Appartement Roca Verde

• Aan zee
Meer appartementinfo

177 reviews over Appartement Roca Verde

• 6E v Elteren06-10-2019

Voorlopig niet meer totdat het is opgeknapt.

Jaren geleden vaker geweest. , was altijd goed.maar nu helemaal uitgeleefd .vanalles stuk.lakens gescheurd, plekken in de badhanddoeken. Bedden doorgezakt.zwembadbedden 80 %kapot. Heb dit ook doorgegeven bij de receptie. Die zeiden dat renovatie in de planning is.

• 2018
    9Christa Wolsink30-08-2018

Echt fantastisch.

Geweldig appartement, fijn personeel.

• 7Annet14-08-2018

oud appartement maar schoon

het was een oud appartement wat aan vervanging toe is! maar wij hebben een zeer fijne vakantie gehad. het appartement is wel wat gehorig dus als je half wakker ligt dan hoor je van alles. ‘s ochtends vroeg worden de goede ligbedjes al opgeëist, eigenlijk mag dit niet maar de badjuf doet er niks aan. Playa del Inglés heeft een mooi strand en leuke tentjes waar je kan eten maar is wel echt aan vernieuwing toe. Dit zie je bij veel hotels en appartementen al gebeuren dus ik denk dat over een paar jaar het er al heel anders uitziet.

• 9Jan en Elllen18-06-2018

Goede accommodatie en een geweldige vakantie gehad

Geboekt via touroperator juni 2018. het was een geweldig appartementen complex. Zeer schoon, vriendelijk personeel, zeer ruime studio's. Goede kakkerlak bestrijding. Mooi uitzicht op de zee, alles was aan onze wensen voldaan. Voor ons een dikke 8. We gaan zeer zeker nog een keer naar terug. Groetjes Jan en Ellen

• 7Gerrit en Dinie03-02-2018

Een mooi gelegen appartement

De ligging van het appartement .Het complex is aan een renovatie toe.

• 2017
    5Steve06-12-2017

Ontzettende ouwe meuk.

Dit doen we niet meer. Wat een ouwe meuk. Het complex is volkomen aan een update toe. Wij zaten in appartement 214. Gaten in de muren slecht aangesmeerd en niet geschilderd, gat in het aanrecht, de balkonrailing verrot, tafel met een paar enorme schroeven dwars door het tafelblad gerepareerd, zo kan ik wel even doorgaan. Kennelijk is er iemand volkomen los gegaan in het appartement. Dat kan natuurlijk gebeuren maar repareer dan eerst normaal voor je het weer verhuurt. Ander appartement niet beschikbaar. Manager is een eikel, de rest van het personeel is wel erg vriendelijk. 6 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken. Veel overwinterende duitsers en nederlanders op leeftijd. Ik heb voor minder geld in veel betere accomodaties gezeten. De ligging is niet bijzonder want de hele straat bestaat uit appartementcomplexen. Ben je blij met erg weinig, vooral doen.

• 7Esther03-11-2017

Wij zoeken voortaan een andere accommodatie

Personeel vriendelijk , zwembad goed. Gebouw verouderd en slecht onderhouden. Weinig bruikbare ligbedden . Schoonmaak matig.

• 8Maud03-10-2017

prima in verhouding tot de prijs

prima, net complex, appartement wordt 5 dgn per week (kleine/lichte) schoonmaak incl handdoeken, gastvrij en zeer vriendelijk personeel, gratis op dag van vertrek opslag bagage. zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. ligbedden in overvloed. Geen ongedierte gezien. voor 2 personen prima ruimte.

nadeel: gehorig complex, verouderd interieur en piepende bedden.

• 6Pernille14-08-2017

Prima te doen

Samen met mijn vriend zonder enige verwachtingen dit appartement geboekt. Vorig jaar ook in Gran Canaria geweest en wilden nog een keer terug. Locatie is top, 5 min lopen en je staat op t strand met een leuke boulevard vol restaurants en winkels. Bus op 1 min lopen, net zoals de supermarkt. Helaas was het appartement erg oud en écht aan renovatie toe. We verwachtten al niet veel, dus het was niet erg storend. We waren immers toch vaak buiten. Koken was goed te doen, 2 keer gedaan. Genoeg benodigdheden. Personeel erg behulpzaam. Echter de schoonmaak was erg onder de maat.. 2 keer in de hele week schoongemaakt.. al met al een leuke vakantie gehad samen, verwacht alleen niet teveel van het complex.

• Oude reviews

8Chantal17-09-2016

Prima

Wij zaten hier 'noodgedwongen' door een overboeking op ons geboekte appartement. Misschien kwam het door de lange reis en het lange wachten maar de kamer voelde voor ons als een verademing. Erg ruim, wij hadden een balkon met uitzicht op zee en de drukke boulevard van Playa del ingles. Personeel is erg vriendelijk en denkt graag mee over uitstapjes in de buurt. 2 Minpunten: er is 1 keer helemaal schoongemaakt en 2 keer handdoeken vervangen, bij aankomst werd er gezegd dat er elke dag schoonmaak zou plaatsvinden. daarnaast zaten wij met onze kamer aan de wegkant waar de hele dag, ook 's avonds laat en 's ochtends vroeg ( lees 4 uur), lawaaierige tourbussen doorheen denderen. verder is de ligging prima.

5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Roca Verde

• rob, 04-10-2011

renovatie

Wij willen in november naar roca verde,zijn alle alle kamer gerenoveerd ,zoniet welke wel

jan en heidi, 05-10-2011

Hoi hoi,

Wij zijn aug/sept naar Roca verde geweest voor de vierde keer en het is idd gerenoveerd. Alle kamers lijken te zijn gerenoveerd; de schuifdeuren naar buiten en ramen zijn vernieuwd (aluminium), nieuwe matrassen en alles is geschilderd. Het is echt mooi geworden. Toen we aan kwamen en de ingang zagen die vernieuwd was, werden we al blij. Wij gaan volgend jaar weer terug naar dit appartement, want het is echt de moeite waard. Een aanrader!

Groetjes jan en heidi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen