Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 2017
    7Esther03-11-2017

Wij zoeken voortaan een andere accommodatie

Personeel vriendelijk , zwembad goed. Gebouw verouderd en slecht onderhouden. Weinig bruikbare ligbedden . Schoonmaak matig.

• 8Maud03-10-2017

prima in verhouding tot de prijs

prima, net complex, appartement wordt 5 dgn per week (kleine/lichte) schoonmaak incl handdoeken, gastvrij en zeer vriendelijk personeel, gratis op dag van vertrek opslag bagage. zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. ligbedden in overvloed. Geen ongedierte gezien. voor 2 personen prima ruimte.

nadeel: gehorig complex, verouderd interieur en piepende bedden.

• 6Pernille14-08-2017

Prima te doen

Samen met mijn vriend zonder enige verwachtingen dit appartement geboekt. Vorig jaar ook in Gran Canaria geweest en wilden nog een keer terug. Locatie is top, 5 min lopen en je staat op t strand met een leuke boulevard vol restaurants en winkels. Bus op 1 min lopen, net zoals de supermarkt. Helaas was het appartement erg oud en écht aan renovatie toe. We verwachtten al niet veel, dus het was niet erg storend. We waren immers toch vaak buiten. Koken was goed te doen, 2 keer gedaan. Genoeg benodigdheden. Personeel erg behulpzaam. Echter de schoonmaak was erg onder de maat.. 2 keer in de hele week schoongemaakt.. al met al een leuke vakantie gehad samen, verwacht alleen niet teveel van het complex.

• Oude reviews

8Chantal17-09-2016

Prima

Wij zaten hier 'noodgedwongen' door een overboeking op ons geboekte appartement. Misschien kwam het door de lange reis en het lange wachten maar de kamer voelde voor ons als een verademing. Erg ruim, wij hadden een balkon met uitzicht op zee en de drukke boulevard van Playa del ingles. Personeel is erg vriendelijk en denkt graag mee over uitstapjes in de buurt. 2 Minpunten: er is 1 keer helemaal schoongemaakt en 2 keer handdoeken vervangen, bij aankomst werd er gezegd dat er elke dag schoonmaak zou plaatsvinden. daarnaast zaten wij met onze kamer aan de wegkant waar de hele dag, ook 's avonds laat en 's ochtends vroeg ( lees 4 uur), lawaaierige tourbussen doorheen denderen. verder is de ligging prima.

• 8Joost13-08-2016

Prima verblijf!

Ben hier gisteren van teruggekomen! Ligt perfect t.o.v strand en winkels. Er is genoeg te doen in de omgeving, leuk uitgaan en lekker eten. Bushalte om de hoek en taxi bellen ze voor je en kosten niet veel. Het is eenvoudig ingericht maar goed genoeg om je te redden. Wordt bijna dagelijks schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Is goed zat om vanuit hier zelf dingen te ondernemen en erop uit gaat. Je bent er alleen om te slapen of soms te eten. Voor kinderen is bij het complex zelf vrij weinig te doen, maar zat in de omgeving. Enige minpunt is dat er geen airco is. Het is er 36/37 graden en koelt amper af. Luxe poesjes die alleen maar bediend willen worden en aan het zwembad willen hangen kunnen beter wegkwijnen in de all inclusive hotels waaraan je continu gebonden bent. Houd ik zelf totaal niet van.

• 6L de vries21-01-2015

Goed te doen

Zeer eenvoudig ingericht, maar als je alleen binnen bent om te douchen en te slapen, goed te doen. Hadden dit jaar kleinere kamer en keuken (nr. 209) dan verleden jaar (116). Wel balkon op de middagzon. Geen ongedierte gezien. Schoonmaak slechter dit jaar dan verleden jaar. Even bij de receptie melden en wordt geregeld. Ook schone handdoeken kun je daar halen. Kussens bij zwembad vielen van ellende bijna uit elkaar. Gewoon luchtbed meenemen of kopen. Ligging van roca verder is perfect.

Met oudere kinderen

• 8Suzanne04-03-2014

Prima appartementencomplex

Het is een prima appartementencomplex, maar wel simpel. Toen wij er waren in 2011 hingen er wel één a twee stopcontacten uit de muur, wij hadden daar persoonlijk geen last van. De receptie spreekt alleen spaans en duits, ze proberen je altijd te helpen. De ligging van dit appartementencomplex is prima! nog geen 200 meter van het strand en maar 500 meter van het uitgaansgebied! Wij hebben hier het prima naar ons zin gehad en hebben het er nog jaarlijks over dat we weer een keer terug willen naar Playa del Ingles!

Met vrienden

• 7Vincent04-03-2014

Goede accommodatie!

Roca Verde is een een accommodatie gelegen tussen het uitgaansgebied (shopping center) en de boulevard. het strand is (ondanks een trap van 100 treden) prima bereikbaar. In de accommodatie heb je totaal geen last van deze twee gebieden.

Het appartement is ruim ingericht. Het bed en het woongedeelte kan gescheiden worden door een gordijn. De badkamer is klein maar prima. Ook beschikt de kamer over een balkon. deze is ruim genoeg ingericht lekker een avond buiten te zitten. helaas had het betreffende appartement een balkon boven het zwembad wat jammer was.

Het verschonen werd twee keer gedaan in onze vakantie (8 dagen) en het personeel was de gehele tijd vriendelijk en aanspreekbaar.

• 8Marina Rood24-01-2014

Vlakbij strand en centrum

Roca Verde is een ruim opgezet appartementencomplex. Je kan zowel met een lift als met de trap naar je appartement. Als je niet te veel eisen stelt aan het appartement is het een prima verblijf. Er zijn 2 inductiekookplaten, koelkast, koffiezetapparaat, weinig pannen en prima bedden. Er wordt goed schoongemaakt. 5x per week en 2x per week schone handdoeken. Qua ligging is het ideaal voor strandliefhebbers. Het is zo 250 mtr. lopen naar het strand. Je moet wel een trap van 124 treden af om op het strand te komen. Op 500 mtr. zijn er volop supermarkten, restaurants en winkeltjes. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij waren er begin januari en je betaald een goede prijs voor deze tijd. Bij het zwembad is een klein restaurantje, waar je heerlijk kunt eten. Er zijn 2 kleinere zwembaden. De 1 was 172 mtr. diep en de ander 264 mtr.. De ligstoelen bij het zwembad waren goed en er waren ook voldoende parasols. Op het moment dat wij er waren waren er geen kinderen.

• 5Mariska26-11-2013

Liever niet meer

Voor weinig geld verwacht je niet veel. De ligging was prima te doen. Het straatje uit en dan nog wat trappen naar beneden en je was op het strand, perfect (niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn) Helaas hadden wij erg veel last van alle jongeren om ons heen, maar dat kan natuurlijk ook anders zijn. Badkamer was dramatisch! Zelfs als je met je kont tegen de muur stond werd je haar nog niet nat. De wc bleef ook maar doorlopen. Dit gemeld, er is iemand van de receptie komen kijken maar helaas niets aan gedaan. De eerste dag lag er een dode kakkerlak bij binnenkomst, die lag er op de laatste dag nog steeds. Onze buren hielden feestjes tot 4 uur snachts, luide muziek en helaas werd daar ook niets aan gedaan. Eten in het restaurant was echt slecht, voor €7.00 pizza gegeten, die smaakte naar een oude schoenendoos. Als je 18 bent en voor weinig geld wilt verblijven vlakbij alle discotheken is dit een prima plek, anders zou ik er nog eens over nadenken of je dit wel wilt.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen