Vakantiepark Parquemar

7,5

• Activiteiten5,3
  • Onderkomen7,5

Wat vakantiegangers zeggen

Wil je er lekker met kinderen tussenuit naar de zon? Parquemar is een kleinschalig vakantiepark midden in Playa del Inglés op Gran Canaria. In dit vakantiepark kun je heerlijk tot rust komen of de drukte opzoeken in het centrum. Ben je benieuwd of Parquemar Playa del Inglés iets voor jou is? Lees met ons mee.

Parquemar Playa del Inglés is een kleinschalig vakantiepark en heeft daardoor niet overdreven veel faciliteiten. Wel vind je op dit vakantiepark een verwarmd buitenbad met een apart kinderbad. Bij het zwembad kun je heerlijk ontspannen op een ligbedje, terwijl de kids spetteren en spatteren. Familie Straver schrijft hierover: ‘Het zwembad is uitstekend, handdoekje leggen niet toegestaan maar gebeurt wel op kleine schaal, gelukkig blijven er voldoende bedjes over.’ Daarnaast geven reviewers aan dat het vakantiepark een mooie tuin heeft waar ook veel ligbedjes te vinden zijn. Ook kunnen de kinderen heerlijk spelen in de speeltuin.

Accommodatie

Op Parquemar Playa del Inglés overnacht je in een mooi huisje of appartement. Jeanette was erg tevreden over haar verblijf: ‘De studio zag er netjes en goed verzorgd uit, groot genoeg, uitstekende bedden en voorzieningen. Tijdens het verblijf dagelijks wisseling van de handdoeken en twee keer per week schoon beddengoed. Het appartement werd elke dag schoongemaakt’. Hou er rekening mee dat de internetverbinding niet zo goed is op dit vakantiepark.

Veel vakantiegangers geven aan dat het op het balkon erg gehorig is. Hier kun je last hebben van lawaai op straat en van omliggende hotels. De meeste balkons bieden daarentegen wel een mooi uitzicht en hebben de hele dag zon.

Ligging

Parquemar ligt midden in het centrum van Playa del Inglés, waardoor je gemakkelijk de stad in kunt lopen om de drukte op te zoeken. Verderop ligt het strand, waar je een verfrissende duik kunt nemen in zee. Wendy was tevreden over de ligging van Parquemar: ‘Kleinschalig appartementencomplex midden in de drukte van Playa del Ingles. Het is maar een kwartiertje lopen naar het strand en alle shoppingcentra zijn op loopafstand.’

Wil je lekker uit eten? In het centrum van Playa del Inglés vind je talloze restaurants en barretjes. Volgens Pieter zit er een Italiaans restaurant vlak voor de deur van het vakantiepark waar je heerlijk kunt eten. Marjan maakte gebruik van de kleine supermarkt net buiten het vakantiepark: ‘Super voor de eerste benodigdheden (het wel een beetje duur). Daarnaast hebben ze elke dag heerlijke verse warme broodjes!’

Meerdere reviewers geven wel aan dat als je meer van het eiland wilt ontdekken een auto huren een aanrader is.

273 reviews over Vakantiepark Parquemar in het Nederlands

Een heerlijke vakantie

Karin Reumann
13-6-2019

Een heerlijk park Alweer onze 3e keer op dit park Een echte aanrader

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk weekje in de zon!

Familie On
25-4-2019
  • Onderkomen7

Fijne bungalows qua ruimte. Wat gedateerd, helaas ook niet helemaal schoon. Pas na 3 dagen werd er echt goed schoongemaakt. Zeer regelmatig handdoeken wissels. Fijne ligbedjes en met middag/avond zon heerlijk zitten in het tuintje.

Wij hadden 2 slaapkamers en 2 badkamers, erg fijn. Prima kinderbedje bijgeplaatst. Badkamers en keuken zijn basic. Geen airco aanwezig, in april geen probleem, maar hoogzomer is dat geen pretje.

Groot zwembad wat verwarmd was, heerlijk! Kinderbadje niet verwarmd.

Deel van het park ligt aan een drukke weg. De bungalows daar hebben daar echt last van bij het buiten zitten. Je hoort echt langsrazend verkeer.

Veel op loopafstand, supermarktjes (naast de ingang, maar ook net iets verder, vaak hebben ze daar versere broodjes), restaurantjes, en in een kwartiertje naar het strand. Taxi voor de terugweg is een paar euro dus ook prima te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superr

Ronald hoffstaetter
15-4-2019
  • Onderkomen8

heerlijk zon zee strand bier lekjer eten

Gereisd Met partner in maart 2019

heerkijk ontspannen geweldig

astrid van berlo- witkamp
2-4-2019
  • Onderkomen7

gewoon lekker een weekje er tussenuit .Lekker in de zon. Goed verzorgd verblijf, lekker in het centrum vlakbij de zee, wat wil je nog meer. En door touroperator goed geregeld.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische relax vakantie

Jeanette
20-3-2019
  • Onderkomen10

Samen met partner een last minute geboekt, de prijs voor een week in het hoogseizoen was super goedkoop ten opzichten van alle andere accommodaties. De reis was goed verzorgt met transfer, vlucht en de accommodatie. Wij hadden een studio voor 2 pers. Ligging aan de straatkant maar totaal geen last van het verkeer dat voorbij reed, tuurlijk hoor je het wel maar het is maar net waar je, je druk om kan maken. Wij vonden het uitzicht wat wij hadden over playa en het strand veel meer waarde hebben en er was reuring om je heen. Maar absoluut niet hinderlijk. De studio zag er netjes en goed verzorgt uit, groot genoeg, uitstekende bedden en voorzieningen. Tijdens verblijf, dagelijks wisseling van de handdoeken en 2x per week schoon beddengoed. App werd elke dag schoongemaakt. Mooie aangelegde tuin met verwarmd zwembad en voldoende ligstoelen voor gebruik. Centraal gelegen, supermarkt beneden Vriendelijk personeel Super vakantie 👍

Gereisd Met partner in augustus 2018

Wij komen graag nog eens terug! het was Geweldig!

Marjan Mepschen
24-12-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5

Heerlijk complex met schattige huisjes, eenvoudig ingericht met een minimum aan benodigheden (zelf eventueel kruiden e.d. meenemen is een tip). In ons huisje stonden goede bedden en wij hebben vanaf de eerste nacht af goed geslapen! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Klein supermarktje voor de eerste benodigheden om de hoek (wel een beetje duur) ze hebben elke dag heerlijke verse warme broodjes! Goed onderhouden en schoon zwembad met ook een badje voor de allerkleinste. Mogelijkheid om een was te draaien kosten €3,50 er is ook een droger, maar bij deze temperaturen kan je de was binnen een paar uur gewoon buiten drogen, ons huisje had een uitstekend droogrek staan dat ik 2 maal heb gebruik dus minimaal vuile was mee terug! Alleen het internet is een beetje tegengevallen, was erg traag of het werkte nagenoeg niet.

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

geweldig

Frans Ubels
1-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

leuke plek in centraal Playa del Ingles, alles op loopafstand en supermarkt naast de ingang

Gereisd Met partner in november 2018

Super geweldig

Van riet
6-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Goed gelegen bungalow complex. Bungalows voor een heerlijke vakantie. Lekker dicht bij het zwembad winkels.

Nooit meer terug naar dit appartementen complex.

Wendy Serlier
25-10-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten10
  • Onderkomen3
  • Activiteiten10

Kleinschalig appartementen complex midden in de drukte van plays del ingles. Kwartiertje lopen naar het strand en alle shopping centre op loop afstand. Appartementen sterk verouderd. Bij aankomst was de badkamer nat. De boiler lekte. Wel direct vervangen na melding. Had eerder gemeld moeten worden want alle tegels waren nat, gelig en geschimmeld. Keukendeurthes uitgezet door vocht en sluiten niet meer. De reden kwamen we al snel achter: bij gebruik vd douche boven loopt t water door scheur in het plafond naar beneden. Verder: op een regendag is de slaapkamer vloer net een zwembad, de slaapkamer is blijkbaar niet beton gebouwd maar op de lava grond. Dus geen water van boven maar van beneden! Via de voegen een kletsnatte vloer. Diezelfde dag ook door openslaande deuren regenwater naar binnen omdat de goot op een helling ligt en het niet weg kan stromen dus alles naar binnen komt. Vreselijk dus alle spullen hoog gezet!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

eenvoudig maar nette studio

martijn
24-10-2018
  • Activiteiten6

eenvoudig maar nette studio, alles was aanwezig het was schoon en goede bedden. Wij zijn veel weg geweest dus geen gebruik gemaakt van overige faciliteiten. Alleen een airco of ventilate miste we, nu moesten we de balkondeur open laten staan wat soms wat herrie gaf van voorbij rijdend verkeer.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parquemar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parquemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.