Hotel Nara

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel Nara

We hebben een aantal aanbieders voor Nara voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
Beachcheck
Beachcheck
Traveltroef
Traveltroef

1 review over Hotel Nara in het Nederlands

groot mooi appartement en centraal gelegen

boris,
1-12-2017

Een prachtig groot appartement. Vooral de keuken is erg ruim. Heerlijke bedden en lekker warm water om te douchen. Het ligt erg centraal: dicht bij de cita en yumbo maar ook haast aan de boulevard.

nadeel: het balkon is helemaal open dus je ontbijt met alle buren samen en de grootste ergernis was het gratis wifi. Ik kreeg steeds maar 3 MB en dan moest ik het weer verlengen als het op was maar het hield altijd op als de receptie gesloten was.

Gereisd alleenreizend in november 2017

• AdresCalle Bremen 4 E-35100
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nara in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.