruime bungalows. Veel 2e woningen van oa Spanjaarden, deze huisjes zien er goed en verzorgd uit. Dit in tegenstelling tot de verhuurhuisjes, zien er verwaarloosd uit.. Dit troffen we aan in ons huisje;kapotte broodrooster en afzuigkap, waterkoker ontbrak,gescheurde gordijnen,versleten bank met brandgaten,schemerlampjes zonder kapjes , ladenkastjes zonder laden, versleten beddengoed met gaten , losgelaten tegeltjes in de douche en vies, heel erg vies !! dag na aankomst bezem en schoonmaakmiddel gekocht en zelf aan het soppen gegaan.Je wil immers op blote voeten door het huisje lopen en een keuken hebben zonder te blijven vastplakken. Kortom; dit huisje is tot op het bot versleten.,Alle waar naar zijn geld natuurlijk, maar volgend jaar maar wat meer besteden aan een beter huisje. Snap niet dat touroperator dit park nog in zijn portefeuille heeft. En wat gaan we de kakkerlakken missen!

• 7Bas Daniëlle en Cheyenne24-08-2009

Goede uitvalsbasis!

Ik ben hier 15 jaar geleden ook al eens geweest, en wat dat aangaat zijn de huisjes wel wat verbeterd. Het meubilair mag wel wat beter, en ook de bedden zijn nog steeds zo hard als beton. De keuken zag er prima uit, en was voorzien van alle minimale benodigheden. De douche was voorzien van een thermostaatkraan, en we hebben geen moment koud water gehad. Ook zijn alle houten raamkozijnen en houten achter schuifpui vervangen voor aluminium exemplaren. Deze kon je hermetisch afsluiten, dus veilig tegen inbraak. Verder werd alles redelijk schoon gehouden. Het grootste winkelcentrum (Yumbo) ligt op een loopafstand van 5 minuten, en wil je bijvoorbeeld wat verder taxies rijden af en aan en kosten geen drol. Mocht je net zoals wij er graag op uitgaan, dan is een bezoek aan Palmitos Park, Sioux City, of dolfijnen spotten de moeite waard. Let op! Als je laat aankomt is de receptie dicht! Zorg ervoor dat de host of hostess van je touroperator even contact opneemt, en laat weten dat je aankomt.

• 8NJ16-07-2009

We had a ball!

Visited May 2009. These apartments are decent sized 2 bedroomed tourist accomodation. Clean (ish), quiet, excellent location. If you arrive after 8pm you need to ring for a room key, and you cannot rent a safe until main reception is open next day. The pools were quiet, clean and plenty of them. Lots of residential and Canarian weekenders. Ideal for Yumbo centre, and just off the main road so no traffic noise to wake you the next morning! Fridge freezer, microwave, kettle and toaster, but no dishwashers or washing machines as some websites say (we didn't really expect them!) Bathroom was clean, and there was plenty of hot water for 3 of us, although I suspect at maximum occupancy there may be a few cold showers! Extra keys available at 20 euro deposit, well worth it as reception is not 24 hours so if you get seperated there is no way back in through the locked gates! We would happily return to these bungalows.

• 3rocomus26-03-2009

Geen woorden voor, wat een drama.

Bungalows smerig en klein. Op het park veel prive huisjes en helemaal geen animatie voor kinderen oid. Smerige zwembaden. Service receptie een hoge score van 5, hij heeft een tweede huisje aangeboden, maar ook dat was geen succes. Binnen vier uur een ander park geboekt. Tweede optie was naar huis gaan.....

• 7Fam Geffen16-03-2009

Best leuk

Rustig park met idd alleen vaak in het weekend de spaanse eigenaars van de bungalows op bezoek. Je ligt er vaak helemaal alleen bij het zwembad en je kinderen kunnen zo ook weinig contact met andere kinderen maken helaas. Neem wel de taxi naar het strand want je blijft lopen en dat is geen pretje in met gemiddeld 29 graden. Huisjes heel simpel ingericht , betaal tv die alleen maar stoort , kapotte ijskast , kakkerlakken , slechte matrassen... dat hadden wij dan.. Maar de plaats Playa del Ingles is gewoon tof , was onze 14e keer op playa , maar wij gaan nooit meer naar Santa Barbara !!

• 8Vriend en Vriendin14-11-2008

goede accomodatie, lekker rustig, mooie omgeving

Wij zijn van 22 oktober t/m 5 november hier geweest. De bungalow is voor de kwaliteit/prijs verhouding prima. Aardige receptie en schoonmaaksters. Wij zaten midden op het park en hoorden van de wegen erom heen niet veel. Wij zaten er met zijn tweeen in, qua servies was alles aanwezig al was met alles wel wat aan de hand,allemaal kleine dingen. De handdoeken waren niet helemaal heel, maar nog wel goed te gebruiken, ze worden alleen maar om de 3 dagen verschoond. Beddengoed zat ook af en toe een gaatje in en werd 1x in de week verschoond. Het zwembad had je de meeste tijd voor je zelf, al was het water en ook de douche daar erg koud.

De winkels waren een straat verderop, daar had je de supermarkten voor het uitzoeken. Restaurants ook genoeg. Het strand is 20 minuten lopen, helemaal aflopend. Terug was het dus veel oplopend en namen we lekker de taxi voor nog geen 3 euro.

Prima vermaakt !!

• 8Jonker30-10-2008

Prima accomodatie rustig en toch overal dichtbij !

Net terug van een heerlijke week in Santa Barbara. Het is een lekker rustig kleinschalig bungalowpark vlakbij winkels en horeca. Niet echt op loopafstand van het strand (ongeveer 1,5-2 km) maar wij namen gewoon de taxi voor max 3 euro per keer. Het park is netjes, schoon en veilig. Mensen (receptie en schoonmaak) erg vriendelijk. Minpuntje was het versleten beddegoed en handdoeken, maar alles was in ieder geval keurig schoon. Wel elke dag ongeveer één kakkerlak ontmoet, maar daarvoor stond er in het aanrechtkastje een spuitbus klaar. Het serviesgoed houdt qua aantal niet over, maar het was genoeg, zelfs ook als je zoals wij deden een aantal keren zelf wilt koken.

De 5 zwembaden zijn niet verwarmd, maar daar ben je snel aan gewend. Onze tweeling van bijna 3 kon er prima uit de voeten. Met zwembandjes en vleugeltjes kunnen ze er heerlijk spartelen en doordat het zo rustig is, is het geen probleem om ze in de gaten te houden.

Wij vonden het een aanrader !

• 8Erik uit Arnhem05-08-2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima vakantie gehad in dit rustig gelegen en veilige bungalowpark. Slechts 22 van de 105 huisjes worden verhuurd, de rest is door de Spanjaarden gekocht die vooral in het weekend komen. Door de week heb je de zwembaden voor jezelf, in het weekend stroomt het vol met 3 generaties drukke Spanjaarden.
    Huisjes zijn eenvoudig (wel magnetron) ingericht maar wel schoon, ze worden 5x per week schoongemaakt en handdoeken worden 2x per week vervangen. Het strand is op 15-20 minuten loopafstand. Verder zijn alle voorzieningen zoals supermarkten, restaurants, bushaltes, autoverhuurbedrijven, bars, shopping centers etc. vlakbij. Huur een auto om wat van het eiland te zien, de huurprijs is laag en de wegen zijn uitstekend.

Vakantiepark Santa Bárbara info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)