Hotel Nara

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Thom

Rustige locatie in grote stad

Thom,
22-7-2014

Voor de vakantie mochten wij van ons reisbureau het appartementencomplex Nara wel "uitproberen", er waren immers geen reviews op. We gaan voor een ontspannen vakantie, waarbij we het uitgaansgebied, strand en supermarkt op loopafstand hebben, maar waar we wel ons kunnen terugtrekken en rust hebben.

Dit appartement voldoet daar precies aan!

Loopafstanden:

Strand: 5-10 min (20-30 min voor een rustiger gedeelte)

Supermarkt: 5 min

Uitgaansgebied: 15 min

Het appartement is simpel ingericht, maar alles is schoon. Keuken is compleet en functioneert prima en de bedden zijn redelijk.

Het zwembad achter het appartement heeft fijne ligbedden en het was hier elke keer rustig.

Een leuke bijkomstigheid van het appartement was, dat er elke dag 2 bolletjes aan de deur hingen. Het ontbijt is deels inbegrepen zou je kunnen stellen.

Via de TO is dit te boeken en dit is 'n fijne organisatie die de transfer en informatie voorziening (in het Duits) goed regelt. Er ligt tevens een map met info klaar.

Gereisd met partner in juli 2013