Géén boekingskosten

Hotel Riu Palace Palmeras

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Riu Palace Palmeras voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 208 reviews

• Sportfaciliteiten

218 Reviews over Riu Palace Palmeras

• 6Fam van Dijk02-06-2022

Massa is kassa

Een prachtig mooi hotel. Volledig gerenoveerd. Sinds de renovatie is het concept all inclusive ingevoerd en daar moet je tegen kunnen want het is echt massa is kassa. Gasten blijven daardoor bij het hotel de hele dag, dus druk! Wij gaan lekker naar het strand en vermijden het hotel. Jammer!

Voor ons reden om na drie jaar hier niet meer naartoe te gaan. Veel te massaal en een veredelde vreetschuur. Heel vriendelijk en welwillend personeel. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• 4D vd varieels16-03-2022

Veganistisch eten geen enkele optie of medewerking

Dit hotel heeft het ondanks dat wij betaald hebben voor All Inclusive en vooraf op meerdere manieren aangegeven hebben dat we veganistische dieetwensen hebben, gepresteerd om bij aankomst, tegen ons te zeggen dat we niet moesten verwachten dat ze iets zouden klaarmaken. We kregen het ongezouten advies zelf maar naar een winkel te gaan om daar voor onszelf eten te kopen, dat konden we niet van het hotel verwachten. Waarschuwing dus voor mensen met dieetwensen: dit hotel doet niks voor je! En bij thuiskomst beweerde RUi dat er juist vanalles is klaargemaakt. Knap waardeloos en klantonvriendelijk dus. We hebben betaald voor AI, moesten ons eigen eten gaan kopen en werden achteraf door RIU uitgemaakt voor leugenaars. 👍🏻 En dat voor de hoofdprijs.

• 9Winnie van der Woude12-02-2022

Slecht bankbed

Heerlijk hotel. Maar let op. De bank in de kamer kan worden omgebouwd tot een extra bed, maar het matras ligt slecht en is hard. Het bankbed is niet geschikt voor een volwassen persoon! Het hotel beschikt niet over een extra matras. Het is beter beter om een extra te kamer boeken.

• 8Elize07-10-2021

Heel goede service personeel

Personeel is heel vriendelijk. Aan tafel en op het terras wordt je bediend. Dus niet in de rij voor je drankje. Hotel is schoon. Zwembaden zijn fijn met voldoende ligbedden. Eten is goed maar geen 9.1, daarvoor te weinig afwisselend. Er zijn geen thema buffetten zoals wel aangegeven in de beschrijving. A la carte restaurant viel tegen. Kamer is zeer goed, fijne ruime bedden, strijkbout, föhn, minibar, USB poort. Goede wifi overal. Geen entertainment overdag, zelfs geen muziekje bij het zwembad. S' avonds geen shows maar live optreden van 2a3 matige muzikanten.

• 8Piet01-10-2021

Topper cijfer 8

Het hotel is zeer netjes schoon en mooi internationale alcoholische dranken werden geserveerd. Het hotel is heel mooi gerenoveerd. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het eten was divers en lekker. Kortom, héérlijk. Bedjes genoeg bij het zwembad , maar parasols helaas niet , wil je een parasol dan niet je vroeg uit je bedje Het zwembad is zoet zout , is zeer rustig bij het zwembad , Roken, is in heel het hotel/park niet toegestaan Het personeel is zeer vriendelijke Op dit moment is het lopen , mondkapjes op ! Zitten mondkapje af (30 sept 2021) Naar het strand is 14 minuten lopen , Helaas met een lange trap richting het strand , taxi misschien een optie ? Play del Inglés is een plaats aan de zuidkust van het eiland Gran Canaria. Helaas is het stadje zwaar verouderd, Daar bedoel ik mee Boulevard, winkels centra, en zonnig hotel . Tip voor auto huur kijk bij orlandorc Bellen schilt 40 % met internet En 50 % met tui veel plezie

• 8Mol30-09-2021

Zeer net en mooi hotel

Het hotel is zeer netjes schoon en mooi internationale alcoholische dranken werden geserveerd. Het hotel is heel mooi gerenoveerd. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het eten was divers en lekker. Kortom, héérlijk. Bedjes genoeg bij het zwembad , maar parasols helaas niet , wil je een parasol dan niet je vroeg uit je bedje Roken, is in heel het hotel/park niet toegestaan Het personeel is zeer vriendelijke Op dit moment is het lopen , mondkapjes op ! Zitten mondkapje af (30 sept 2021) Naar het strand is 14 minuten lopen , Helaas met een lange trap richting het strand , taxi misschien een optie ? Play del Inglés is een plaats aan de zuidkust van het eiland Gran Canaria. Helaas is het stadje zwaar verouderd, Daar bedoel ik mee Boulevard, winkels centra, en zonnig hotel . Tip voor auto huur www.orlandorc.com Bellen schilt 40 % met internet En 50 % met tui Veel plezier

• 8Wil20-03-2020

Super hotel.

Erg mooi hotel, het eten was ook goed elke dag weer wat anders. Bediening was ook super, ze stonden voor je klaar. Wel waren er nog al wat gasten die toch bedjes gingen reserveren, ondanks dat er bordjes stonden dat het niet mocht voor 10.30 uur.

• 9Jasmijn30-09-2019

Aanrader!

Waar mijn partner en ik zeer tevreden over waren was de klantvriendelijkheid van het personeel. Stuk voor stuk vrolijk en attent. Ook verbaasde het ons dat er (en per glas ook echt veel) echte internationale alcoholische dranken werden geserveerd. Het hotel is heel mooi gerenoveerd. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het eten was divers en lekker. Kortom, héérlijk. Verder zit je met 5 á 10 min lopen in het centrum van Playa del Inglés en heb je bijvoorbeeld het Yumbo winkelcentrum waar je ook genoeg restaurants kunt vinden. Mocht je slecht ter been zijn weet dan dat het strand te voet alleen te bereiken is door veel trappen te lopen. En kindvriendelijk? Ze hebben een klein zwembadje, maar daar hield het naar ons idee verder op. Als we een kindje hadden gehad, zouden we een ander hotel geboekt hebben. Daarnaast verbleven er, toen wij er waren (eind september), vooral mensen van 50+. Maar overall: top! Absoluut een aanrader.

• 8Robert19-09-2019

Super mooi geworden!

We hebben hier 2 weken na de verbouwing onze vakantie gevierd. T.o.v. eerdere foto's is het enorm opgeknapt. Enorm vriendelijk personeel, mooie kamers en resort. Elke dag waren er wel andere gerechten, maar het had wel iets gevarieerde gemogen. Ideale vakantie voor stellen en ouders met oudere kinderen, want voor jonge kinderen is er weinig te doen. Kinderbad zit aan de andere kant (straatzijde) van het hotel. Geen animatie en in de avond staat er meestal een live bandje op te treden. Wel redelijk dicht bij het strand, maar wel veel trappen. Voor stelletjes of ouders met oudere kinderen die je niet in de gaten hoeft te houden kan dit een ideale vakantie zijn.

• 9Lau van As08-12-2018

het was er heerlijk

via trappen naar het strand.

Hotel Riu Palace Palmeras info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)