6.9VoldoendeScore uit 292 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum

Omschrijving

Wil je er lekker met kinderen tussenuit naar de zon? Parquemar is een kleinschalig vakantiepark midden in Playa del Inglés op Gran Canaria. In dit vakantiepark kun je heerlijk tot rust komen of de drukte opzoeken in het centrum. Ben je benieuwd of Parquemar Playa del Inglés iets voor jou is? Lees me...

Wat zeggen bezoekers over

6.9VoldoendeScore uit 306 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

306 reviews

Teleurstellend
Door Wil Breuer op 17-11-2023
Gereisd met partner

Goedendag...Hierbij wilde ik graag even iets opmerken over ons verblijf in het Park Parque Mar in Play del Ingles Grand Canaria. Over onze Bungalow wilde ik opmerken dat het zeer gedateerd en vies was en er 12 Dagen een riool lucht heeft gehangen waarbij de man van het onderhoud tegen ons zei...ik ruik niets maar ik ben ook verkouden en hij gooide er een paar chloor pillen in maar dat hielp voor maar 1 dag..! We zaten in Huisje nr 45 waar geen Wifi was en aan de Receptie zeiden ze hier heb je de Code van de buren en op de bovenste verdieping al helemaal niet en bij het Zwembad moet je het kopen? Het Zwembad mag ook weleens een opknap beurt krijgen want de groene rand boven het water was ook niet aantrekkelijk. Er staat ook dat er 3x in de Week schoon word gemaakt maar dat was maar 1x redelijk en 2x half. We zijn er 12 dagen geweest en kregen maar 1x schoon beddengoed ook de handdoeken wissel is minder dan word aan gegeven.

Super bungalow
Door Petra De gr op 29-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Komen er al jaren, klein maar fijn. Zit op top locatie winkels,strand,uitgaan. Wil je een rustige mooie bungalow voor paar weken.zeker aan te raden.

Heerlijk
Door Ing op 21-08-2023
Gereisd met vrienden

Aangenaam formaat bungalow, 2 slk en 2 bk gekozen (niet hoeven wachten op elkaar). Interieur ietwat oubollig, maar who cares je leeft buiten. Groot zwembad met voldoende bedjes eromheen. En echt heel fijn een grote tuin bij het huisje. Aardige mensen, goede schoonmaak 4/5x per week.

Geweldig mooi
Door Jos en Miriam Strik op 09-06-2022
Gereisd met partner

Super mooi park, goed onderhouden, schoon en vriendelijk.

goed op de kakkerlakken na
Door Nancy op 07-11-2019
Gereisd met jonge kinderen

De bungelows liggen goed gelegen dichtbij het centrum strand en restaurants super aardig personeel het enige min punt is dat er kakkerlakken in de bungalow zaten zelfs in de bestekla

Gewoon prima
Door L.R. op 26-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Heerlijk park en fijn huisje. Fijn zwembad, fijn tuintje (wij zaten aan de kant van het Nederlandse uitgaanscentrum, daar zijn de tuinen het grootst en zit je het meest vrij). Goed om te weten: de ene slaapkamer is beneden en de andere boven. Een babyfoon is dus fijn als je kleine kinderen hebt. Verder is het goed om er rekening mee te houden dat je in een levendig gebied zit, dus geluidsoverlast hoort er in het hoogseizoen bij. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad. Vooral ook dankzij de huurauto, waarmee we makkelijk naar de strandjes bij Puerto de Mogan en Amfi-beach konden rijden. En naar het leuke waterparkje bij Mogan. Ook het aquarium Poema del Mar, de hoofdstad en dorpjes in het noorden van het eiland zijn aanraders. Het Mundo Aborigen is ook leuk voor een cultureel uitje voor kinderen van +/- 6. Kortom, dit park is een goede plek om het eiland te verkennen. De schoonmaak is trouwens wel op z'n Spaans, niet supergoed

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.