Hotel Riu Don Miguel

8,5

8 reacties Hotel Riu Don Miguel

badhanddoekenservice zwembad

beijer, 8-9-2017
is er in riu don miguel ook handdoekenservie voor bij het zwembad

kledingvoorschrift

Anita, 22-5-2017
moeten heren bij het diner een lange broek aan of is het ook toegestaan om een nette bv bermuda te dragen

handdoekenservice

Anita, 22-5-2017
kan men badlakens voor het strand huren

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Don Miguel voor je op een rij gezet:

Drinken

Jajongenelis, 6-8-2015

Wij hebben half pension

Is het drinken bij het diner en ontbijt dan inbegrepen of moet je hiervoor betalen ?

En als je moet betalen wat zijn dan ongeveer de prijzen voor een glaasje drinken of een kopje koffie bij het eten ?

Mvg

Mevr Jongenelis

handdoekenservice- wireless internet

anita, 1-7-2011
is er een badhanddoekenservice?? en is er wireless internet op de kamer mogelijk??

föhn

Joost, 23-11-2010
is er een föhnaanwezig op de badkamer
1 reactie

wij gaan eind oktober naar Don Miquel. er rijdt een busje van het hotel naar het strand , dat hebben we ergens gelezen. Hoever en /of hoe lang is het dan nog lopen naar het naturistenstrand? Of is het handiger om je in Maspolamas met een taxi bij de vuurtoren af te laten zetten. en dan te lopen Dat stuk kennen we, want we zijn die kant eerder opgeweest.

kleding

harry, 17-7-2010
Hallo,wij gaan naar Don Migeul maar wou even weten of de mannen bij het avondeten specefiek in een lange broek moeten komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Don Miguel voor je op een rij gezet: