Vakantiepark Parque Paraiso I

Meer vakantiepark info

8 reviews over Vakantiepark Parque Paraiso I

• 8harryvanschijndel25-06-2017

Hardstikke leuk

Het is geen vijfsterren maar voor drie sterren is het gewoon goed.

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Rebecca31-08-2016

kan beter

Om te beginnen, het eten. Dit was erg wisselend. De ene dag was het prima te eten. De andere dag was het koud, smakeloos en droog. Er was een beetje variatie maar niet overdreven. De reisorganisatie zei ons dan ook, je kunt ook niet heel veel ervan verwachten met 2 sterren. Terwijl hierboven 3 sterren staan weergeven. Ook zijn er weinig eetmomenten. De tea-time stelt bijvoorbeeld niks voor terwijl je dan wel een beetje zin hebt in een kleine snack. Niet in chocolade donuts die voor je neus smelten. Aan het zwembad is het drama om een bedje te krijgen. er zijn zo'n 120 bungalow huisjes en maar max. 20 bedjes te vinden aan het zwembad. De bungalow zelf word erg goed schoongemaakt. Helaas is het wel aan verbouwing toe. In de badkamer waren de raamkozijnen rot en veel schimmel te vinden in de voegen. Ook was de schuifdeur niet altijd prettig. Moeilijk te sluiten. Op de laatste dag moesten wij douchen aan het zwembad en drama om handoeken te verkrijgen. Het personeel was vaak wel erg vriendelijk en gezellig. Het is een rustig bungalow park. Geen WIFI in deze tijden is toch ook wel erg jammer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Johan Nancy29-01-2016

Voor de prijs (touroperator)een goede accomodatie

Iets teveel last van kakkerlakken, maar daar kan het personeel beslist niet veel meer aan doen dan dat men al deed. De hygiëne staat in dit hotel hoog in top, waar het personeel hun uiterste best doet om het u verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in januari 2016

• 5j.kleine en a moorlag12-01-2016

dit nooit meer

Op zich was de bungalow goed. Een erg kleine tv met 3 Duitse zenders! Er waren alleen maar Duitsers. Touroperator kan dit beter uit hun aanbod halen!!! de bediening spreekt niets anders dan Spaans! Erg slecht! na het eten , s avonds kun je beter oprotten, want niemand blijft gezellig zitten. Ook geen wonder als het zo ongezellig is. Ook geen muziek! De barman begint on 21, oo uur op te ruimen, terwijl er all inclusive is tot 23.00 uur! Hij kan dan ook niet wachten om naar huis te gaan. Als je vraagt of de radio iets harder mag zodat je hem kunt horen, dent hij dat je het hebt over waarom hij de stoelen in het midden zet. Bah, wat een ongezellige mensen!

Gereisd met partner in december 2015

• 8J. van Hattum01-09-2015

Prettig verblijf

Heel vriendelijk personeel. Bij aankomst in de avond konden wij onze koffers bij de receptionist achterlaten en zei hij: ga maar eerst lekker eten en bijkomen van de reis, de rest komt later wel. Op onze laatste dag vertrokken wij ook weer 's avonds en de all inclusive loopt ongevraagd door tot het vertrek. Dat heb ik wel anders meegemaakt. Het eten was gevarieerd: elke dag vis, verschillende vleesgerechten, verschillende aardappelgerechten, pasta, rijst en verschillende groentegerechten. Daarnaast salades, rauwkost, verschillende kazen, vers fruit en diverse toetjes. De bungalow is standaard ingericht, de matrassen zijn minder van kwaliteit en het zou prettig zijn als de slaapkamer tenminste een ventilator had. Het complex ligt zeer gunstig voor bezoek aan zee of de shoppingmalls. De laatste kunnen 's nachts overlast geven, maar ik had er niet echt last van. Al met al een heel prettig verblijf gehad met een gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Ada04-01-2015

Prachtige locatie : niet voor kinderen!

Alles lekker dichtbij en zeer rustig. Veel privacy, eigen terras met ligbedden. De huisjes wat gedateerd. Het eten prima maar niet echt warm.

Gereisd met partner in december 2014

• 7Hannah31-10-2014

simpel maar goed

Wij gingen er heen met de instelling dat het helemaal niets zou zijn. Nou dan valt het heel erg mee.

De accomodatie is erg schoon en wordt goed schoongehouden. De inrichting van het restaurant en de bungalow is wat oudbollig, maar het ziet er keurig uit.

Inderdaad op Gran Canaria lopen kakkerlakken, maar niet degene die op viezigheid afkomen, maar op warmte en ze komen veel voor op groene locaties. Nu was deze accomodatie erg groen, in de bungalow geen kakkerlak gezien!

Zwembad was heerlijk, lekker rustig en voldoende plek.

Het eten.... tja het ontbijt was prima, croissantjes, donuts, brood, gebakken en gekookt ei, yoghurt.

Het avond eten was vrijwel hetzelfde. Elke avond was er soep, pasta, patat, sla, gepofte aardappels, fruit en ijs. het enige wat varieerde waren de groenten, vlees en vis. Waarvan de kwaliteit een beetje soppig was.

Over het algemeen en prima locatie voor de nuchtere hollander die niet te veel luxe vraagt.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Helma vd Plank27-10-2013

Voor herhaling vatbaar

Toen ik niets kon lezen over dit park op Zoover hield ik mijn hart vast..... Maar dit is een prima accommodatie om een weekje te vertoeven op Gran Canaria. Het park ligt heel centraal en is leuk en verzorgd aangelegd. De bungalows zijn wat gedateerd maar wel erg schoon. Er heerst een relaxte sfeer. Wij zaten all-inclusive een week in de herfstvakantie en dat was prima! Goed ontbijt en prima diner ( lunch geen gebruik van gemaakt) Ook je wijntje of je mixjje staan de hele dag ter beschikking. Vanuit het park zit je zo in de Kasbah of de Yumbo en je zit ook zo aan het strand waar je voor €7,50 twee bedden en een parasol huurt. Kortom een prima plek, wat mij betreft volgend jaar weer!

Gereisd in oktober 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras