Appartement Roca Verde

• Aan zee
Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 6Margriet31-03-2008

Zeer gunstige ligging. Kamers zijn ruim en balkon zeer ruim. Erg vriendelijk personeel. De laatste dag mochten we voor 10 euro blijven, zolang we wilden. Ik zal er zo weer heen gaan.

• 7E.B08-04-2007

Advies, Ga niet rond de vakantie's van de spanjolen.Wij waren er dus met de pasen, één en al jongeren in het appartement met zeer veel lawaai. Appartementen waren niet erg schoon en sterk verouderd en dat voor 500,00 euro pp.

• 8Ilse18-01-2007

In 2005 zijn we in appartement Roca Verde geweest, het is ons zo goed bevallen dat we over 7 weken..(Woensdag) 7 maart 2007, weer heen gaan...Dus het is ons zeker goed bevallen, een dikke aanrader voor mensen die er nog nooit zijn geweest.

Toppiej!!!

• 7loes en wilma17-12-2006

mijn dochter en ik hebben een fantastische vakantie gehad.Het personeel is zeer vriendelijk.Lekker dicht bij het strand.grote kamer,alleen is het appartement wel verouderd.wij vonden dat niet erg.we hadden een balkon met zeezicht.als we weer gaan wordt het voor ons weer rocca verde !

• 8Lennart en Annet06-12-2006

Heerlijke vakantie gehad. Prima appartement. Veel ruimte, leuke bar. Wel een beetje simpel, maar is ook niet duur.Centraal gelegen. Vriendelijke mensen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zouden er zo weer heen gaan.

• 7Moi20-10-2006

Super appartement, beetje oud maar wel schoon, en ja zelfs de afwas doen ze!!!

• 7rosita05-09-2006

hallo ik ben 2 augustus in roca verde geweest het was er super gezellig.. aleen een paar kakkerlakke gezien..maar dat kwam omdat ons app onder een boom was en daar vallen ze uit..

• 6D&S28-08-2006

prima app. weinig op aan te merken alleen is ons bed in 2 weken tijd niet 1x verschoond, wel opgemaakt. en we hadden een 1 kamer app. met een gordijn ertussen, wat door moest gaan als 2 kamer app. daar moet je even op letten. verder prima allemaal.

• 7Eric & Feikje Hofstra25-08-2006

We hebben een hele fijne week gehad in Roca Verde. Het was wel vervelend dat we een paar uren moesten wachten voordat we in ons appartement konden toen we aankwamen. Het moest nog schoongemaakt worden. Maar daarna hebben we alleen maar genoten! Het appartement was eenvoudig en vrij oud, maar wel schoon. Bijna iedere dag kwam er iemand langs die de vuilinisbak leegde en de nodige schoonmaakklusjes verrichtte. Bij de receptie werd je vlot en vriendelijk geholpen. Niets dan lof over Roca Verde!

• 8Nina en Denys14-08-2006

Het appartementencomplex was enigszins verouders. Maar dat mocht de pret niet drukken. De service was uitstekend, het bed werd geregeld opgemaakt. En minimaal twee keer per week schoon beddengoed en schone handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan, wanneer wij wat op het aanrecht lieten staan.

Geen kakkerlak te bespeuren!!

Niets dan goeds!!

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen