Aparthotel Rey Carlos

Aparthotel Rey Carlos
7,2

5 tips over Aparthotel Rey Carlos

Cherylyn Sikkema, 11-8-2014
Mijn vriend en ik vlogen met Tui via Alltours in Dusseldorf. NOOIT MEER. Word zelden engels gepraat en personeel is zeer onvriendelijk. Mijn auto geparkeerd bij ParkenFlughafenDUS. Zeer veel problemen mee gehad. Autosleutel af moeten geven na bij terugkomst ruim 2 uur moeten wachten op mijn auto. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kamer op de eerst verdieping is aan te raden, heerlijk koel en veel privacy. Wandelen van Pl. del Ingles naar Maspalomas over het strand was erg mooi en leuk!
Jan en Stéphane, 10-4-2013

Gelegen tussen playa des Inglés en Maspalonas, dicht bij duinen van Maspalonas , winkelcentra Cita en winkel-uitgang Center Jumbo.

Zalig klimaat.

Ric, 31-12-2012
Boek logies of met ontbijt en zijn nl heelveel mogelijk heden om in de buurt goed en goedkoop te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Rey Carlos voor je op een rij gezet:

Moniek, 12-8-2012
Een bezoek aan Puerto de Mogan, leuk dorpje!
Ferdi, 18-11-2011

Tip 1: met de auto het eiland verkennen (o.a. Puerto Mogan en Puerto Rico). Wij betaalden € 70,- + all-risk (kregen korting, kun je naar vragen) voor een Beetle Cabrio bij het verhuurbedrijf aan de overkant van de straat (links, naast de kleine supermarkt) en werden hier prima geholpen.

Tip 2: Aqualand waterpark (leuk voor een dagje glijbanenpret)

Tip 3: Kamelensafari in Maspalomas

We hebben een aantal aanbieders voor Rey Carlos voor je op een rij gezet: