Vakantiepark Parque Cristobal

9,6

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

Omschrijving
Bij HD Parque Cristóbal op Gran Canaria (vakantiepark) hebben jong en oud plezier. Zowel voor kinderen als voor volwassenen zijn er leuke activiteiten. Voor de kinderen is er ook een leuk zwembad met speeltoestellen. Het eten in buffetvorm is goed geregeld. Vanaf het hotel gaat er een busje naar het strand in Maspalomas. Bezoek ook het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Tjingo
Tjingo

1 review over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

2007

Afgelopen winter (van 11 nov tot 12 jan) ben ik op dit park werkzaam geweest als entertainer voor Arke en Holland International.

Ondanks dat het Duitse team (7 personen) een stuk groter is dan ons team (2 personen), hebben we toch geprobeerd een NL tintje aan het entertainment mee te geven.

De meiden die er nu zitten, zijn schatten en gaan ervoor. Ik kan iedereen een vakantie op dit mooie park aanraden!

Heb hier een leuke tijd gehad en veel lol gehad aan onder andere het organiseren van onze 'Sinterklaas-dag'!

Groetjes,

• Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.