1 vraag over Vakantiepark Parque Paraiso II

• Mona +gezin, 15-09-2013 Rapporteren

Hoi vakantie gangers dat allemaal,wie weet;

Parque paraiso 1 word het waarschijnlijk , gaan wij in december heen of dat een goed park is ,onze keus is liefst heel centraal en toch dicht bij het strand,wie kan mij vertellen of dit park dan goede keuze is en ,vanwege mindere berichten over park 2 of maakt het elkaar geen verschil,zit namelijk toch wat verschil in prijs ,dus handig om te weten,oja en graag de temperaturen van december ,dank jullie groetjes uit Zwijndrecht

Mona en gezin, 01-10-2013

Hoi oké bedank voor je reactie,ja kerst is altijd wel leuk op Canarische eilanden heb er nu 3 van gezien playa del ingles ,tenerife,fuertafontura,nu 2x naar playa del ingles ,maar denk dat het bungalo . Miraflor suites gaat worden,weet je daar iets van ,toevallig ,geloof ok dicht bij chasba en jumbo Hoop dat het goed weer is daar ,vorig jaar fuertafontura rond kerst dat was leuk ,dat ander was zomer en voorjaar dus ben benieuwd,,hopelijk mooi weer vorig jaar kerst was super ,bedank voor he reactie kan je zien dat veel mensen,andere menig plaatsen,en iets ook snel in de min word gezet thanx

Lodewijk, 01-10-2013

Heb alleen ervaring met PP2 van vorig jaar en ik ben daar erg tevreden over. Dat park ligt op loopafstand van het strand (is er verder rond kerst nog wat te doen dan?).

Régine, 26-04-2016

Ik zou wel willen weten of jullie ook gegaan zijn en wat de bevindingen zijn. Daar zijn wij dan wel weer nieuwsgierig naar.