Vakantiepark Parque Cristobal

9,6

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

Omschrijving
Bij HD Parque Cristóbal op Gran Canaria (vakantiepark) hebben jong en oud plezier. Zowel voor kinderen als voor volwassenen zijn er leuke activiteiten. Voor de kinderen is er ook een leuk zwembad met speeltoestellen. Het eten in buffetvorm is goed geregeld. Vanaf het hotel gaat er een busje naar het strand in Maspalomas. Bezoek ook het centrum.

24 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

fantastisch volgend jaar gaan we nog langer!

P.A. de Jonge,
1-12-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Een geweldig park met huisjes en appartementen, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, en voor elk wat wils zeker voor kinderen genoeg te doen.Met een kilometers lange boulevard met vele winkeltjes restaurants met live muziek en cafe's. Met vele stranden even verderop, alles goed rolstoeltoegangkelijk

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

uitstekend en fantastisch park

Cees
2-7-2016

Weer een perfecte verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel bij het restaurant/bar, niets was teveel gevraagd. Ook de koks van de keuken ze waren allemaal erg vriendelijk. Er was ook een Lifegard bij het zwembad aanwezig, die hielp iedere dag onze gehandicapte dochter mee in het water met heel veel vreugde en liefde, compliment voor Juan Cristo. Verder was er een super animatie team onder leiding van Jeffery en Ray. Dit is echt een super team, zeer goed met de kids en volwassenen omgaan. Zeer mooie shows iedere avond. De laatste avond hadden ze een nieuwe show gemaakt, nou ze kunnen met deze show zo al de hotels langs gaan echt professioneel, super gemaakt Jeffery en Ray en geen enkel beginners foutje erin, een dikke tien voor deze show. Bij eventuele problemen of vragen rondom onze gehandicapte dochter kregen wij alle medewerking van het personeel. Ga zo door Parque Cristobal, wij hopen dat wij nog een keertje terug kunnen komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Keurig en schoon park!

Giny
13-7-2015

Het park ziet er netjes uit, de bungalows worden keurig schoon gemaakt. Eten is prima. Het is wel heel erg gericht op de (overwegend) Engelse gasten. Het animatieteam verzorgt paar keer per dag een bingo en een quiz die kennelijk alleen maar is gemaakt voor de Engelse gasten. (vragen zijn voor niet Engelsen nauwelijks te beantwoorden.) Daar moet je van houden. Wij hadden soms het gevoel dat we op vakantie waren in Engeland... Wordt weinig aandacht besteed aan de andere nationaliteiten. Muziek en animatie bij het grote zwembad is erg luidruchtig! Personeel is zeer vriendelijk. Kind vriendelijkheid scoort het hoogst, dus zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Ligt best wel ver van het strand, maar met een taxi ben je er zo. Yumbo op ongeveer 500 meter, vanuit de receptie op de parkeerplaats linksaf een steegje in, dan linksaf en bij de rotonde rechtsaf, na 200 meter kun je via de zij ingang het Yumbo centrum inlopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima hotel

ingrid_1604
30-7-2014

Week geweest met 2 jongens van 12 en 14 jaar. Voor hen was er niet zoveel te doen (gelukkig wel wifi), maar voor jonge kinderen is er echt van alles. Het park ziet er netjes uit, wordt goed onderhouden. De bungalows zijn eenvoudig en worden oppervlakkig schoongemaakt. Een aantal dingen defect bij de bungalow (zonnebedjes, telefoon). Wel melding van gemaakt, niet opgelost. De handdoeken worden slechts 3x per week verwisseld. Prima vakantie gehad verder. Accommodatie krijgt 3 sterren, dat klopt ook wel. Niet meer en niet minder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Thuis komen

H Bergstra
14-5-2014

We zijn hier voor de 8e keer geweest en het was weer heerlijk. We krijgen echt het gevoel van thuis komen op dit park. Vriendelijk, schoon, ruim, netjes,relaxed, groen, mooie huisjes met veel ruimte er tussen (gras) echt een gezellig familiepark. De mensen zijn gastvrij, willen je overal mee helpen. Vooral bij de receptie zijn ze van alle markten thuis. Het internationale entertainment team zorgt voor een leuke sfeer . We verblijven op basis van logies, maar maken wel een paar keer gebruik van het buffet ( tegen betaling). Er is volop keus en echt voor ieder wat wils. Met kleine kinderen ideaal, er zit altijd iets bij wat ze lusten. Salade, vers brood en fruit in overvloed.

