Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roca Verde voor je op een rij gezet:

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 8G. Niquet26-11-2007

De ligging is prima. Je hebt drie CC's (centro commercials) in de buurt op loopafstand. Ook het strand is prima te doen met de benenwagen. Je moet wel een behoorlijke lange trap af/op. De mensen zijn bijzonder vriendelijk. Ook de nieuwe man van het restaurant werkt keihard om het beste ervan te maken. Inrichting is sobertjes. De bedden zijn oud, de keuken is netjes, maar simpel. Badkamer is netjes betegeld. Wat ik begrijp wordt Roca Verde in april 2008 volledig gerenoveerd. De kamerprijs zal dan natuurlijk wel stijgen. Logisch. Ik betaalde 560 euro voor één week. Stel dat de vliegticket zo 260 euro kost, en de transfer van/naar het vliegveld zo 50, dan blijft er 250 euro over voor de kamer. Dit betekent zo'n 35 euro per dag. Elke dag moet er worden schoongemaakt, moet er warm gedoucht worden, om de paar dagen schone handdoeken opgehangen worden, het zwembad gereinigd worden etcetera. Dan vind ik de prijs kwaliteit wel een 9 waard.

Alleenreizend

• 8barny17-11-2005

ben zeer tevreden alleen beetje oude inrichting maar wel te doen voor een vakantie

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Roca Verde voor je op een rij gezet:

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen