Vakantiepark San Valentin Park & Terraflor

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

7.2Goed

• 6Eetgelegenheden
  • 7.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor San Valentin Park & Terraflor voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info

84 reviews over Vakantiepark San Valentin Park & Terraflor

• 2019
    6Peter de Groot30-11-2019

Afhandeling van uw bedrijf is niet naar behoren!

De door mij geboekte reis was absoluut niet in overeenstemming met wat we hebben gekregen.Ik had een 2 kamer bungalow geboekt( welke ik altijd boek bij hetzelfde park) maar werd ineens overgezet naar Corendon en bij die switch is het misgegaan want bij aankomst bleken wij in een "studio"te zijn geplaatst , wat dus geen 2 kamer bungalow is.Doordat ik daar altijd een 2 kamer bungalow boek en het mij totaal niet bekend was wat een "studio"daar inhoudt zijn wij dus onwetend op reis gegaan.Wat een tegenvaller en geen enkele genoegdoening van uw kant.Alleen een mail dat we een studio hadden geboeket wat dus niet waar is.Ik wil duidelijk een 2 kamer bungalow vanwege rust!!Ik hoop op een duidelijke reactie.Overigens heb ik een mail gestuurd om te vragen naar een adres waar ik mijn verhaal 1 op 1 uit kan leggen maar helaas .Geen reactie.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Theo19-03-2019

Fantasties

Goed verzorgt verblijf en vriendelijk personeel we waren in oktober en maart het zelfde park

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Evert20-01-2019

Voor 1 keer.

Schoon en ruim in San Valentin. Oud, vies en vervallen in Terraflor. Ontbijt is fantastisch. Diner beperkt maar goede kwaliteit. Let op, als uitslapen belangrijk is op vakantie dan hier niet boeken. Het personeel (schoonmaak en onderhoud) begint de werkdag om 9 uur en dat hoor je. Continue roepen en schreeuwen naar elkaar is de normaalste zaak ter wereld. Om deze reden gaan wij helaas niet meer terug.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Ronald B10-02-2018

Erg leuk appartement geweldig

Is een erg leuk appartementen complex leuke bungalows alles wat er moet zijn is er goede bedden enz. Vriendelijk personeel heerlijk zwembad enz.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2017

• 9Trudie23-01-2018

Geweldig complex uitstekende locatie

Het is een vrij basic huisje maar alles wat je nodig hebt zit erin. Schoonmaak is prima, iedere dag schone handdoeken en het bed word keurig opgemaakt.heerlijk zwembad met ligstoelen. Altijd ruimte we zaten aan de rand van het zwembad dus konden op ons eigenterras liggen met heerlijke ligbedden. Erg vriendelijk personeel ook aan de receptie heel erg behulpzaam. Eten is in buffetform, van alles in overvloed, vlees vis net wat je wil. Kortom een heerlijke vakantie om op terug te kijken.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

4dhr Hendikx27-09-2017

niet helemaal correct

park is verdeeld in 3 parken en daar goochelen ze mee , oude huisjes met zeer weinig comfort , afstandsbediening voor tv is 2€ per dag , matrasjes voor ligbed ook extra betalen , geen airco en dan te bedenken dat het in je kamer 30 graden is, eten is ok maar geen grote buffetten , hoeft ook niet maar het is niet echt warm , buiten aan de deur wachten tot ze je binnen laten , staan maar 6 tafels van 2 personen buiten , iedere donderdag bbq , niks van , als je er naar vraagt zeggen ze dat er te weinig gasten zijn maar toch zit het restaurantje vol , zitten is zeer krap , je wordt constant gehinderd door mensen die aanschuiven aan het toch wel kleine buffet, er staan 30tafels van 2 personen waar er eigenlijk maar plaats is voor 20 tafels personeel is wel zeer behulpzaam al bij al verouderd complex dat dringend aan verandering toe is

Gereisd met partner in september 2017

• 5Roy07-09-2017

niet voor herhaling vatbaar!

Matig park met veel achterstallig onderhoud. als ze zo door gaan kunnen ze hun deuren sluiten. de 2 zwembaden die tot het park hoorden waren erg vies en het water was troebel. gelukkig hebben wij elke dag bij het aangelegen mirraflor/rondo hotel gezwommen, hier was het schoon en kon onze dochter van de kidsclub/animatie gebruik maken.

voor mensen die denken/zeggen dat san valentine 3 zwembaden heft, dit klopt niet! het andere 3 zwembad is van een ander complex, waar je eigenlijk niet mag komen. het kan dan ook voorkomen dat je hiervan word verwijderd! Het cijfer voor de hygiëne heeft betrekking op de zwembaden, de appartementen werden goed schoon gehouden

al met al dankzij het andere hotel een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8ineke26-08-2017

prima huisje schoon en praktisch ingericht

mooi maar eenvoudig park leuke mensen en een schoon zwembad het park heeft een prima ligging

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Loes Arts01-08-2017

Prima

De ligging was wat ons betreft super, 10min. Lopen naar het strand waar je ook wat restaurantjes en winkeltjes vindt. Daarnaast ook erg dicht bij een groot winkelcentrum: Yumbo.

Het park vonden wij prima maar niet bijzonder. De bedden vonden wij aan de harde kant. En geen strandbedje te krijgen bij het zwembad. Tenzij je smorgens je handdoek al neerlegd. Jammer dat ze daar niets van zeggen. Gelukkig hadden wij een huisje dicht bij het zwembad. Daar waren wel strandbedjes. 'S avonds was er vaak animatie. We hebben hier niet echt naar gekeken, was niet veel veel bijzonders. Voor kinderen wordt er overdag ook regelmatig wat gedaan (voetbal, waterpolo). Het ontbijt vonden we prima. Broodjes, spek, ei, pannenkoeken. 'S avonds buffet vonden wij echt minder. Slappe koude friet en maar paar warme gerechten. Wel redelijk wat salades. Als je gaat douchen heb je niet veel warm water ivm kleine boiler. Al met al hebben wij een super vakantie gehad. Maar verwacht geen super accommodatie!

Gereisd met partner in januari 2017

• 1D.Jonker08-07-2017

Nooit Meer!

Er zijn drie zwembaden maar dat is alleen voor al-inclusief gasten anders mag je daar niet komen!! Wij werden weggestuurd bij het mooiste zwembad!! Terwijl ons huisje daar naast lag! Bij de bar word je opgelicht na vijf uur is een biertje 1,80 daarvoor betaal je 2 euro 80 en nee geen happy hour! Ligt er aan wie er achter de bar stond! En ga zo maar door, voor ons nooit meer!!

Gereisd met partner in juni 2017

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk