Vakantiepark Rebecca Park

Vakantiepark
Vakantiepark Rebecca Park
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rebecca Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Rebecca Park in het Nederlands

2005

Leuke bungalows, we zijn er drie keer geweest en nooit viel het tegen. Twee mooie zwembaden en een minigolf. Ook hebben ze een bar midden in de mooie tropische tuin. Bungalows zijn van particulieren en dat zie je weer aan het interieur, ze zijn allemaal verschillend. Deze bungalows liggen in een redelijk rustige omgevening en het winkelcentrum ( Jumbo) is vlakbij.

Voor het strand moet6 je even een taxi nemen maar dat is niet erg want die zijn erg goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rebecca Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rebecca Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.