Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 9Eddy Dool10-06-2019

Geweldig

Leuk appartement dicht bij zee,en bij eetgelegenheden

• 3Mevr. B.03-05-2019

Geen 2x, te vies voor woorden.

Wij hadden een appartement op de (begane grond)bijna naast de receptie. We keken uit op het zwembad. Maar we vonden het qua grote mooi, maar was erg oud en vies. En in de badkamer was het eea kapot. En op de spiegel zat gewoon smeer van de vorige gasten. Er lagen overal haar. Wij gaan daar nooit meer heen. Het heeft onze vakantie wel beheerst.

• 2018
    8Saskia04-08-2018

Top!

Toen we binnen kwamen in ons appartement schrok ik eerst even omdat het wel wat oud er uit ziet. Maar toen we alles goed hadden bekeken was ik toch wel blij: het was ruim, schoon (!!!!) en ideaal voor 2 personen. Vorig jaar ben ik ook in Playa del Ingles geweest, super mooi en rerenoveerd appartement maar dit wilt niet alles zeggen, hier hebben we erg veel last gehad van kakkerlakken. In Roca Verde geen 1 gezien!!! Echt top. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat het wat rumoerig is. Maar het was niet dat je niet kon slapen. Ligging was trouwens ook echt perfect!

• Oude reviews

8Suzanne04-03-2014

Prima appartementencomplex

Het is een prima appartementencomplex, maar wel simpel. Toen wij er waren in 2011 hingen er wel één a twee stopcontacten uit de muur, wij hadden daar persoonlijk geen last van. De receptie spreekt alleen spaans en duits, ze proberen je altijd te helpen. De ligging van dit appartementencomplex is prima! nog geen 200 meter van het strand en maar 500 meter van het uitgaansgebied! Wij hebben hier het prima naar ons zin gehad en hebben het er nog jaarlijks over dat we weer een keer terug willen naar Playa del Ingles!

• 6Jan19-09-2013

Goede plek maar zeer matige accomodatie

Bij aankomst werden we ontvangen door een figuur dat zich nauwelijks verstaanbaar kon maken. Vervolgens kregen we een kamer dat niet schoon was en slechts een bed was voorzien van beddengoed. Het personeel hebben we nauwelijks gezien. Er waren volgens ons maar 1 of 2 schoonmaaksters die het werk dus niet aankonden . Ons app. is slechts 2 x schoongemaakt. Schone handdoeken moesten we zelf maar halen bij de receptie .Deze accommodatie is volgens ons niet touroperator waardig . Erg jammer want de plek is wel goed. Maar ons een volgende keer niet meer gezien.

Jan en Nel

• 8Joop03-09-2012

Leuk appartament, prima liggimg en goed vertoeven

Het appartament ligt vlak bij het strand en uitgaansleven. Veel (erg goede) restaurants in de buurt. De accomodatie heeft 2 zwembaden en een apart kinderbad. Wat weinig bedden bij de zwembaden. De receptie en de housekeeping waren vriendelijk en behulpzaam, waarbij alleen maar Spaans (en een klein beetje duits) gesproken werd. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, voor weinig geld een goede keus.

• 8Anoek25-10-2011

Super appartement

Mooi schoon appartement. Vlakbij het strand, alleen nog een trap naar beneden. Supermarkt en pin automaat om de hoek. Kamers worden in principe elke doordeweekse dag schoongemaakt. Handdoeken worden om de dag vervangen. Het heeft een restaurant, maar daar hebben we niet gegeten. 2 zwembaden die elke avond schoon gemaakt worden. Gratis Wifi in de hal op de beneden verdieping. Helaas niet in de kamers.

• 7Daniëlle09-08-2011

goede locatie

Vorig jaar augustus verbleven wij 2 weken in Roca Verde. Prima locatie, dichtbij strand, om de hoek en supermarkt en het centrum ligt op loopafstand. Niet te dicht bij de drukte, maar wel goed te doen. Het appartement zelf was bij ons heel schoon, helemaal geen last gehad van kakkerlakken o.i.d., werd vaak schoongemaakt. Zwembad werd ook elke ochtend schoongemaakt. Wij hebben helemaal niet in het hotel gegeten, omdat wij liever savonds uit eten gingen, ontbijt sochtends gewoon gehaald bij de supermarkt, dus we hebben geen ervaring met eten in het gebouw zelf. Mensen waren op zich wel vriendelijk, alleen als je savonds op je balkon nog een spelletje aan het doen was werd dit niet zo gewaardeerd en moest het stil zijn. Toen wij er zaten waren er vrij veel Nederlanders en Spanjaarden, maar wel gezellig. Ik zou er zo nog een keer heen gaan, prima bevallen!

• 8YVONNE15-06-2011

TOPPIE ELK JAAR WEER

Ga nu voor de 3de keer ik heb het altijd naar mijn zin en mijn man ook, zeer vriendelijk personeel.er woord goed schoongemaakt 2 heerlijken zwembaden. als je oversteek heb je gelijk op de hoek een supermarkt alles is op loopafstand te doen.en ja de bedden zijn wat minder die mogen van mij vervangen worden.bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. kan niet wachten tot we er weer zijn heerlijk.

• 6H.S18-04-2011

Prima!

Afgelopen week heb ik met zeven personen een week in app. Roca Verde gelogeerd. Wij hadden twee maal een twee kamer app en een maal een drie kamer app. De appartementen zagen er netjes uit. De inrichting is gedateerd. Het is aan vervanging toe. Maar het was schoon. Het bed sliep wat mij betreft prima, maar hier waren onder ons de meningen wat over verdeeld. Dit is dus een persoonlijke mening. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en kom je met duits/engels/spaans en nederlands een heel eind. De ligging is prima. Op loopafstand van het strand/boulevard en Kasbah of metro. Roca Verde wordt in de zomermaanden gerenoveerd. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar opgeknapt is.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen