Vakantiepark Parque Cristobal

9,6

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

Omschrijving
Bij HD Parque Cristóbal op Gran Canaria (vakantiepark) hebben jong en oud plezier. Zowel voor kinderen als voor volwassenen zijn er leuke activiteiten. Voor de kinderen is er ook een leuk zwembad met speeltoestellen. Het eten in buffetvorm is goed geregeld. Vanaf het hotel gaat er een busje naar het strand in Maspalomas. Bezoek ook het centrum.

486 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Super vakantie

Tony,
10-8-2018

Super goed hotel/bungalowpark.

Het eten is erg goed en gevarieerd.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatieteam heel erg leuk voor volwassenen en kinderen.

Goede zwembaden voor kinderen en volwassenen.

Leuke en schone bungalows.

Kortom we zijn hier al voor de vierde keer allinclusive.

En voorlopig zijn we van plan om hier terug te komen.

Een echte aanrader voor jong en oud.

Top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Super park voor families met kleine kinderen. De huisjes zijn ruim en schoon. Wel wat achterstallig onderhoud, stuc bladdert van de muren. Wij hebben ons hier verder niet aan gestoord. Fijne zwembaden, buffet is ook prima, ze wisselen met thema's. Jammer voor ons wat dat onze kids niet mee mochten doen met de Nederlandse animatie omdat we niet bij Tui geboekt hadden. Wij vonden de ligging van het park toch wel wat minder. Weinig op loopafstand. Wel een winkelcentrumpje maar dat was zeer sterk verouderd. Je moet overal taxi voor pakken. Dat was qua prijs trouwens wel goed te doen. Vanuit het park gaat een gratis shuttlebus naar het strand. Je moest dan evengoed nog klein stukje lopen. Aanrader is Sioux City, Western dorpje met shows.

Verrassend leuk!

Fam Roche,
8-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een prachtig parque.

Bij aankomst hadden we een afgelegen bungalow, nog geruild.

De animatie hebben we nog nooit meegemaakt. Die was fantastisch. Zeker een 9.5.

Professionele shows in de avond en aan t zwembad steeds weer leuke dingen.

Van aqyagym tot bingo en salsalessen.

Ook sporten als darten, schieten en leuke spellen.

Het eten was goed. Elke dag genoeg variatie.

Wij hadden all-in.

Met 2 kleine meisjes van 4 en 7 jaar was dit een goede keuze. De obers maakten zo nu en dan grapjes met de gasten. Erg leuk.

Ook qua drankjes vonden we de all-in goed.

Helaas handdoekje leggen aan t zwembad dus ook aan meegedaan maar altijd wel een plekje.

De supermarkt zit bijna op het parque zelf, ideaal.

Je pakt makkelijk een taxi overal naartoe.

Voor een paar euro sta je aan het strand of in t centrum van playa del ingles.

De bungalows zijn prima maar heel oubollig.

Een aanrader met kleine kinderen.

• Activiteiten8

+Goed schoon en verzorgd park.

+Lekker en afwisselend eten.

+Fantastisch animatieteam.

+Vriendelijk en behulpzaam personeel.

+Pendlebus naar strand

-Boulevard/strand te ver om te lopen, taxi wel goedkoop dus opzich geen probleem

-Erg harde bedden

Schoon, gezellig en ontspannen

Jessica,
5-7-2018
  • Activiteiten8

Heel net onderhouden park. Schone huisjes, ietwat verouderde inrichting maar niet storend. Zeer vriendelijk personeel en het is fijn dat er meerdere zwembaden zijn. Onze kleine van 1,5 jaar heeft een leuke week gehad en papa en mama ook. Het ontbijt was goed te doen, de rest kunnen wij niet over oordelen, wij hadden een auto gehuurd en hebben buiten de deur gegeten. Ook leuke winkelcentra in de buurt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Het waterplein is voor de kleintjes erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Aanrader!

J,
17-5-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Wij verbleven in een kids bungalow obv all in. Fanatastisch, gevarieerd en vers eten! Ontbijt, lunch en diner waren heel erg goed, geen min punt kunnen ondekken. Je kunt all in niet vergelijken met een 5 sterren resort in Turkeye maar dat was onze verwachting ook niet. Personeel allemaal even vriendelijk, leuk met kinderen en enthousiast. Bungalows waren wat verouderd maar absoluut schoon en van alle gemakken voorzien. Ideaal met kleine kinderen, zoiets vind je niet snel meer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijne week gehad maar een beetje fris.

Johanna,
10-5-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Een mooi en ruim opgezet park. De huisjes zijn aan de binnenkant wat verouderd maar zeer ruim en netjes. Er wordt zichtbaar hard gewerkt door het personeel om alles netjes en bij te houden! Zwembaden zijn leuk maar koud! Wij hadden een aantal dagen wat minder mooi weer en dan is dit geen doen. Omgeving is mooi en er is zat te doen zoals oa palmitos park, de duinen en een wandeling over het strand. Of huur een auto en ga het binnenland in.

Wij hadden all inclusief geboekt maar vond dit toch wat tegen vallen. Dit lag niet aan de 3 hoofdmaaltijden want die waren prima voor de volwassenen maar wij vonden de tussendoortjes (de restjes van het ontbijt) en de keuze van drinken maar minimaal.

Alles bij elkaar een goede week gehad!

Enige wat wij echt niet tof vinden is dat bij het inchecken alle paspoorten moeten wordt ingescand. Discussie was hierover niet mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Leuk, maar niet top voor natuurliefhebbers

Hans en Carola,
10-5-2018
  • Activiteiten8

Zeer vriendelijk personeel, leuke zwembaden en speeltuintjes, prima bungalow met kitchenette. We zaten wel in een wat verouderde bungalow (maar men was met reviseren bezig) en we misten wel wat details (zoals een afwasborstel in het keukentje). De duidelijk merkbaar onderling concurrerende entertainment teams van de touroperators waren een stuk slechter dan het eigen team. De omgeving viel voor ons als natuurliefhebbers erg tegen. Grote aanrader is dan wel het dierenpark Palmitos.

Fantastisch!

Nienke,
4-5-2018
  • Activiteiten10

Erg vriendelijk personeel, goed eten, mooie huisjes, er wordt goed gepoetst. Rustig, ideaal voor gezinnen ook met erg kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuk park maar neem geen all inclusive

Anne,
28-4-2018
  • Activiteiten8

- Animatie: is erg enthousiast en actief

- Restaurant: de restanten vd vorige maaltijd worden gebruikt bij het volgende maal. Duurzaam maar ik twijfel over de hygiëne.

- All inclusive: waardloos. Weinig keuze in drank voor bijna alles moet je betalen. De wijn is van slechte kwaliteit uit de tap. Een glas drinkwater kun je tappen maar drinkwater voor in het huisje moet je kopen in de supermarkt. Bij vorige vakanties waren er ijsjes voor de kinderen en werd de koelkast in je huisje gevuld. hier Helaas niet.

- huisjes zijn redelijk ruim maar vertonen wel achterstallig onderhoud. De tuin wordt prachtig onderhouden.

- op het park wordt gewerkt om het achterstallig onderhoud aan te pakken naar het gebeurt heel langzaam.

Maar ondanks bovenstaand: de kids vonden het fantastisch. Veel Nederlandse kinderen en dat is voor hen het belangrijkste :-)

Kortom: leuk park maar huur alleen het huisje en boek evt ontbijt of half pension maar zeker Geen all inclusive

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.