5 tips over Appartement Roca Verde

• Vincent, 04-03-2014

Ga een dagje mee met de Afrikat. een dagdeel weg met een catamaran bestuurd door een kapitein die Nederlands praat (Fantastische man!) tijdens deze dag ga je snorkelen, duiken en kan je genieten van de mooie plekken rondom het eiland. Tijdens deze dag kan er onbeperkt worden gedronken en gegeten en is er mogelijkheid tot parasailen (tegen betaling). Echt een aanrader!

Verder zijn de shopping center's een aanrader. het grote Yumbo center is de moeite waard. je kijkt je ogen uit.

• Marina Rood, 24-01-2014

Prima verblijf. Kunnen ons goed voorstellen dat mensen hier terug komen. Tip: Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen er is iets verderop de boulevard een lift. Zo kan je ook op het strand komen. Gezien vanaf de doorsteek ga je op de boulevard een stuk naar rechts. De lift zie je dan vanzelf. Aan de overkant kan je heerlijk eten bij restaurant Casa Luis.

• yvonne, 28-03-2012

roca verde lig zeer centraal en alles bijna op loop afstand je kan ook een taxi nemen die kosten door heel playa del ingles rond de 3 euro.wij zijn met de bus naar palmitospark geweest geweldig dolfijneshow is prachtig en ook de wildvogel show is mooi.wij gaan op vrijdag ochtend vaak naar de markt in puerto de morgan en als je dar toch ben ga dan ook een keer mee in de yellow submarine een onderzeebood.voor mooie gebouwen kan je ook naar de hoofdstad las palmas ook een aanrader.

• Anoek, 25-10-2011

Restaurants op loopafstand in winkelcentrum plaza. Eventueel wat verder weg met de taxi, naar de Yumbo voor maar €3,-

We hebben een aantal aanbieders voor Roca Verde voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Beachcheck
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Roland, 16-10-2011

Mocht u met kinderen gaan dan kunt u dit bij Roca Verde vantevoren melden dan zorgen ze voor een kinderbed en eventueel een box.

Verder zijn ze gewoon erg vriendelijk ,dit is een geschikte plek als je van rust en netheid houdt.

Verder worden de drie zwembaden dagelijks schoongemaakt en gecontroleerd.