Vakantiepark
Airport hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°16°
6,8

• Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor San Valentin Park & Terraflor voor je op een rij gezet:

81 reviews over Vakantiepark San Valentin Park & Terraflor in het Nederlands

Voor 1 keer.

Evert,
20-1-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Schoon en ruim in San Valentin. Oud, vies en vervallen in Terraflor. Ontbijt is fantastisch. Diner beperkt maar goede kwaliteit. Let op, als uitslapen belangrijk is op vakantie dan hier niet boeken. Het personeel (schoonmaak en onderhoud) begint de werkdag om 9 uur en dat hoor je. Continue roepen en schreeuwen naar elkaar is de normaalste zaak ter wereld. Om deze reden gaan wij helaas niet meer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg leuk appartement geweldig

Ronald B,
10-2-2018
  • Onderkomen8

Is een erg leuk appartementen complex leuke bungalows alles wat er moet zijn is er goede bedden enz. Vriendelijk personeel heerlijk zwembad enz.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig complex uitstekende locatie

Trudie,
23-1-2018
  • Onderkomen8

Het is een vrij basic huisje maar alles wat je nodig hebt zit erin. Schoonmaak is prima, iedere dag schone handdoeken en het bed word keurig opgemaakt.heerlijk zwembad met ligstoelen. Altijd ruimte we zaten aan de rand van het zwembad dus konden op ons eigenterras liggen met heerlijke ligbedden. Erg vriendelijk personeel ook aan de receptie heel erg behulpzaam. Eten is in buffetform, van alles in overvloed, vlees vis net wat je wil. Kortom een heerlijke vakantie om op terug te kijken.

Gereisd met partner in januari 2018

niet helemaal correct

dhr Hendikx,
27-9-2017

park is verdeeld in 3 parken en daar goochelen ze mee , oude huisjes met zeer weinig comfort , afstandsbediening voor tv is 2€ per dag , matrasjes voor ligbed ook extra betalen , geen airco en dan te bedenken dat het in je kamer 30 graden is, eten is ok maar geen grote buffetten , hoeft ook niet maar het is niet echt warm , buiten aan de deur wachten tot ze je binnen laten , staan maar 6 tafels van 2 personen buiten , iedere donderdag bbq , niks van , als je er naar vraagt zeggen ze dat er te weinig gasten zijn maar toch zit het restaurantje vol , zitten is zeer krap , je wordt constant gehinderd door mensen die aanschuiven aan het toch wel kleine buffet, er staan 30tafels van 2 personen waar er eigenlijk maar plaats is voor 20 tafels

personeel is wel zeer behulpzaam

al bij al verouderd complex dat dringend aan verandering toe is

Gereisd met partner in september 2017

niet voor herhaling vatbaar!

Roy,
7-9-2017

Matig park met veel achterstallig onderhoud. als ze zo door gaan kunnen ze hun deuren sluiten. de 2 zwembaden die tot het park hoorden waren erg vies en het water was troebel. gelukkig hebben wij elke dag bij het aangelegen mirraflor/rondo hotel gezwommen, hier was het schoon en kon onze dochter van de kidsclub/animatie gebruik maken.

voor mensen die denken/zeggen dat san valentine 3 zwembaden heft, dit klopt niet!

het andere 3 zwembad is van een ander complex, waar je eigenlijk niet mag komen. het kan dan ook voorkomen dat je hiervan word verwijderd!

Het cijfer voor de hygiëne heeft betrekking op de zwembaden, de appartementen werden goed schoon gehouden

al met al dankzij het andere hotel een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima huisje schoon en praktisch ingericht

ineke,
26-8-2017

mooi maar eenvoudig park leuke mensen en een schoon zwembad het park heeft een prima ligging

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima

Loes Arts,
1-8-2017

De ligging was wat ons betreft super, 10min. Lopen naar het strand waar je ook wat restaurantjes en winkeltjes vindt. Daarnaast ook erg dicht bij een groot winkelcentrum: Yumbo.

Het park vonden wij prima maar niet bijzonder. De bedden vonden wij aan de harde kant. En geen strandbedje te krijgen bij het zwembad. Tenzij je smorgens je handdoek al neerlegd. Jammer dat ze daar niets van zeggen. Gelukkig hadden wij een huisje dicht bij het zwembad. Daar waren wel strandbedjes. 'S avonds was er vaak animatie. We hebben hier niet echt naar gekeken, was niet veel veel bijzonders. Voor kinderen wordt er overdag ook regelmatig wat gedaan (voetbal, waterpolo). Het ontbijt vonden we prima. Broodjes, spek, ei, pannenkoeken. 'S avonds buffet vonden wij echt minder. Slappe koude friet en maar paar warme gerechten. Wel redelijk wat salades. Als je gaat douchen heb je niet veel warm water ivm kleine boiler.

Al met al hebben wij een super vakantie gehad. Maar verwacht geen super accommodatie!

Gereisd met partner in januari 2017

Nooit Meer!

D.Jonker,
8-7-2017

Er zijn drie zwembaden maar dat is alleen voor al-inclusief gasten anders mag je daar niet komen!! Wij werden weggestuurd bij het mooiste zwembad!! Terwijl ons huisje daar naast lag! Bij de bar word je opgelicht na vijf uur is een biertje 1,80 daarvoor betaal je 2 euro 80 en nee geen happy hour! Ligt er aan wie er achter de bar stond! En ga zo maar door, voor ons nooit meer!!

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch toppie

ronbear010,
8-7-2017

is beetje verouderd maar alles ziet er keurig uit erg netjes vriendelijke mensen en 3 zwembaden tot je beschikking !

Gereisd met partner in mei 2017

Super zou er zo weer naartoe !!

Ent1,
13-5-2017

Wij hebben genoten van onze vakantie zit op een zeer goede locatie overal dichtbij

Gereisd met partner in december 2016

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark San Valentin Park & Terraflor in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark San Valentin Park & Terraflor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.