Appartement Roca Verde

Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 2018
    7Verheezen25-08-2018

verouderd,schoon, alles wat je nodig hebt is er

schoon,goede ligging,wat verouderd.Er waren problemen met het personeel van de bar bij het zwembad.tijdens onze vakantie.Eerst was het goed,maar na enkele dagen werd er ander personeel ingezet,en kon geeneens cocktails maken of ijskoffie.Dat was jammer.

• Oude reviews

6L de vries21-01-2015

Goed te doen

Zeer eenvoudig ingericht, maar als je alleen binnen bent om te douchen en te slapen, goed te doen. Hadden dit jaar kleinere kamer en keuken (nr. 209) dan verleden jaar (116). Wel balkon op de middagzon. Geen ongedierte gezien. Schoonmaak slechter dit jaar dan verleden jaar. Even bij de receptie melden en wordt geregeld. Ook schone handdoeken kun je daar halen. Kussens bij zwembad vielen van ellende bijna uit elkaar. Gewoon luchtbed meenemen of kopen. Ligging van roca verder is perfect.

• 7Keijzers23-02-2013

Prijs/kwaliteit goed!

Ondanks renovatie wat verouderde accomodatie maar met een perfecte ligging! Zeer vriendelijk personeel,leuk restaurant en zwembad.

• 0De Familie Overwijk09-04-2012

Niet wat er van werd verwacht.

Dat wat er in de beschrijving stond niet aan onze verwachting voldeed. Men schreef dat de kamers waren vernieuwd, en gerenoveerd dat zijn dan andere kamers geweest dan die wij hadden. Wij lagen op een hardboord plaat die op het bed was vast gemaakt. En het zag er zeer sober uit.

• 3v.d. Werf07-08-2011

Veel kapot, slecht onderhouden, kakkerlakken

Twee appartementen gehad 1e was veel aan kapot (gaten in deuren, spiegels kapot, stopcontacten niet goed bevestigd en lekkage. daarna 2e appartement en hierin beter onderhouden maar direct dezelfde dag nog kakkerlakken en keuken na behandeling (zelf doen) niet meer te gebruiken en houding personeel hierover erg onverschillig. Verblijf was 10 nachten weinig slaap gehad door geluidsoverlast en erg gehorig, niet aan te raden voor gezinnen met kinderen. die van ons (10 en 12 jaar). omgeving en eiland erg mooi. ga zeker nog een keer terug maar niet in Roca Verde.

• 7W. Posthumus21-01-2010

Goed genoeg

Simpel appartement met weinig luxe. Het gebouw is erg verouderd en bij ons waren er een paar dingen die stuk waren. Gelukkig was de man achter de balie erg vriendelijk en wilde ons graag helpen.

De ligging is goed. Het ligt vlakbij het strand (hoewel je nog wel een grote trap afmoet), en het is dichtbij winkeltjes en restaurantjes.

Naast het appartementencomplex is wel een minigolf die in de avond behoorlijk wat herrie heeft. Gelukkig hield dit steeds voor middennacht op.

Als met al prima voor mensen die niet veel luxe nodig hebben!

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen