Vakantiepark Parque Paraiso II

7Goed

• 6.4Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Paraiso II voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info

51 reviews over Vakantiepark Parque Paraiso II

• 2019
    7K&H Janssens10-09-2019

Schoon hotel, niet erg westers

Erg schoon hotel, vriendelijke mensen en goede voorzieningen. Helaas niet gericht op westerse mensen. Bijna niemand spreekt goed engels en ook bij het buffet staat alleen in het arabisch aangegeven wat er geserveerd wordt.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7Antonina18-11-2018

Gezellig

Het is heel gezellig. De receptionist is heel vriendelijk. Alleen wel last gehad van veel mieren en kakkerlakken.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8H Ebelties04-09-2018

Fantastisch !!

Dit park raden we iedereen aan. Een zeer warm welkom, gastvrij en erg behulpzaam. De bungalows zijn super. Airco in de kamer en slaapkamer. 3tvs en badkamer met bad en de slaapkamer van onze zoon had douche en toilet. Allers modern en eigen terras met zitje en ligbedden. Alles wordt goed schoongemaakt en 3x pw schone handdoeken. Zonder reservering kan je gewoon deelnemen aan ontbijt of diner. Dus geen verplichtingen. Zwembad helemaal prima. We hebben genoten. Zeker een dikke aanrader.

• 1Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Lot02-07-2018

Zeker een aanrader!

Parque Paraiso Dos is zeker een aanrader! Ben er begin juni met 3 vriendinnen geweest en we hebben er erg van genoten. De bungalows zijn gerenoveerd en zien er erg mooi uit. Veel ruimte en erg schoon! Huisje wordt regelmatig schoongemaakt en handdoeken worden vervangen. Verder is het park lekker rustig en is het personeel over het algemeen zeer vriendelijk. Het zwembad is heerlijk, niet al te groot maar precies goed. Ook veel ligbedjes en eventueel parasols, perfect voor als je een dagje bij het zwembad wil liggen. Enige nadeel is de (ook 's nachts redelijk drukke) weg die achter het park langs loopt. Als je je bungalow precies achteraan het park hebt kun je hier nog wel eens wakker van worden. Gelukkig waren de bedden erg goed en hebben we er heerlijk geslapen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8J.H. van der Vlist-van Schaik25-06-2017

prijs/kwaliteitsverhouding in alle opzichten goed

Helaas geen verwarmd zwembad; jammer voor boekingen in de winter. Bungalows gedateerd, maar niet storend, juist wel grappig. Veel ruimte en goed schoon. Heerlijke eigen terrassen met ligbedden. We hebben ontbijt ter plaatse ingekocht (was prima) en ook vaak het avondeten daar gebruikt tegen redelijke prijs en was heel redelijk met een behoorlijke keuze. Het park is centraal gelegen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Harmen Groen05-09-2016

Geweldig en prettig bungalow park

Mooi en zeer schoon zwembad.Eten was uitstekend, zeer gevarieerd. Vriendelijk personeel. Kamers netjes en schoon. Mooi en ruim terras.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Fam Vd Bempt01-05-2016

Heerlijk rustig en prachtig weer.

Het park is prima verzorgd, leuke bugalow. Wij hadden een all in concept dat zou ik niet meer doen maar dat geldt voor meerdere accomodaties in Playa del Ingles. Er zijn overig vele leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in april 2016

• 8wessel kroon03-11-2013

prima locatie voor fijne vakantie

parc paraiso is een iets gedateerd park maar heeft ruime bungalows met veel privacy. lekkere ligbedjes bij ieder huisje. men is bezig de bung. te renoveren. de veel genoemde kakkerlak niet gezien. goede prijs kwaliteit verhouding, we hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6Gea21-10-2013

Goede accomodatie, met paar minpuntjes

Bij aankomst 22.00uur hadden ze nog eten voor ons en vriendelijk personeel, schoon park en bungalows, werd vaak schoongemaakt, geen last van kakkerlakken gehad! Zijn veel Duitsers die bij zwembad gelijk ligbedden inpikken! Hadden all inclusive, ontbijt was goed. Bij avondeten te weinig verandering, bijna elke dag hetzelfde. Dat was minder goed en helaas vond ik de koffie echt niet lekker.

Gereisd in oktober 2013

• 10bosschert14-10-2013

een echte aanrader !!

mijn vriendin en ik vonden het bungalowpark top !! heerlijk huisje, Eigen terras met ligbedden, heerlijk zwembad, het park wordt heel goed onderhouden, ziet er keurig uit. schoonmaak van het huisje is ook erg goed. paar keer per week schone handdoeken. helemaal geen last gehad van ongedierten. restaurant is ook keurig, gezellig en schoon. het eten is goed en zeker niet duur. wij verbleven op basis van logies, en mochten tegen betaling van het restaurant gebruik maken. voor het lopend buffet betaalden wij € 10,00 dit was exclusief drank. op loopafstand kun je alles vinden, leuke winkeltjes, restaurants, strand, mooie lange boulevard, vertier, uitgaansmogelijkheden enz.enz. er worden leuke excursies aangeboden. wij hebben een heerlijke vakantie gehad in playa del ingles en kunnen het park zeker aanbevelen !! wij vinden >> voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Vis / Seafood