Hotel Riu Palace Palmeras

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

212 reviews over Hotel Riu Palace Palmeras

• 8Wil20-03-2020

Super hotel.

Erg mooi hotel, het eten was ook goed elke dag weer wat anders. Bediening was ook super, ze stonden voor je klaar. Wel waren er nog al wat gasten die toch bedjes gingen reserveren, ondanks dat er bordjes stonden dat het niet mocht voor 10.30 uur.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Jasmijn30-09-2019

Aanrader!

Waar mijn partner en ik zeer tevreden over waren was de klantvriendelijkheid van het personeel. Stuk voor stuk vrolijk en attent. Ook verbaasde het ons dat er (en per glas ook echt veel) echte internationale alcoholische dranken werden geserveerd. Het hotel is heel mooi gerenoveerd. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het eten was divers en lekker. Kortom, héérlijk. Verder zit je met 5 á 10 min lopen in het centrum van Playa del Inglés en heb je bijvoorbeeld het Yumbo winkelcentrum waar je ook genoeg restaurants kunt vinden. Mocht je slecht ter been zijn weet dan dat het strand te voet alleen te bereiken is door veel trappen te lopen. En kindvriendelijk? Ze hebben een klein zwembadje, maar daar hield het naar ons idee verder op. Als we een kindje hadden gehad, zouden we een ander hotel geboekt hebben. Daarnaast verbleven er, toen wij er waren (eind september), vooral mensen van 50+. Maar overall: top! Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Robert19-09-2019

Super mooi geworden!

We hebben hier 2 weken na de verbouwing onze vakantie gevierd. T.o.v. eerdere foto's is het enorm opgeknapt. Enorm vriendelijk personeel, mooie kamers en resort. Elke dag waren er wel andere gerechten, maar het had wel iets gevarieerde gemogen. Ideale vakantie voor stellen en ouders met oudere kinderen, want voor jonge kinderen is er weinig te doen. Kinderbad zit aan de andere kant (straatzijde) van het hotel. Geen animatie en in de avond staat er meestal een live bandje op te treden. Wel redelijk dicht bij het strand, maar wel veel trappen. Voor stelletjes of ouders met oudere kinderen die je niet in de gaten hoeft te houden kan dit een ideale vakantie zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Lau van As08-12-2018

het was er heerlijk

via trappen naar het strand.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Diana20-09-2018

Goed schoon en gezellig

Hotel is overal oke Eten mag iets gevarieerder en warmer maar er is voor iedereen wat ook voor slechte eters personeel gewoon weg geweldig en behulpzaam Niet geschikt voor kinderen maar zonder kinderen vinden wij persoonlijk wel fijn Kamer schoon en wordt regelmatig gecontroleerd of het goed schoongemaakt wordt Maar goed dat ze komend jaar gaan verbouwen is nodig vooral eetzaal hoop alleen dat het niet te modern wordt zoals andere hotels hoop wel op beetje Spaanse sfeer

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marjolijn17-08-2018

Fantatisch

Leuk hotel heeel netjes Eten heel goed Minpuntje harde matrassen En heel rustig overdag aan het zwembad geen muziek of kinder animatie Verder wel een leuke vakantie gehad en het ligt overal dichtbij

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Laura04-08-2018

Echt een top hotel!

Wat een top hotel zeg! Ontzettend vriendelijk personeel, bij binnenkomst werd er gelijk moeite gedaan om Nederlands te praten en ons te vermaken. Het eten is echt heerlijk, zowel ontbijt als diner perfect. Elke dag wel weer wat anders en zelfs 1 keer in de week een champagne ontbijt. Je wordt echt in de watten gelegd in dit hotel. Elke dag schone handdoeken en wij kregen zelfs een heerlijke fruitmand op de kamer op de tweede dag van ons verblijf. Ligging is ideaal 10 minuutjes ongeveer naar het strand wel trappen af maar dit is goed te doen. Zwembad ook heerlijk, kan elke dag nieuwe handdoeken halen bij het zwembad. Helemaal niets maar ook echt niets op of aan te merken over dit hotel. Aan iedereen aan te raden. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is de oude stijl.. maar ook dat gaat veranderen met de verbouwing.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Maurice05-07-2018

Super !.. Super!...Super!

Zeer vriendelijk personeel, zeer netjes, lekker eten en gevarieerd, goede ligging en rustig, dit is voor de vierde keer dat we dit hotel kiezen voor een uitzonderlijke vakantie naar Gran Canaria. Dit hotel is Super!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Niels & Sandra01-07-2017

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Mooi en schoon hotel. Personeel is heel vriendelijk , ventilator maakte een beetje geluid waar wij overigens geen last van hadden maar kamermeisje had het doorgegeven en ze hebben hem meteen vervangen. Het eten in buffetvorm is uitstekend en er is keus genoeg. Ook het eten in het alacart restaurant is heel goed waar wij als cadeautje voor mijn vrouws verjaardag gratis mochten eten. WiFi is niet op de kamers wat een minpunt is, wel bij receptie en bij het zwembad en als je net als wij geluk hebt op het balkon van je kamer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Bouvier30-06-2017

Geweldig goed hotel.

Het hotel is zeer goed gelegen, kort aan de wandel promenade. Het is al wat ouder maar proper, en alles goed en mooi. Het is het enige Riu hotel waar men vol pension kan nemen. Wij hebben er nu 30 verschillende Riu hotels gedaan. Het was onze 46 ste maal in Riu hotel. Wi-Fi was goede ontvang tot op terras, maar niet in onze kamer. Wij konden vlug onze krant downloaden in het restaurant. Voor ons zeker een hotel voor naar terug te gaan. Leo & Mia Hallaar. .

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Riu Palace Palmeras info