Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 8Anoek25-10-2011

Super appartement

Mooi schoon appartement. Vlakbij het strand, alleen nog een trap naar beneden. Supermarkt en pin automaat om de hoek. Kamers worden in principe elke doordeweekse dag schoongemaakt. Handdoeken worden om de dag vervangen. Het heeft een restaurant, maar daar hebben we niet gegeten. 2 zwembaden die elke avond schoon gemaakt worden. Gratis Wifi in de hal op de beneden verdieping. Helaas niet in de kamers.

• 9Roland16-10-2011

Appartementen complex Roca Verde Rustig en Schoon

Appartementen complex Roca Verde is geheel gerenoveerd en ziet er keurig uit. De inrichting is netjes en heel belangrijk schoon , er wordt dagelijks schoongemaakt zowel in je appartement alsmede de balkons.

Wat bijna nergens zichtbaar is is dat het op 50 meter van de zeee licht , je moet dan wel een trap naar beneden om op het strand te komen maar dat is dan ook alles.

• 9janvdpol10-09-2011

super appartement voor een leuke prijs

Wij zijn voor de vierde keer in dit complex geweest en het was er weer super. Ze hebben het gerenoveerd; bijv. nieuwe kozijnen en schuifpuien, geverfd en nieuwe matrassen. Het personeel is vriendelijk en doen moeite voor je als je iets vraagt of wilt. Het is er goed vertoeven bij het zwembad. De kamers zijn lekker ruim. De ligging is perfect, dichtbij het strand en de winkelcentrums. Volgend jaar gaan we zeker weer terug....voor de vijfde keer. Super!!!!!!!!!!!!!!!!

• 7Kim04-09-2011

Prima Appartementencomplex voor weinig geld

Roca Verde is een prima appartementencomplex. Het is allemaal eenvoudig maar daar is de prijs ook naar. Vriendelijk personeel aanwezig en 2 zwembaden en een goed restaurant bij het complex. Ligging tot het strand ongeveer 200m dus perfect. Wij waren in Augustus en hebben nauwelijks geluidsoverlast gehad. Supermarkt aan de overkant van de straat. Enige minpuntje zijn de harde matrassen en het feit dat er geen oven of magnetron is, maar ondanks dat zal ik zo weer heen gaan!

• 7marieke16-08-2011

mooi gelegen voor weinig geld

mooi gelegen voor weinig geld appartement wel eenvoudig maar alles aanwezig en schoon Het is net pas gerenoveerd

Met jonge kinderen

• 7Daniëlle09-08-2011

goede locatie

Vorig jaar augustus verbleven wij 2 weken in Roca Verde. Prima locatie, dichtbij strand, om de hoek en supermarkt en het centrum ligt op loopafstand. Niet te dicht bij de drukte, maar wel goed te doen. Het appartement zelf was bij ons heel schoon, helemaal geen last gehad van kakkerlakken o.i.d., werd vaak schoongemaakt. Zwembad werd ook elke ochtend schoongemaakt. Wij hebben helemaal niet in het hotel gegeten, omdat wij liever savonds uit eten gingen, ontbijt sochtends gewoon gehaald bij de supermarkt, dus we hebben geen ervaring met eten in het gebouw zelf. Mensen waren op zich wel vriendelijk, alleen als je savonds op je balkon nog een spelletje aan het doen was werd dit niet zo gewaardeerd en moest het stil zijn. Toen wij er zaten waren er vrij veel Nederlanders en Spanjaarden, maar wel gezellig. Ik zou er zo nog een keer heen gaan, prima bevallen!

• 3v.d. Werf07-08-2011

Veel kapot, slecht onderhouden, kakkerlakken

Twee appartementen gehad 1e was veel aan kapot (gaten in deuren, spiegels kapot, stopcontacten niet goed bevestigd en lekkage. daarna 2e appartement en hierin beter onderhouden maar direct dezelfde dag nog kakkerlakken en keuken na behandeling (zelf doen) niet meer te gebruiken en houding personeel hierover erg onverschillig. Verblijf was 10 nachten weinig slaap gehad door geluidsoverlast en erg gehorig, niet aan te raden voor gezinnen met kinderen. die van ons (10 en 12 jaar). omgeving en eiland erg mooi. ga zeker nog een keer terug maar niet in Roca Verde.

Met oudere kinderen

• 8mijntje31-07-2011

Prima appartement

Prima appartement. Overal lekker dichtbij. Alles is op loopafstand te doen. Ik snap niet dat mensen negatief doen. Ze zijn nogsteeds aan het renoveren. We hadden een prima kamer. Zelfs een nieuwe tv, broodrooster en koffiezet apparaat. Wij zijn 15 dagen geweest. En het was prima! Totaal geen min punten. Je krijgt echt waar voor je geld.

• 8YVONNE15-06-2011

TOPPIE ELK JAAR WEER

Ga nu voor de 3de keer ik heb het altijd naar mijn zin en mijn man ook, zeer vriendelijk personeel.er woord goed schoongemaakt 2 heerlijken zwembaden. als je oversteek heb je gelijk op de hoek een supermarkt alles is op loopafstand te doen.en ja de bedden zijn wat minder die mogen van mij vervangen worden.bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. kan niet wachten tot we er weer zijn heerlijk.

• 6H.S18-04-2011

Prima!

Afgelopen week heb ik met zeven personen een week in app. Roca Verde gelogeerd. Wij hadden twee maal een twee kamer app en een maal een drie kamer app. De appartementen zagen er netjes uit. De inrichting is gedateerd. Het is aan vervanging toe. Maar het was schoon. Het bed sliep wat mij betreft prima, maar hier waren onder ons de meningen wat over verdeeld. Dit is dus een persoonlijke mening. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en kom je met duits/engels/spaans en nederlands een heel eind. De ligging is prima. Op loopafstand van het strand/boulevard en Kasbah of metro. Roca Verde wordt in de zomermaanden gerenoveerd. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar opgeknapt is.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen