Vakantiepark Parque Paraiso II

Vakantiepark Parque Paraiso II
7,6

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten4,0

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Paraiso II voor je op een rij gezet:

45 reviews over Vakantiepark Parque Paraiso II in het Nederlands

Gezellig

Antonina,
18-11-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Het is heel gezellig. De receptionist is heel vriendelijk. Alleen wel last gehad van veel mieren en kakkerlakken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch !!

H Ebelties,
4-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Dit park raden we iedereen aan. Een zeer warm welkom, gastvrij en erg behulpzaam. De bungalows zijn super. Airco in de kamer en slaapkamer. 3tvs en badkamer met bad en de slaapkamer van onze zoon had douche en toilet. Allers modern en eigen terras met zitje en ligbedden. Alles wordt goed schoongemaakt en 3x pw schone handdoeken. Zonder reservering kan je gewoon deelnemen aan ontbijt of diner. Dus geen verplichtingen. Zwembad helemaal prima. We hebben genoten. Zeker een dikke aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker een aanrader!

Lot,
2-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Parque Paraiso Dos is zeker een aanrader! Ben er begin juni met 3 vriendinnen geweest en we hebben er erg van genoten. De bungalows zijn gerenoveerd en zien er erg mooi uit. Veel ruimte en erg schoon! Huisje wordt regelmatig schoongemaakt en handdoeken worden vervangen. Verder is het park lekker rustig en is het personeel over het algemeen zeer vriendelijk. Het zwembad is heerlijk, niet al te groot maar precies goed. Ook veel ligbedjes en eventueel parasols, perfect voor als je een dagje bij het zwembad wil liggen. Enige nadeel is de (ook 's nachts redelijk drukke) weg die achter het park langs loopt. Als je je bungalow precies achteraan het park hebt kun je hier nog wel eens wakker van worden. Gelukkig waren de bedden erg goed en hebben we er heerlijk geslapen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Vakanties.nl

prijs/kwaliteitsverhouding in alle opzichten goed

J.H. van der Vlist-van Schaik,
25-6-2017

Helaas geen verwarmd zwembad; jammer voor boekingen in de winter.

Bungalows gedateerd, maar niet storend, juist wel grappig. Veel ruimte en goed schoon. Heerlijke eigen terrassen met ligbedden. We hebben ontbijt ter plaatse ingekocht (was prima) en ook vaak het avondeten daar gebruikt tegen redelijke prijs en was heel redelijk met een behoorlijke keuze. Het park is centraal gelegen.

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig en prettig bungalow park

Harmen Groen
5-9-2016

Mooi en zeer schoon zwembad.Eten was uitstekend, zeer gevarieerd. Vriendelijk personeel. Kamers netjes en schoon. Mooi en ruim terras.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk rustig en prachtig weer.

Fam Vd Bempt
1-5-2016

Het park is prima verzorgd, leuke bugalow. Wij hadden een all in concept dat zou ik niet meer doen maar dat geldt voor meerdere accomodaties in Playa del Ingles. Er zijn overig vele leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in april 2016

prima locatie voor fijne vakantie

wessel kroon
3-11-2013

parc paraiso is een iets gedateerd park maar heeft ruime bungalows met veel privacy. lekkere ligbedjes bij ieder huisje. men is bezig de bung. te renoveren. de veel genoemde kakkerlak niet gezien. goede prijs kwaliteit verhouding, we hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Bij aankomst 22.00uur hadden ze nog eten voor ons en vriendelijk personeel, schoon park en bungalows, werd vaak schoongemaakt, geen last van kakkerlakken gehad!

Zijn veel Duitsers die bij zwembad gelijk ligbedden inpikken! Hadden all inclusive, ontbijt was goed. Bij avondeten te weinig verandering, bijna elke dag hetzelfde. Dat was minder goed en helaas vond ik de koffie echt niet lekker.

Gereisd anders in oktober 2013

een echte aanrader !!

bosschert
14-10-2013

mijn vriendin en ik vonden het bungalowpark top !! heerlijk huisje, Eigen terras met ligbedden, heerlijk zwembad, het park wordt heel goed onderhouden, ziet er keurig uit. schoonmaak van het huisje is ook erg goed. paar keer per week schone handdoeken. helemaal geen last gehad van ongedierten. restaurant is ook keurig, gezellig en schoon. het eten is goed en zeker niet duur. wij verbleven op basis van logies, en mochten tegen betaling van het restaurant gebruik maken. voor het lopend buffet betaalden wij € 10,00 dit was exclusief drank. op loopafstand kun je alles vinden, leuke winkeltjes, restaurants, strand, mooie lange boulevard, vertier, uitgaansmogelijkheden enz.enz. er worden leuke excursies aangeboden. wij hebben een heerlijke vakantie gehad in playa del ingles en kunnen het park zeker aanbevelen !! wij vinden >> voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2013

Perfecte vakantie met gezin

Lodewijk
1-10-2013

Met twee kinderen twee weken verbleven in het park. De bungalow is ruim genoeg. Wanneer je binnen wilt eten is het wellicht aan de krappe kant.

De plaats buiten is ruim genoeg om met z'n vieren in de zon te kunnen liggen.

Wij hadden half pension wat zeer voordelig was. Je hoeft niet te wachten op het eten; iedereen kan direct beginnen en in eigen tempo eten. De bediening was uiterst vriendelijk; na de eerste dag werd de melk voor de kleine direct gehaald (hiervoor hoefde ook tijdens diner niet extra betaald te worden).

Het complext wordt goed schoon gehouden; iedere dag wordt het zwembad gereinigd en de bungalows. Verder is er overigens weinig te beleven in het complex zelf, maar met twee kleine kinderen is dat geen probleem. Het kostte wel wat moeite om de sleutel van de speeltuin te krijgen, maar ook dat is uiteindelijk gelukt.

Geen last van geluid van omringende complexen. Kortom een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Paraiso II in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Paraiso II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.