Vakantiepark Parquemar

7.2Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 488p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.2Goed

• 5.4Activiteiten
  • 7.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Wil je er lekker met kinderen tussenuit naar de zon? Parquemar is een kleinschalig vakantiepark midden in Playa del Inglés op Gran Canaria. In dit vakantiepark kun je heerlijk tot rust komen of de drukte opzoeken in het centrum. Ben je benieuwd of Parquemar Playa del Inglés iets voor jou is? Lees met ons mee.

Parquemar Playa del Inglés is een kleinschalig vakantiepark en heeft daardoor niet overdreven veel faciliteiten. Wel vind je op dit vakantiepark een verwarmd buitenbad met een apart kinderbad. Bij het zwembad kun je heerlijk ontspannen op een ligbedje, terwijl de kids spetteren en spatteren. Familie Straver schrijft hierover: ‘Het zwembad is uitstekend, handdoekje leggen niet toegestaan maar gebeurt wel op kleine schaal, gelukkig blijven er voldoende bedjes over.’ Daarnaast geven reviewers aan dat het vakantiepark een mooie tuin heeft waar ook veel ligbedjes te vinden zijn. Ook kunnen de kinderen heerlijk spelen in de speeltuin.

Accommodatie

Op Parquemar Playa del Inglés overnacht je in een mooi huisje of appartement. Jeanette was erg tevreden over haar verblijf: ‘De studio zag er netjes en goed verzorgd uit, groot genoeg, uitstekende bedden en voorzieningen. Tijdens het verblijf dagelijks wisseling van de handdoeken en twee keer per week schoon beddengoed. Het appartement werd elke dag schoongemaakt’. Hou er rekening mee dat de internetverbinding niet zo goed is op dit vakantiepark.

Veel vakantiegangers geven aan dat het op het balkon erg gehorig is. Hier kun je last hebben van lawaai op straat en van omliggende hotels. De meeste balkons bieden daarentegen wel een mooi uitzicht en hebben de hele dag zon.

Ligging

Parquemar ligt midden in het centrum van Playa del Inglés, waardoor je gemakkelijk de stad in kunt lopen om de drukte op te zoeken. Verderop ligt het strand, waar je een verfrissende duik kunt nemen in zee. Wendy was tevreden over de ligging van Parquemar: ‘Kleinschalig appartementencomplex midden in de drukte van Playa del Ingles. Het is maar een kwartiertje lopen naar het strand en alle shoppingcentra zijn op loopafstand.’

Wil je lekker uit eten? In het centrum van Playa del Inglés vind je talloze restaurants en barretjes. Volgens Pieter zit er een Italiaans restaurant vlak voor de deur van het vakantiepark waar je heerlijk kunt eten. Marjan maakte gebruik van de kleine supermarkt net buiten het vakantiepark: ‘Super voor de eerste benodigdheden (het wel een beetje duur). Daarnaast hebben ze elke dag heerlijke verse warme broodjes!’

Meerdere reviewers geven wel aan dat als je meer van het eiland wilt ontdekken een auto huren een aanrader is.

302 reviews over Vakantiepark Parquemar

• 2019
    6Nancy07-11-2019

goed op de kakkerlakken na

De bungelows liggen goed gelegen dichtbij het centrum strand en restaurants super aardig personeel het enige min punt is dat er kakkerlakken in de bungalow zaten zelfs in de bestekla

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7L.R.26-08-2019

Gewoon prima

Heerlijk park en fijn huisje. Fijn zwembad, fijn tuintje (wij zaten aan de kant van het Nederlandse uitgaanscentrum, daar zijn de tuinen het grootst en zit je het meest vrij). Goed om te weten: de ene slaapkamer is beneden en de andere boven. Een babyfoon is dus fijn als je kleine kinderen hebt. Verder is het goed om er rekening mee te houden dat je in een levendig gebied zit, dus geluidsoverlast hoort er in het hoogseizoen bij. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad. Vooral ook dankzij de huurauto, waarmee we makkelijk naar de strandjes bij Puerto de Mogan en Amfi-beach konden rijden. En naar het leuke waterparkje bij Mogan. Ook het aquarium Poema del Mar, de hoofdstad en dorpjes in het noorden van het eiland zijn aanraders. Het Mundo Aborigen is ook leuk voor een cultureel uitje voor kinderen van +/- 6. Kortom, dit park is een goede plek om het eiland te verkennen. De schoonmaak is trouwens wel op z'n Spaans, niet supergoed

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Ted08-08-2019

Gewoon een goed park

We zijn een week geweest met 2 oudere jongens. In het zwembad mag niet met een bal gespeeld worden.(wel met een opblaas beestje “orka” van ongeveer 35 cm ) er waren wel mensen die handdoekje neer legden maar er waren altijd ligbedjes onbezet. We hadden een huisje achteraan het park huisje 1 bijna naast een drukke weg. Als je dus een licht slaper bent niet handig. Wij hebben er wel goed geslapen. Tuintje was vrij groot met 2 ligbedden en een boom voor de schaduw. Er kan op het park niets gekocht worden. Er kan alleen getennist worden. Supermarkt ligt naast het park dus erg makkelijk. Al met al een prima park.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9René Waardenburg04-08-2019

Perfect!

Vriendelijke mensen, schoon en mooi. Een leuke tuin met zwembad. De supermarkt is naast de entree en restaurantjes in de buurt. Een aanrader is El Carreton, vraag naar Wally, de symphatieke ober, spreekt goed Engels. Grand Chapperal, waarde Heineken bar is, zit op 50 meter. Ik kom hier al 2 jaar en volgend jaar weer

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Rcb24-07-2019

Nooit meer!

Vooral hier niet naartoe gaan!!!!! Wij zaten in het appartementencomplex (4 hoog). Het wemelt er van de kakkerlakken!! Bij binnenkomst rook het muf en zaten de stoppen in de grootsteen..? Dit laatste begrepen we pas later. We hoorden de eerste avond mensen met een slipper slaan tegen de muur. Kort daarop was duidelijk; Ze sloegen de kakkerlakken dood, wat ons ook te doen stond. Ze liepen overal, kwamen uit alle kieren en gaten. Overdags zagen we een schoonmaker/medewerker met een verfkwastje lopen, dit was dus kennelijk om de doodgeslagen kakkerlakken weg te stippen!! Volgens de receptie medewerker komen ze uit de gootsteen etc. Maar ze komen uit alle hoeken en gaten.Toen we er over gingen klagen, haalde de receptioniste een boek te voorschijn met veel kamernummers. Ze schreef ons erbij en die dag zouden ze een "special spray" spuiten. We hadden die avond iets minder last van kakkerlakken maar tochwaren ze er nog. Nooit meer hierheen!!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Stefan09-07-2019

Schoon en netjes. Erg gehorig.

Prima hotel, het personeel is correct en vriendelijk en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Studio was netjes, niet groot maar zeker voldoende. Wij hadden een studio geboekt op de derde etage, dat is in het gebouw en deze grenst pal aan de drukke weg. Groepen jeugd en voorbijrazende auto's hoor je dan ook duidelijk (overdag en s nachts). Verder hadden wij echt pech met de buren die om de nacht ruzie stonden te maken in het app en het balkon, waardoor wij enkele nachten geen oog dicht hebben gedaan. Gemeld bij receptie maar die kon weinig doen helaas. Verder hebben wij een auto gehuurd vlakbij en dat is een aanrader. we zijn het hele eiland over geweest, even weg van de massatoerisme van playa del ingles en maspalomas. Al met al hebben wij ons goed vermaakt en mocht u dit hotel boeken en niet teveel drukte willen dan zou ik een bungalow huren die rondom het zwembad staan. Puerto de Mogán is een mooie aanrader trouwens!

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Céline09-07-2019

Heerlijk genoten maar niet nog een keer terug

Fijne bungalow in redelijk klein resort. Supermarkt op de ene hoek en restaurant op de andere. Huisje met tuin en goede ligbedden in eigen tuin. Huisje verouderd en niet echt schoon. Veel haren op de vloer en tafel plakte. Vriendelijk personeel. Veel herrie van naastgelegen resort waar iedere avond live muziek was. Lichte slapers; oordoppen mee!

• 5Onderkomen

Alleen gereisd in juli 2019

• 6Jeannet Mastenbroek08-07-2019

Park prima, hygiëne minimaal.

Het is park is zeer netjes en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak is met de Franse slag! Lig denk ik aan wie welke huisjes doen. Het ligt Ver van het strand flink klimmen en ongeveer 15 min lopen. Zwembad wordt geschreven geen handdoeken mentaliteit klopt ook niet om 8 uur lig alles vol. Echter lees ik niets over kakkerlakken. In ons huisje iedere dag kwamen we kakkerlakken tegen. Gemeld bij de receptie maar voor 1 kakkerlak doen ze niets. Beetje jammer. Wij hadden huisje nr 55 naar ons idee lang leeg gestaan en de stank in kastjes en bestek lade niet te harden. Is ook niets aan gedaan. Ook heb je last van herrie vd weg de stank vd benzinepomp. Op zich alles goed te doen maar voor ons nooit meer naar dit complex. Wij hebben op meerdere eilanden vakantie gehad, waar de schoonmaak, en hygiëne beter was. Wij hadden misschien pech met dit huisje helaas was er geen andere meer beschikbaar waar we wel om gevraagd hadden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8R.V02-07-2019

Voor herhalingvatbaar

Samen met mijn moeder afgelopen week op Parquemar verbleven. Ondanks dat we maar een éénkamerappartement geboekt hadden kregen we bij aankomst een bungalow toegewezen met maarliefst twee slaapkamers en twee badkamers. De bungalow zag er netjes verzorgd uit en wordt naar wens ook iedere dag schoon gemaakt. Ook is er op het park een mooi zwembad aanwezig waar je lekker aan kunt liggen op een ligbedje. Wanneer de ligbedjes aan het water vol zijn is er vlakbij het zwembad ook nog een mooie ligweide waar ook genoeg bedjes op staan. Personeel is erg vriendelijk en zeer bereid om je te helpen als je vragen hebt. Naar het strand is wel een stukje lopen maar zeker de moeite waard +/- 10 min. Ook de Lidl is op loopafstand en recht naast het complex is een kleinere supermarkt te vinden. Ook kun je altijd een taxi pakken, deze kosten niet veel. Helemaal geen last gehad van gluidsoverlast zoals hier vaker werd vermeld. Heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rene van riet02-07-2019

Geweldig wij komen er graag

Het is een heerlijk vakantie park met hele fijne bungalows. Je hebt 2 slaapkamers die netjes zijn en centraal ligt het zwembad. Je kunt ook in je eigen tuin zitten of liggen. Het personeel is zeer vriendelijk. Buiten het park heb je een supermarkt en een restaurant.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019