De ligging is mooi rustig en ten opzichte van het strand wel te doen.

Cc Jumbo en CC Gran Chapparal liggen om de hoek.

Het park is internationaal, wat ons wel aanspreekt :-) Geen overvloed aan luidruchtige Engelsen , Duitsers of Nederlanders.

We hadden perfecte weersomstandigheden 29-30 gr c .

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Te gek park!!!

Yvonne
12-5-2014

In de meivakantie met gezin, met 2 dochters 11 en 14 jr. Een prima verblijf, 2 kamer bungalow, groot genoeg voor 4 pers want je leeft toch hoofdzakelijk buiten, dochter op bank geslapen en andere dochter werd bed bij gezet. Vriendelijk personeel, goed zwembad. Bus vervoer naar strand gratis duur ong 7 min, is ook te lopen, terugweg bergop. Huisje voorzien van waterkoker, magnetron, koffiezetapp en broodrooster. Theedoek en voldoende handdoeken. Huisje iedere dag gepoetst behalve do en zo, schone handdoeken/ bedden worden verschoond. Wij hadden logies geboekt, vele restaurants bv Yumbo center, restaurant "centrum" is echt aan te bevelen! Veel animatie/shows. Aantal malen buffet 's avonds, €15 pp, kinderen tot 15 jr €7.50. Diverse goede supermarkten, Spar en Hyper dino veel te krijgen/ vers vlees is lastig alleen in hele grote supermarkten. Badlakens tegen borg van €15 bij de receptie. Mogelijkheid logies, ontbijt en diner, ontbijt/ lunch/ diner of all inclusive.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Uitstekend verblijf

Annemieke
11-2-2013

De bungalow werd zeer goed schoon gehouden. We hadden halfpension en het ontbijt- en dinerbuffet zijn uitgebreid en gevarieerd. Er is een heerlijk verwarmd zwembad en veel ligbedden bij het zwembad en parasols. We vonden het persoeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

fantastisch park

J.H.Banis
27-9-2012

We zijn voor de 2e keer op het Park geweest.De eerste keer 5 jaar geleden.Ik kan wel melden, dat alles zeer is verbeterd!Het tweede zwembad en speelgelegenheid daar omheen is erg leuk voor kinderen.

Zijn nu met 6 volwassenen en 1 baby geweest. Het was super.Ruime keus aan eten en was heerlijk.Dus ik weet niet wat anderen te klagen hebben.

Zijn waarschijnlijk RUI hotels gewend!Personeel super vriendelijk en bungalows erg ruim.Wij hebben in elk geval erg genoten en zullen er echt nog wel eens terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Niks voor oudere kinderen

fam koot
2-8-2012

Voor kinderen vanaf een jaar of 8 is er niks te doen, ook niet voor de volwassen is er niets te doen. All inclusive is slecht en eentonig, je kan tussendoor niets halen,er is geen barretje aanwezig, en het eten was redelijk,ging wel vervelen, in de middag moeilijk om brood te krijgen.

Het terras is een rommelig en er is maar 1 tentje waar je een drankje kan halen, wil je een baco oid dan moe je in de rij wachten. Na 23:00 is het dood op het park.

Wij komen al jaren in playa del ingles, tot nu toe is dit het minst bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

We komen zeker weer terug

Van Huet
31-7-2012

We hebben weer een top vakantie gehad. Schoon en ruim opgezet park.

Mooie en ruime huisjes. 25 minuten lopen naar het strand of je pak de gratis strandbus. zeer kindvriendelijk personeel. Het buffet restaurant is prima.Er zijn nog andere variatie's dan alleen friet om te eten. Puree, aardappels, rijst en pasta.We hebben buiten en binnen geen lange wacht rij gehad om frisdrank te halen. s'middags en sávonds kun je altijd een sapje van buiten meenemen, om bij het eten te drinken. Bij een storing is er binnen een kwartier iemand om dit te verhelpen.Het huisje wordt keer 5 per week schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.