Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

8.9FantastischScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Nara

• 9Fam. De Wit26-09-2019

Leuk kleinschalig appartementencomplex. Vriendelijk personeel en rustig gelegen. Wordt veel geboekt door stellen (zowel oud als jong). Wij hadden onze 3-jarige dochter mee en ook zij vond het erg leuk ondanks dat er geen entertainment is. Voor haar was het zwembad voldoende. Verder vond ze de egeltjes erg leuk die op het terrein lopen. Zodra het gaat schemeren komen ze tevoorschijn en overdag hebben ze zich verstopt. Daarnaast nog een leuke service vanuit het appartementencomplex. Elke ochtend hangen er 2 verse broodjes aan de deur. Erg handig. Hoef je niet eerst naar de supermarkt voor ontbijt. Beleg haal je namelijk voor meerdere dagen en kan je bewaren in de koelkast op je kamer.

• 9Sandra11-05-2019

Prima! Eenvoudig maar schoon. Alles in de buurt!

Eenvoudig maar zeer schoon onderkomen. Het is 2 hoog (geen lift). Bedden zijn redelijk hard, vonden wij fijn. Vlakbij strand (200m, maar wel inclusief hoge trap). Vlakbij winkelcentrum CITA (200m) en op loopafstand van Jumbo, Kasbah ( ongeveer 500m). Elke dag 2 verse grote knapperige broodjes aan de deur (ook als je geen ontbijt geboekt hebt). Het strand ligt aan de boulevard, heel gezellig om strand, shoppen of terrasje pakken te combineren. Genoeg eetmogelijkheden voor een normale prijs. Ook kun je bij de Spar een broodje kopen met wat beleg en meenemen, dat scheelt in de kosten. Allerlei mogelijkheden dus. Het enige minpuntje van de accommodatie is dat het gehorig KAN zijn. We hebben 5 dagen complete rust gehad, maar 2 nachten de pech met luidruchtige buren. Die hoor je dan ook gelijk heel goed met die dunne wandjes. Maar dat is natuurlijk bij meer accommodaties hetzelfde geval. Wij hebben genoten.

• 9boris01-12-2017

groot mooi appartement en centraal gelegen

Een prachtig groot appartement. Vooral de keuken is erg ruim. Heerlijke bedden en lekker warm water om te douchen. Het ligt erg centraal: dicht bij de cita en yumbo maar ook haast aan de boulevard.

nadeel: het balkon is helemaal open dus je ontbijt met alle buren samen en de grootste ergernis was het gratis wifi. Ik kreeg steeds maar 3 MB en dan moest ik het weer verlengen als het op was maar het hield altijd op als de receptie gesloten was.

• 9Gerjan & Anouk26-08-2015

Super!

We hadden een reis via Duitse touroperator geboekt en zijn erg tevreden! Er boeken steeds meer Nederlanders met deze organisatie, maar reisleiding, excursies en receptionist zijn Duits. Maar dat geeft je wel een vakantiegevoel. Een kluis kan je bijboeken en kost 2 euro per dag.

Nara ligt in het centrum van Playa del Ingles. Supermarkt Spar, bushalte en zee is 10 min lopen. Het appartement heeft geen uitzicht op zee. Binnen Playa del Ingles kun je voor 3-5 euro met de taxi reizen. Reizen met de bus werkt ook uitstekend. Er is gratis wifi en je krijgt elke morgen twee broodjes aan de deur. Prijs/kwaliteit verhouding is correct. Appartement is erg schoon, netjes en ruim (net gerenoveerd)! Zelfs theedoeken, afwasmiddel en wc-rollen waren aanwezig. Het zwembad was ideaal, goed onderhouden. Jacuzzi daarentegen niet.

• 9Erik en Jeanette10-03-2015

Aanbevolen, Super vakantie adres

Mooi rustig gelegen appartement, schoon,compleet, iedere morgen rond 8 uur hangen er 2 verse broodjes aan de deur, in de buurt zijn vele supermarkten, strand en boulevard liggen om de hoek, als je ergens naar toe wilt vraag het aan de receptie of aan de barkeeper in poolbar ,zij weten waar je moet zijn.Kortom wij hebben een super vakantie gehad.

• 9Familie Abels21-08-2014

Voor ons: Perfect!

Ik zocht voor ons gezin met 4 pubers kleinschalig, rustig, scherp geprijsd hotel met zwembad, dichtbij strand, winkelcentra, boulevard. Nara voldeed prima. Kamers: zeer schoon, basic maar volledig ingericht; apparatuur in tact. Zwembad: schoon, bar met warme snack, voldoende ligbedjes, mooie tuin. Personeel: kindvriendelijk, niets was te veel. We boekten halfpension: elke ochtend+avond wandelden we naar nabij gelegen sjiek hotel: heerlijk uitgebreid buffet. We sliepen goed, vanaf 23.00 uur was het rustig. Wij huurden een auto (1 wk) en hebben het eiland verkend. Ga eens naar het noorden, daar vind je gezellige, authentieke dorpen (Galdar, Teror) in groene, bergachtige omgeving. Noordwestkust is ongerept en onstuimig. Bezoek de krater Caldera de Bandama en een van de indrukwekkende canyons. Hoofdstad Las Palmas heeft 2 prachtige oude wijken in koloniale Spaanse sfeer: Vegueta (mooie pleintjes, musea, kathedraal, oude markthal) en Triana (shoppen). Kortom, Gran Canaria+Nara = aanrader.

• 8Thom22-07-2014

Rustige locatie in grote stad

Voor de vakantie mochten wij van ons reisbureau het appartementencomplex Nara wel "uitproberen", er waren immers geen reviews op. We gaan voor een ontspannen vakantie, waarbij we het uitgaansgebied, strand en supermarkt op loopafstand hebben, maar waar we wel ons kunnen terugtrekken en rust hebben.

Dit appartement voldoet daar precies aan! Loopafstanden: Strand: 5-10 min (20-30 min voor een rustiger gedeelte) Supermarkt: 5 min Uitgaansgebied: 15 min

Het appartement is simpel ingericht, maar alles is schoon. Keuken is compleet en functioneert prima en de bedden zijn redelijk. Het zwembad achter het appartement heeft fijne ligbedden en het was hier elke keer rustig.

Een leuke bijkomstigheid van het appartement was, dat er elke dag 2 bolletjes aan de deur hingen. Het ontbijt is deels inbegrepen zou je kunnen stellen.

Via de TO is dit te boeken en dit is 'n fijne organisatie die de transfer en informatie voorziening (in het Duits) goed regelt. Er ligt tevens een map met info klaar.

Hotel Nara info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden