Géén boekingskosten

Appartement Reinasol

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Reinasol voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 18 reviews

Meer appartement info

18 Reviews over Reinasol

• 8Bart Janzen20-10-2012

super goed

Fijn appartement goed verzorgd inderdaad wat sober maar schoon en een lekker zwembad We waren er voor de tweede keer we gaan er weer heen. leuk aan de boulevard en bij alles in de buurt .

• 8John en Sita01-07-2011

Kleinschalig, gelegen aan de boulevard

Wij gaan al voor de vijfde keer naar Reinasol en het bevalt ons Prima. Vooral nu de appartementen geheel gerenoveerd zijn. Je zit dichtbij het centrum, bushalte, eettentjes, strand etc. Jammer dat je via TO ( per oktober? 2011) Reinasol niet meer kan boeken.

• 8bart.singeling05-01-2011

uitstekende strandlocatie

Reinasol is een klein appartementencomplex naast een piepklein winkelcentrum. Direct aan de boulevard gelegen. Winkels en restaurants om de hoek. Inrichting sober, maar erg goed verzorgd.

• 8H.Schipper06-08-2010

het was een hele mooie vakantie

het was een top vakantie we gaan in 2011 zelfs twee maanden.

• 9melany21-02-2010

Prima appartement!!

Ik ben er in de zomer van 2009 geweest met 2 vriendinnen. We hebben echt twee topweken gehad!! We zijn wel maar 1x naar het strand geweest, omdat je daar aardig wat trappen voor moet lopen(A) Elke avond wezen stappen en 's ochtends konden we gewoon uitslapen, omdat er zonwerende gordijnen hingen en het een goed temperatuur in de kamers was. De meubels hebben hun beste tijd gehad, maja wat wil je met 2 sterren:) wij hadden elke dag het zwembad zowat voor ons zelf, want er zijn maar iets van 8 kamers. Zwembad was schoon. De laatste dag vertrokken wij laat in de middag en hebben van de eigenaar een andere kamer aangewezen gekregen waar we die dag konden verblijven. Wel in een ander appartement, die er veel beter uit zag!! dat is het makkelijke van een eigenaar die meerdere appartementen heeft. naja kortom wij hadden een super vakantie!

• 6Peter en fam.27-10-2008

niet geweldig

Net thuis van een weekje CC.Het uitzicht was fantastisch helaas is dat ook het enige positieve.De meubels waren oud en stuk.Heel veel kakkerlakken gezien in het app.de bedden zijn niet verschoond.Het koffiezetapparaat was stuk.De receptie was in een ander app maar heel beperkt open.Toen we aankwamen(21uur)bleek dat we de verkeerde sleutel hadden en konden we ons app niet in.Na een telefoontje zou het binnen een kwartier geregeld zijn niet dus,na nog een telefoontje bleek de beheerder al thuis te zitten uiteindelijk kregen we een uur later de sleutel.Het zwembad zou gerenoveerd zijn maar dat zag er niet naar uit. Onder ons woonden mensen met 2 grote honden die hun behoeftes in het gras rondom het zwembad deden het zwembad zelf zag er ook niet fris uit. Helaas waren onze ervaringen dus niet positiev wij zullen hier ook niet weer terugkomen.

• 7ingrid03-09-2008

foei Touroperator!

afgelopen zomer twee weken in Reinasol gebivakeerd, omdat onze eerste keuze overboekt was. Oude, slechte meubels, oud en niet schoon sanitair, knoertharde, muf-ruiekende bedden. Nr. 5 is de enige met groot balkon, daardoor mooi uitzicht over oceaan. Ligt aan superdrukke weg, het lawaai gaat de hele nacht toeterend en gillend door.
    Het zwembad was vies, vol met zand, haren en andere troep.

Het gehele complex maakt een oude, versleten indruk, wat wij van deze touroperator niet gewend zijn. Erg terleurstellend, en niet voor herhaling vatbaar!!

• 8J.Woudstra22-02-2008

JW. Prima appartement met leuke ligging aan boulevard. Meubilair sober maar wel netjes.Wordt vrij goed schoongehouden en met name de tuin en zwembad zijn goed onderhouden. Geen ongedierte aangetroffen.Het geheel goed beschermd door hekken.

• 9Manon10-02-2008

ik ben samen met mijn ouders en zusje 2 weken bij reinasol geweest

superappartement afgesloten balkon maar je kon het openen pal naast boulevard en centrum tropical.

20 minuutjes lopen van de grotere centra deze zomer was top vooral omdat er wel wat leeftijdgenootjes waren de laatste dag voordat mijn leeftijdsgenoten weggingen nog een superdag gehad met zn allen:D zeker voor herhaling vatbaar jammer dat we dan ongetwijveld niet hetzelfde gezelschap hebben

• 817-01-2008

wij zijn van 5-19 december in Reina Sol geweest. We hadden appartement nr. 1, beneden op de hoek, zover mogelijk bij Tropical vandaag. We vonden het een prima appartement. Het werd goed schoongehouden, we hadden ruimte genoeg. Beneden is er minder uitzicht, maar je loopt zo naar je ligstoel. Ook het kleinschalige sprak ons aan. Omdat het december is, was er weinig avondactiviteit (geen lawaai) bij Tropical. En 's morgens om ongeveer half 8 kwam de schoonmaak, maar ook daar geen overlast van. Prima appartement, lekker dicht bij de bus en huurauto parkeren voor de deur.

Appartement Reinasol info

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden