Vakantiepark Parque Paraiso II

7Goed

• 6.4Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Paraiso II voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

51 reviews over Vakantiepark Parque Paraiso II

• 7ties wilms29-11-2007

was in november 2007 in dit park het beviel uitstekend ga zeker nog eens terug mooi zwembad en ruime bungalows en goed onderhouden

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8nadine01-03-2007

Wij zijn van 19 tot 26 februari in dit park geweest en wij hebben het erg naar onze zin gehad! Wil je veel luxe dan moet je hier niet naar toe gaan. Wil je veel rust en privacy dan is dit de goede plek! Huisje erg goed onderhouden en erg centraal gelegen. enige minpuntje: 's nachts een beetje koud.

Gereisd in maart 2007

• 7Michel Terschegget21-01-2007

Wij zijn 13 tot 20 januari geweest. Prima naar ons zin gehad. Inderdaad alleen duitsers maar een ideale vakantie voor als je lekker op jezelf wilt zijn. Wij zaten in een 3 kamer bungalow en lag aan de straatkant. Je hoort en voelt er wel bussen enzo langs komen. Redelijke bedden en bijna geen ongedierte. Douchen kan inderdaad niet te lang ivm kleine boiler. De poetsvrouwen maken prima schoon en zijn uitermate vriendelijk. Als je niet echt op luxe bent een prima lokatie. Aardig centraal gelegen en als je iets te ver vind om te lopen een taxi kost binnen playa nooit meer dan 3 euro.Wij hadden geen ontbijt en avondeten erbij. Om de hoek zitten meerdere supermarkten met lekkere broodjes. Wij vertokken 's avonds laat pas en had was geen probleem (tegen een kleine vergoeding) om tot 18h00 in de bungelow te blijven. Heb je vragen, mailen mag hoor! Fijne vakantie! gr Michel

Gereisd in januari 2007

• 6stephan en karljn31-08-2006

Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad!! Schoon, prima bedden, geen kakkerlakken. koud in het huisje? absoluut niet!! Eerder te warm!

Gereisd in augustus 2006

• 3peenderman marcel13-08-2006

ben dus ook in parque del pariso II deze vakantie.Wat ik van het park vond zoals iedereen zowat zegt het is allemaal zeer duits het huisje vond ik op zich niej verkeerd leuk zwembad maar verder een saai park valt verder niks te doen en er wordt ook helamaal niks georganiseerd.

Gereisd in augustus 2006

• 5rein 28-02-200628-02-2006

heel erg duits wat zwaar iritant is 30 liter boiler die in 2 minuten leeg is dus douchen moet je per persoon per dag deel doen er is geen verwarming dus je sterft het af elke avond kakkerlakken voor je deur en binnen onder de bank nee ik zal het iedereen afraden nooit zo iets slechts meegemaakt

Gereisd in februari 2006

• 6Paul08-02-2006

Beetje ouderwets park.... schat zo ´n jaar of 20. Wel netjes maar een beetje goedkoop allemaal(plastic bankstel) en erg groen wit. Het eten was erg simpel en niet echt gevarieerd. Personeel wel aardig en er werdt netjes gepoetst. Ideaal voor jeugd die wil stappen in Playa de Ingles.Echter voor wat meer luxe moet je toch niet hier zijn.

Gereisd in februari 2006

• 9Jan06-08-2005

Wij hebben genoten op Paraiso2. Heerlijk al die privacy. Lekker rustig en keurig park. Als er meer Nederlanders boeken daar, zijn er ook minder Duitsers uiteraard. Dus Nederlanders... Het eten is ook heerlijk. Voor iedereen is er wel wat. TV hoeft voor mij niet tijdens vakantie. Als je de drukte op wil zoeken dan doe je dat toch. De Vliegende Hollander is bij het koopcentrum Metro/Kasbah en naar BuenAventura kun je ook zo heen om je te vermaken. Bijna alles op loopafstand en wil je met de taxi, dat kost 2 tot 3 euro.Wat ons betreft is dit een aanrader. De bediening is uitstekend. Lachen met Carlos en Peter(Pedro). Leuk zwembad erbij. Goed schoon. Je hoeft alleen nog af en toe af te wassen in je bungalow.

Gereisd in augustus 2005

• 7Simon en Corry Jansen26-06-2005

waren januari 2005 in paraiso II. goede service, wel erg duits (vooral die irritante ober, maar wel vriendelijk. Alles goed met rolstoel bereikbaar: één van de weinige op Gran Canaria! Buffetten simpel maar ruime keus en smakelijk. In tegenstelling tot andere ervaringen: wij hadden prima bedden.

Gereisd in juni 2005

• 6fam. van Efferen01-03-2005

Goed onderhouden bungalowpark. Wij zaten in parque del paraiso II, naast hotel buenaventura, gunstig gelegen, huisjes en park word goed schoongehouden. MAAr ontzettend duits georienteerd, allemaal duitse zenders, word voornamelijk duits gesproken! Echt irritant. Zeer slechte bedden! En heel erg koud in huisje, extra dekens gevraagd. Buiten huisje leuk, maar binnen vochtig en koud!

Gereisd in maart 2005

Vakantiepark Parque Paraiso II info