Appartement Roca Verde

• Aan zee
Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 8alkema31-03-2008

goed en simpel alleen waren er niet veel kinderen dat was voor onze wat minder maar verder prima en mooi centraal gelegen misschien na deze renovatie komen er wat meer gezinnen met kinderen 2x geweest mijn ouders 12x

• 6GenA03-03-2008

wij hebben een super vakantie gehad in Roca Verde. Zeer schone kamer/badkamer. Elke dag schoonmaak, heel regelmatig schone handdoeken, goede bedden, vriendelijk personeel. En geen enkele kakkerlak gezien in Roca Verde! Super ligging, uitzicht over zee. kortom Roca Verde: prima appartement.

• 7B. Hoekman01-03-2008

met 4 pers. expres een 3 kamer apartement geboekt, jammer is het dan dat er toch 1 persoon in de kamer moest slapen, met 2 slaapkamers moet dit eingelijk niet nodig zijn, verder ondanks het verouderde complex prima vakantie gehad.

• 1W Oudshoorn04-12-2007

het zag er vreselijk uit erg vies ,de boel was kapot ,niet te adviseren voor de mensen.de gangen zagen er vreselijk uit ,het leek wel oorlog te zijn geweest, allemaal gaten in muren en plafond .nee we zeiden direct ,hier willen we niet blijven,maar we zijn ontzettend goed geholpen ,en zijn naar een bungalow park gegaan ,dat was prima !!en waren er ontzettend blij mee .Verder alles erom heen zeer goede behandeling en echt aan te bevelen.....ja er kan altijd een foutje tussen sluipen ,en ik heb ook geen behoefte om met mensen daar over te praten.Want de rest was zo perfect !

• 8H. van Oene22-11-2007

Het was wat oud maar we hebben het er prima naar de zin gehad, alles wat je nodig hebt is aanwezig dus geen klachten, alleen was een koffiezetapparaat wel fijn geweest.

• 3Anoniem12-11-2007

Roca Verde - augustus 2007

alles was ronduit smerig! We hebben zeker 4 kakkerlakken in ons appartement gehad, en wijzelf zijn toch zeer schoon

Er is in ons verblijf van 2 weken, slechts 2 keer geveegd, en 1x (dag van ons vertrek) de bedlinnen vervangen. De handdoeken slechts 2x, ookal legden we ze op de grond, wat toch een internationaal bekend teken voor de schoonmaak is

Naast dit hebben we ook nog door dit complex de zeer besmettelijke huidziekte Scabies (Schurft) opgelopen, wat zich pas na 6 weken openbaard & wat inmiddels is aangetoond door ons nederlands ziekenhuis! En als je dan terug komt in nederland en dient een klacht in, krijg je niks terug (waar het ons niet eens zo zeer om gaat)want je moet het binnen 2 weken melden!

zeer verouderd complex, losse kabels aan de plafonds, kapote kastjes, bedden, etc.

Ik raad dan ook stellig iedereen af die naar dit complex wil!

• 1Anoniem12-11-2007

Roca Verde - augustus 2007

Ik raad dan ook stellig iedereen af die naar dit complex wil!

Familie

• prima en zeer gastvrij

• 5K. Groeneveld02-11-2007

We hadden (voor ons en onze 2 kids) een 3- kamer app., een kamer had 2 1-persoonsbedden, 1 kamer 1 1-persoonsbed en de bank in de woonkamer was opgemaakt (geen slaapbank hoor!) sliep niet lekker ook werden ze niet verschoond. Je kan je kind moeilijk in de woonkamer laten slapen, dus sliepen wij gescheiden, erg romantisch (ahum)!!! Handdoeken zijn 1 x verschoond! (in 1 week tijd). Er is 5 x schoongemaakt, de afwas werd ook gedaan. Kakkerlakken waren aanwezig, een stuk of 4. Met engels kon je jezelf niet altijd duidelijk maken bij de receptie, wel waren de mensen erg vriendelijk. De trapjes bij de zwembaden zaten los. In het kinderbad was niet eens een trapje terwijl het toch 80 cm diep is. Er waren veel oudere mensen die, erg kinderachtig, hun luchtbedden op de stoelen klaarlegde rond het kinderzwembadje zodat wanneer je met je kinderen wilde gaan zwemmen niet een aan de kant van het KINDERBAD kon gaan zitten omdat het overbevolkt is. Voor ruim €1900,- (o.b.v.lg)had ik beter verwacht!

• 7E. Buit18-08-2007

Appartementencomplex kon een lichtelijke opknapbeurt gebruiken, zo was het houtwerk aan vervanging toe, zaten er scheuren in de muren, en waren de kabels niet goed afgewerkt. Ook de keuken rook naar gas, inclusief waarschuwing voor verstikkingsgevaar, dat baarde ons zorgen. Voor de rest waren de zwembaden wel een groot pluspunt, en kon je makkelijk bij het strand komen. Ook de kamers waren lekker groot. Ik zou niet willen zeggen dat het een slechte accomodatie is, maar er is wel plaats voor verbetering.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen