Vakantiepark Parque Paraiso II

7Goed

• 6.4Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Paraiso II voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

51 reviews over Vakantiepark Parque Paraiso II

• 2G. Conen02-10-2011

Nooit meer - niet schoon- kakkerlakken

Wij hebben deze klachten bij de reisleider gemeldt , maar die zei dat kakkerlakken overal heel normaal zijn en daarmee was het gesprek beendigd.

Gereisd met partner in september 2011

• 9vriendinnengroep03-08-2011

Prima accomodatie!

Wij zijn in de zomer van 2011 met 7meiden naar playa del ingles geweest en hebben overnacht in Parque del Paraiso II. De ligging is goed, je moet ongeveer 5 á 10minuten lopen naar het strand, maar dat is zeker te doen. Ook was het uitgaansgebied dichtbij, hier liep je ook binnen 5minuten naar toe. Dichtbij is een supermarktje, waar je alle benodigheden kunt halen.

De inrichting van de huisjes is wat verouderd, maar het is allemaal prima voor elkaar. Het is ruim en elk huisje is voorzien van een tuin met ligbedjes.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden als we terug gaan zeker bekijken of we nogmaals naar parque del paraiso II gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Sjeng22-08-2010

Het is een superplek.

Het is hier super, je kunt makkelijk naar het centrum en naar het strand. Het is allemaal goed te doen, binnen loop afstand overal naar toe geweldig toch. En het park is super, we komen er al jaren en kan niet anders zeggen dat het zo is.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8familie van Eijk10-05-2010

zeer goede vakantie

we hebben hier een hele goede vakantie gehad. De bungalow met 2 slaapkamers was erg ruim, goede bedden en buiten heerlijk ligbedden met kussen! Misschien is de bungalow inderdaad gedateerd, maar zeer schoon en er was niks kapot. 5 x per week werd er heel goed schoongemaakt. We hadden een groot terras bij de bungalow en het hele complex zag er zeer verzorgd uit. Als alle bungalows bezet zijn dan is het zwembad aan de kleine kant, maar nu hadden onze kinderen plek genoeg. We hebben 1x maal hier gegeten maar vonden het niet geweldig. In de omgeving veel goede restaurants en niet duur. Op korte loopafstand van een heel mooi strand. We hebben hier een fantastische vakantie gehad. Zeker de moeite waard om er naar terug te gaan en de kwaliteit-prijs verhouding is zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 6Astrid Beijers02-11-2009

Nooit meer!

Wij vonden deze accomodatie heel erg tegen vallen. Sfeerloos complex met veel achterstallig onderhoud. De omgeving vonden wij ook 10 keer niks, naar het strand is een stevige wandeling. Het zwembad is leuk om even in af te koelen, maar meer ook niet. Er is 1 pluspunt en dat is de schoonmaak die is gewoon goed.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 7Alie de Vries17-07-2009

supervakantie!!

Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier, zeer aardige personeel en eten was erg lekker.Nadeel was dat er niks geen aktiviteiten zijn. Solinoclub is meer voor kids tot 6 jaar. erg jammer! Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een rustige vakantie en jonge kids hebt. fam de Vries

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Rosita Hagelen27-02-2009

Wij hebben het naar ons zin gehad

Het park ziet er goed en hygiënisch uit. De huisjes zijn goed schoon en ruim genoeg. Het personeel is erg aardig en behulpzaam en het eten was meer dan goed.

Diverse winkels en strand op loopafstand. Anders de bus of taxi pakken kost ook maar een paar euro.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9Thijs Huls20-09-2008

toppertje !

in 1 woord prachtig ! Verwarmd zwembad en een shoppingcenter dichtbij en natuurlijk het mooie weer !

Gereisd met familie in september 2008

• 8familie van der Vorst25-03-2008

Wij zijn hier in oktober geweest en wij vonden het heerlijk. Het bungalowcomplex ligt in het leuke tuin. Iedere bungalow heeft een eigen terrasje omgeven door een heg. Wij zaten in een bungalow met 2 slaapkamers. Die bungalows waren erg ruim en comfortabel. De meubels zijn wel gedateerd maar goed. Je kunt ook half pension boeken maar dat hebben wij niet gedaan. Er zijn zoveel eetgelegenheden in de omgeving en verschillende supermarkten vlak bij. (tip prijzen kunnen enorm verschillen per supermarkt.) Het zwembad is niet groot maar voldoende. Er is een kidsclub. Wel in het Duits, voor de kinderen maakte dat overigens niets uit. 's avonds is er geen animatie maar er is genoeg te doen in de omgeving. Prima rustig bungalowpark voor een zeer goede prijs midden in het bruisende centrum van playa des Ingles.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Hans Wilms12-01-2008

Prima onderhouden bungalows. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Centraal gelegen.

Gereisd in januari 2008

Vakantiepark Parque Paraiso II info