Vakantiepark Parque Cristobal

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

43 tips over Vakantiepark Parque Cristobal

Jacqueline, 18-7-2015
Zorg voor bungalow ver weg van lawaai. Let op dat je airco hebt. Anders slapen niet te doen. 30 Graden in slaapkamer 's nachts.
Giny, 13-7-2015
Maak eens een tochtje met de catamaran van Afrikat! Geweldige trip naar een mooie baai waar je volop kunt genieten van watersporten.
J, 4-7-2015
Met de taxi zit je snel op leuke marktjes en boulevards. De bus richting het strand hebben we niet gebruikt aangezien ons kindje daar nog wat jong voor is.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

W. Huigevoort, 3-5-2015
Huur eens een auto en trek het binnenland in. Spectaculair
Bart, 20-4-2015
De faciliteiten zijn verbeterd t.o.v. 2014
Kitty, 8-4-2015
Ter plaatse kan je al halfpension bij boeken voor € 17 per persoon per dag. Kinderen tot in ieder geval 7 jaar zijn gratis. Bij het ontbijt krijg je drinken en bij het avondeten moet je dit betalen.

Ina Havermans, 22-12-2014
Boek een Vip tour excursie dan zie je een heel andere kant van Gran Canaria. Je rijdt met kleine busjes door de bergen met een interessante uitleg van een Nederlandse reisleiding.
margreet, 15-12-2014
De bungalows naast het zwembad gelegen, zullen ongetwijfeld wat rumoeriger zijn.
hanneke heger, 26-10-2014
Klein minpuntje waren de plastic bekers, dit probleem was echter zo opgelost: gewoon om een glas vragen, geen probleem! Eten en drinken meenemen naar je huisje of bij het zwembad was ook geen probleem
J.Tameling, 22-10-2014
Er is vlak bij een groot winkelcentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet: