Aparthotel Rey Carlos ***

Review geschreven door Stok

Nooit meer

Stok
6-8-2017

Geboekt als Aparthotel. Speciaal hiervoor gekozen om buiten het halfpension ook iets op te kamer te kunnen maken.

BIj aankomst bleek dat het niet toegestaan is om de kookplaten te gebruiken.

Kamer voor 4 personen veel te klein, springveren met de hand al door de matrassen te voelen. Schoonmaak liet te wensen over, wel iedere dag schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt maar buiten de vloer vegen gebeurde er niets.

Eten was bijna iedere avond koud waardoor wij op extra kosten werden gejaagd omdat je dan toch buiten het hotel een hapje gaat eten.

Zwembadvloer erg ruw waardoor de kinderen tot bloedens toe de tenen kapot hadden, badmeester was hier niet verbaasd over want dit gebeurd volgens hem regelmatig.

Zitjes bij de receptie erg oud en ingezakt, 's avonds niet de mogelijkheid om gezellig bij het complex te zitten.

Animatie is erg oubollig , zeker voor kinderen niets te beleven.