Hotel Nara

3 reviews over Hotel Nara in het Nederlands

Super!

Gerjan & Anouk
26-8-2015

We hadden een reis via Duitse touroperator geboekt en zijn erg tevreden! Er boeken steeds meer Nederlanders met deze organisatie, maar reisleiding, excursies en receptionist zijn Duits. Maar dat geeft je wel een vakantiegevoel. Een kluis kan je bijboeken en kost 2 euro per dag.

Nara ligt in het centrum van Playa del Ingles. Supermarkt Spar, bushalte en zee is 10 min lopen. Het appartement heeft geen uitzicht op zee. Binnen Playa del Ingles kun je voor 3-5 euro met de taxi reizen. Reizen met de bus werkt ook uitstekend. Er is gratis wifi en je krijgt elke morgen twee broodjes aan de deur. Prijs/kwaliteit verhouding is correct. Appartement is erg schoon, netjes en ruim (net gerenoveerd)! Zelfs theedoeken, afwasmiddel en wc-rollen waren aanwezig. Het zwembad was ideaal, goed onderhouden. Jacuzzi daarentegen niet.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aanbevolen, Super vakantie adres

Erik en Jeanette
10-3-2015

Mooi rustig gelegen appartement, schoon,compleet, iedere morgen rond 8 uur hangen er 2 verse broodjes aan de deur, in de buurt zijn vele supermarkten, strand en boulevard liggen om de hoek, als je ergens naar toe wilt vraag het aan de receptie of aan de barkeeper in poolbar ,zij weten waar je moet zijn.Kortom wij hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2015

Rustige locatie in grote stad

Thom
22-7-2014

Voor de vakantie mochten wij van ons reisbureau het appartementencomplex Nara wel "uitproberen", er waren immers geen reviews op. We gaan voor een ontspannen vakantie, waarbij we het uitgaansgebied, strand en supermarkt op loopafstand hebben, maar waar we wel ons kunnen terugtrekken en rust hebben.

Dit appartement voldoet daar precies aan!

Loopafstanden:

Strand: 5-10 min (20-30 min voor een rustiger gedeelte)

Supermarkt: 5 min

Uitgaansgebied: 15 min

Het appartement is simpel ingericht, maar alles is schoon. Keuken is compleet en functioneert prima en de bedden zijn redelijk.

Het zwembad achter het appartement heeft fijne ligbedden en het was hier elke keer rustig.

Een leuke bijkomstigheid van het appartement was, dat er elke dag 2 bolletjes aan de deur hingen. Het ontbijt is deels inbegrepen zou je kunnen stellen.

Via de TO is dit te boeken en dit is 'n fijne organisatie die de transfer en informatie voorziening (in het Duits) goed regelt. Er ligt tevens een map met info klaar.

Gereisd met partner in juli 2013

• Website
  • Telefoonnummer

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nara in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.