Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 7Birgit Bos26-02-2013

Goede prijs/kwaliteit

Lekker een weekje naar de zon, daarvoor is dit appartement prima. We zaten op de vijfde etage, hetgeen met twee kinderen niet zo handig is. Een persoon moest in de woonkamer op de bedbank slapen, want er zijn maar drie normale bedden. Interieur is verouderd maar wel netjes. Veel overwinteraars die 's ochtends de bedjes voor hun zwembaddagje al reserveren. Geen last van gehad, er zijn bedjes genoeg. Supermarktje op de hoek, elke ochtend lekker verse broodjes.

• 7marieke16-08-2011

mooi gelegen voor weinig geld

mooi gelegen voor weinig geld appartement wel eenvoudig maar alles aanwezig en schoon Het is net pas gerenoveerd

• 6jorn de boer24-09-2010

ging wel

twee keer geweest laatste keer 7 jaar geleden en was toen al verouderd

• 6Gezin28-06-2010

Prijs / kwaliteit uitstekend

Het is er zeker geen luxe, maar wij hebben er alleen gedoucht en geslapen. Geen kakkerlak gezien, de kamers werden 3 a 4 keer schoongemaakt. handoeken werden 3 keer verschoond. De receptionisten spraken nauwlijks Engels of Duits. Supermarkt is op nog geen 5 min. lopen. Het strand is wel een stukje lopen. Maar is zeker wel te doen. Voor de prijs is het zeker een aanrader wanneer je zelf het vertier elders zoekt!

• 8rianne22-07-2009

heerlijk appartement

ben net terug,en heb er een hele fijne vakantie gehad. zag er wel tegenop, door al die verhalen op internet,maar echt heel goed te doen. het is simpel, maar schoon en je kunt er goed slapen. de ligging is ook echt heel gunstig. personeel is echt super, dus al die negatieve verhalen klopt niet. als je meer luxe wil ga je toch ergens anders heen, en anders niet zeuren. wil er volgend jaar zeker weer heen.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen