Aparthotel Rey Carlos

48 reviews over Aparthotel Rey Carlos in het Nederlands

Prima hotel!

Mv r
15-7-2018

Van te voren zowel goede als minder positieve beoordelingen gelezen.Ik begrijp niet waar de negatieve klanken vandaan komen.Oke het meubilair is gedateerd,maar de kamers zijn ruim,schoon,worden dagelijks bijgehouden.Bij het eten is altijd vers fruit en verse groente.Het is een leuk zwembad en de mensen die hier werken allen even aardig.Alleen s avonds geen animatie (op af en toe en bandje na),maar je loopt zo het centrum in.Al met al, prima waar voor je geld.Strand is heerlijk en op loopafstand.

Voor de 3de keer hier,en volgend jaar weer. Super!

Frans en Fabienne Verkeyn
23-6-2018

Ze spreken enkel Spaans en Duits. Maar voor ons is dat geen probleem.

Niet Doen!

Ron
9-12-2017

Aardige inrichting en daar is alles mee gezegd. Service is slecht en ze laten je echt voor alles betalen. Restaurant is ondermaats met veel van hetzelfde en je stinkt als een bunzing na afloop omdat er in diezelfde ruimte van alles en nog wat wordt gegrild en gebakken. Servies glijdt uit je handen van de vettigheid en de hygiëne is ronduit slecht. Dit geldt tevens voor de rest van het hotel en vooral de kamers. Lopen op blote voeten is onmogelijk en gedeelten ervan zijn "privado" en dus ontoegankelijk. Praktisch geen servies en alles minimaal. Goed en wel beschouwd is het geld weggooien en staat de kwaliteit in geen enkele verhouding tot het bedrag wat je hebt betaald. Bah! Dit Nooit meer!!

lekkere spaanse nostalgie

Peter
24-10-2017

Mijn kamer (501) was prima ,ruim en schoon. Het hotel is klassiek ingericht maar dat heeft ook wel weer wat. Het personeel was vriendelijk en correct. Ik had halfpension ,ontbijt en diner was simpel maar voldeed wel . Een deur met keycard zou iets meer van deze tijd zijn i.p.v ouderwetse sleutel . Cita en Yumbo (incl. pinautomaat ) binnenloopafstand ,bus naar Faro (Maspalomasstrand) voor de deur en kost 1,40 euro enkele reis. Als je niet te veeleisend bent is Rey Carlos een prima verblijf

Nooit meer

Stok
6-8-2017

Geboekt als Aparthotel. Speciaal hiervoor gekozen om buiten het halfpension ook iets op te kamer te kunnen maken.

BIj aankomst bleek dat het niet toegestaan is om de kookplaten te gebruiken.

Kamer voor 4 personen veel te klein, springveren met de hand al door de matrassen te voelen. Schoonmaak liet te wensen over, wel iedere dag schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt maar buiten de vloer vegen gebeurde er niets.

Eten was bijna iedere avond koud waardoor wij op extra kosten werden gejaagd omdat je dan toch buiten het hotel een hapje gaat eten.

Zwembadvloer erg ruw waardoor de kinderen tot bloedens toe de tenen kapot hadden, badmeester was hier niet verbaasd over want dit gebeurd volgens hem regelmatig.

Zitjes bij de receptie erg oud en ingezakt, 's avonds niet de mogelijkheid om gezellig bij het complex te zitten.

Animatie is erg oubollig , zeker voor kinderen niets te beleven.

De kamers en het hotel zijn wel heel schoon , ook mooie ruime kamers. Eten was wel goed en lekker maar mocht iets meer gevarieerd zijn.

Wij hadden all inclusive en daar werd er groot onderscheid in gemaakt tussen all in gasten en half pension gasten. Met all in kreeg je niks te drinken aan de pool bar( of je moet betalen ), bij het eten moesten wij uit plastic bekers drinken, de half pension gasten werden bediend en kregen een fatsoenlijk glas, bij het zwembad staat een blok hut en een profesorisch zitje waar de all in gasten s middags wat snacks kunnen halen en hun drankjes, de paar winkeltjes die er zijn waren allemaal gesloten en s avonds was je eigenlijk verplicht om buiten het hotel te gaan omdat er helemaal niks te doen was, zelfs geen leuk zitje om s avonds een potje te kaarten of zo en totaal niks van animatie overdag en s avonds niet

leuk voor 1 keer

Roeland
11-1-2017

Zeer ruime, maar gedateerde kamer met balkon. Hele hotel heeft een ouderwetse uitstraling. Ontbijt was prima, avondeten viel ons erg tegen en hebben ondanks half pension toch een aantal dagen buiten de deur gegeten, Bar stelt niks voor, zwembad is ingepikt door overwinteraars.

Buurt is niet de beste, Shopingcentra Cita hebben wij een beetje ontweken, Yumbo is ook goed te lopen. In 10min sta je in de duinen en 5 min later ook op het heerlijke strand.

Vakantie dus was uiteindelijk heerlijk maar dat lag meer aan het eiland dan het (duur) betaalde hotel...

Volgend jaar weer!

NannoSijtse
2-5-2016

Voor de zoveelste keer in Rey Carlos. Zeer aardige medewerk(st)ers. Elk jaar als je komt herkennen ze je meteen. Van receptie tot de obers, zelfs de schoonmaakster. Dat is weer thuiskomen. Iedereen is altijd vriendelijk. Dit jaar vanwege de paasvakantie (helaas) meer kinderen dan anders. Eten: goed. Bij terugkomst in de namiddag altijd eerst wat drinken bij Marianne aan de zwembadbar. Wederom een zeer geslaagde vakantie.

niet nog maals

a van rooij
27-4-2016

Personeel vriendelijk. Meerderheid zijn overwinteraars die het niet waarderen als de kinderen uitbundig in het zwembad spelen/spetteren. Overigens zijn er weinig gezinnen. Kamers niet modern maar prima, alles functioneert goed. Eten ruime keus wel vaak vet eten. Vertier voor kinderen moet je buiten het hotel zoeken.

nooit meer!

Join
25-10-2015

Fijn dat meerdere gasten het zo naar hun zin hebben gehad. Wij dus niet. We vonden het personeel onvriendelijk en niet gastvrij. Bij aankomst iets na middernacht was er zelfs geen glas water te krijgen! We kregen nergens uitleg over en werden nauwelijks begroet. Lang wachten bij de bar en 's avonds hooguit 8 gasten! Als all inclusive gasten werden we niet bediend; de niet all inclusive gasten wel.... een beetje vreemd. Het was er wel schoon en het eten / drinken was ook goed. Vooral het onvriendelijk personeel heeft een stempel op onze vakantie gedrukt.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rey Carlos in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rey Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.