Appartement Roca Verde

• Aan zee
Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 4S & A22-09-2013

Goede ligging, maar erg sober en niet schoon

Na een lange reis kwamen we 's avonds aan in Roca Verde, kamer 407. Bij binnenkomst hebben we meerdere dode en levende insecten (kakkerlakken / ander ongedierte) aangetroffen in de kamer. Voornamelijk in de keuken (en kastjes, bestekla, fornuis), maar ook in de badkamer en het slaapgedeelte. Behoorlijk teleurgesteld. Gelijk naar de receptie gegaan, maar zij konden de eerste twee dagen "niks voor ons betekenen". Sowieso was hun Engels nogal beroerd, alleen de manager kon een redelijk woordje Engels spreken.

Na twee dagen konden we eindelijk verhuizen naar een schoner appartement (301). Nog steeds vrij sober en gedateerd, maar wel vrij van ongedierte. Schoonmaak hield nog steeds te wensen over. In plaats van vijf dagen schoonmaak, is dit slechts eenmaal gebeurd tijdens onze achtdaagse vakantie.

Roca Verde is een eenvoudig appartement met een fijne ligging. Prima geschikt voor een slaapplek, maar als luxe en hygiëne belangrijk voor je zijn, boek dan deze accommodatie niet!

• 6Jan19-09-2013

Goede plek maar zeer matige accomodatie

Bij aankomst werden we ontvangen door een figuur dat zich nauwelijks verstaanbaar kon maken. Vervolgens kregen we een kamer dat niet schoon was en slechts een bed was voorzien van beddengoed. Het personeel hebben we nauwelijks gezien. Er waren volgens ons maar 1 of 2 schoonmaaksters die het werk dus niet aankonden . Ons app. is slechts 2 x schoongemaakt. Schone handdoeken moesten we zelf maar halen bij de receptie .Deze accommodatie is volgens ons niet touroperator waardig . Erg jammer want de plek is wel goed. Maar ons een volgende keer niet meer gezien.

Jan en Nel

Met vrienden

• 3Pascal Mak11-08-2013

Werkelijk een schande voor Spanje en Gran canaria

Wij verbleven 11 dagen in Roca Verde met half pension. Wil je een hotel met onbeschoft&lui personeel wat nauwelijks Engels spreekt dan moet je zeker bij RV boeken. Sowieso kwamen foto's vande touroperator niet helemaal overeen met hoe de staat van RV nu is. Toen wij aankwamen zag alles er redelijk goed uit. Na een paar dagen werd echter duidelijk dat er vanalles mis was met het hotel&personeel. De kamer had een raam wat niet in z'n vergrendeling kon, ene bed was keihard andere bed was doorgezakt, een kookplaat zonder afzuiging, spiegel inde badkamer hing aan een touwtje, oude emmer als prullenbak, geen airco opde kamer en ons bed werd bijna elke dag opgeschud maar pas na 10 dagen verschoond met bloed van m'n eigen oor op me kussen! Bij het zwembad lagen zonbedden die doorgezakt en/of gescheurd waren, de receptie is na 23.00 uur gesloten, waardoor je een telefoonnummer moet bellen om je kamersleutel te krijgen. Complex ligt aan een drukke weg wat s'nachts wel een racecircuit lijkt.

• 7Birgit Bos26-02-2013

Goede prijs/kwaliteit

Lekker een weekje naar de zon, daarvoor is dit appartement prima. We zaten op de vijfde etage, hetgeen met twee kinderen niet zo handig is. Een persoon moest in de woonkamer op de bedbank slapen, want er zijn maar drie normale bedden. Interieur is verouderd maar wel netjes. Veel overwinteraars die 's ochtends de bedjes voor hun zwembaddagje al reserveren. Geen last van gehad, er zijn bedjes genoeg. Supermarktje op de hoek, elke ochtend lekker verse broodjes.

Met jonge kinderen

• 7Keijzers23-02-2013

Prijs/kwaliteit goed!

Ondanks renovatie wat verouderde accomodatie maar met een perfecte ligging! Zeer vriendelijk personeel,leuk restaurant en zwembad.

Met oudere kinderen

• 9jan en heidi10-09-2012

super appartement voor een super prijs

We zijn voor de vijfde keer naar dit appartement geweest en het blijft super om hier te verblijven. Het is er eenvoudig, maar de kamers zijn ruim en schoon. De ligging is perfect, het ligt dicht bij de boulevard en op loopafstand van de shopping centers. Het personeel is er vriendelijk. Het is fijn dat er 2 zwembaden zijn. We gaan in januari weer terug!!!

• 8Joop03-09-2012

Leuk appartament, prima liggimg en goed vertoeven

Het appartament ligt vlak bij het strand en uitgaansleven. Veel (erg goede) restaurants in de buurt. De accomodatie heeft 2 zwembaden en een apart kinderbad. Wat weinig bedden bij de zwembaden. De receptie en de housekeeping waren vriendelijk en behulpzaam, waarbij alleen maar Spaans (en een klein beetje duits) gesproken werd. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, voor weinig geld een goede keus.

Met vrienden

• 8vinnie-l12-06-2012

leuke vakantie

appartementen roca verde is een leuke plek om je vakantie door te brengen. De inrichting van de kamers is iets wat verouderd, maar alles word wel elke dag net je schoon gemaakt. je heb twee heerlijke zwembaden en een lekker balkonnentje. het jammer is wel dat het geen poolbar heeft maar dat dat wel wordt aangegeven. dit is namelijk alleen maar een restaurant in de avond uren. Verder heb ik een geweldige vakantie gehad.

• 0De Familie Overwijk09-04-2012

Niet wat er van werd verwacht.

Dat wat er in de beschrijving stond niet aan onze verwachting voldeed. Men schreef dat de kamers waren vernieuwd, en gerenoveerd dat zijn dan andere kamers geweest dan die wij hadden. Wij lagen op een hardboord plaat die op het bed was vast gemaakt. En het zag er zeer sober uit.

Met oudere kinderen

• 6Jennie26-11-2011

Pas op dat je niet belazerd wordt!

We hadden een twee kamerappartement geboekt omdat de studio's vol zaten. Toen we aankwamen bleken we echter in een studio te zitten! We zijn naar de reisleiding gegaan en hebben een klacht ingediend. Vanaf dat moment geen moment meer rust want bij de receptie probeerde ze ons continu een briefje te laten ondertekenen dat als klanten vrijwillig van een 2 kamer appartement naar een studio verhuizen ze geen geld terug kunnen vragen. Dat briefje hadden ze standaard in het Nederlands klaarliggen! We hebben dus niet ondertekend en later in Nederlerland geld terug gekregen! De appartementen zijn ruim, zelfs de studio's. De ligging is ideaal maar de weg kan wel een beetje druk zijn. Jammer is dat je geen enkele privacy hebt bij het zwembad.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen