Hotel Nara

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Hotel Nara

6 tips over Hotel Nara

gerjanpost, 26-8-2015
In 15 dagen hadden we 2 keer een kakkerlak in ons appartement, dus let op het sluiten van ramen en deuren. De schoonmakers zijn bereid te helpen overigens.
gerjanpost, 26-8-2015

Excursie Romantica van Alltours - Je bent een volledige dag op pad en ziet een bijzonder gedeelte van het eiland voor 55 euro pp inclusief middageten. Erg grappige en goede gids (wel Duitstalig). Je leert wat over de geschiedenis en de oorspronkelijke bewoners van het eiland. Vervolgens kom je bij het hoogste punt van het eiland en kun je bij goed weer zelfs Tenerife zien.

Andere activiteiten: beginnerscursus duiken bij Let's Go Diving (Nederlandstalig) en suppen (stand up paddle) bij Mistral.

gerjanpost, 26-8-2015
Restaurant Papi's Grill, Calle Las Dunas 4 in Playa del Ingles (bovenaan de boulevard aan het strand). Iets duurder (40 euro voor 2 personen) dan de restaurants waar ze je binnen lokken, maar de moeite waard. Vlees en vis zeer goed bereid en smaakvol, bijzonder gepresenteerd, leuk interieur en geen vette friet.

We hebben een aantal aanbieders voor Nara voor je op een rij gezet:

Erik en Jeanette, 10-3-2015
Voor het eten kun je overal terecht, wil je goedkoop eten ga dan naar een restaurant waar ze je naar binnentrekken( Smaakloos) NIET DOEN!!. Voor echt super lekker eten moet je naar DALI"S In het Yumbo shoppingcenter op de 2e ring of naar ADIO MARE in San Augustin dit is iets verder. maar ook echt super. dit zijn restaurants waar de local's ook eten wel druk maar de moeite waard, en als afsluiten een borrel bij cafe Bucanero's aan de boulevard ( goede gitarist en erg leuk personeel. SUCCES !!!!!
Familie Abels, 21-8-2014
De whirlpool werd niet voldoende schoongemaakt.
Thom, 22-7-2014

- Boek je uitstapjes niet via de reisorganisatie, maar via een local.

- Huur een aantal dagen om ook de groene kant van het eiland te zien.

- Roque Nublo heeft een mooi uitzicht en daar zijn verschillende (berg)wandelroutes. Gevarieerd van 30 min - 4 uur ongeveer.

- Palmitos Park is leuk voor een dagje. Bespreek een bus of ga zelf met de auto. Taxi's hiernaartoe zijn wel aan de prijs.

- Winkelgebied Jumbo heeft 's avonds een groot uitgaansgebied met veel shows.

We hebben een aantal aanbieders voor Nara voor je op een rij gezet: