Hotel Nara

Review geschreven door Gerjan & Anouk

Super!

Gerjan & Anouk,
26-8-2015

We hadden een reis via Duitse touroperator geboekt en zijn erg tevreden! Er boeken steeds meer Nederlanders met deze organisatie, maar reisleiding, excursies en receptionist zijn Duits. Maar dat geeft je wel een vakantiegevoel. Een kluis kan je bijboeken en kost 2 euro per dag.

Nara ligt in het centrum van Playa del Ingles. Supermarkt Spar, bushalte en zee is 10 min lopen. Het appartement heeft geen uitzicht op zee. Binnen Playa del Ingles kun je voor 3-5 euro met de taxi reizen. Reizen met de bus werkt ook uitstekend. Er is gratis wifi en je krijgt elke morgen twee broodjes aan de deur. Prijs/kwaliteit verhouding is correct. Appartement is erg schoon, netjes en ruim (net gerenoveerd)! Zelfs theedoeken, afwasmiddel en wc-rollen waren aanwezig. Het zwembad was ideaal, goed onderhouden. Jacuzzi daarentegen niet.

Gereisd met partner in augustus 2015