Hotel Nara

Beachcheck
Tjingo
Tjingo

6 reviews over Hotel Nara in het Nederlands

Na deze ervaring dus niet meer!!

Lizz,
14-2-2019

Vorig jaar geweest, bij thuiskomst bleek dat mijn dochter haar lievelingsboek is vergeten. Na over en weer gemail, bleek na ruim 1 maand dat ze het boek hadden gevonden. Helemaal blij hier. Nu moesten we eerst 30! euro betalen, voordat ze het opsturen. 30 euro!! zoveel kostte het boek niet eens. Niet echt servicegericht van dit hotel uit!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

groot mooi appartement en centraal gelegen

boris,
1-12-2017

Een prachtig groot appartement. Vooral de keuken is erg ruim. Heerlijke bedden en lekker warm water om te douchen. Het ligt erg centraal: dicht bij de cita en yumbo maar ook haast aan de boulevard.

nadeel: het balkon is helemaal open dus je ontbijt met alle buren samen en de grootste ergernis was het gratis wifi. Ik kreeg steeds maar 3 MB en dan moest ik het weer verlengen als het op was maar het hield altijd op als de receptie gesloten was.

Gereisd alleenreizend in november 2017

Super!

Gerjan & Anouk
26-8-2015

We hadden een reis via Duitse touroperator geboekt en zijn erg tevreden! Er boeken steeds meer Nederlanders met deze organisatie, maar reisleiding, excursies en receptionist zijn Duits. Maar dat geeft je wel een vakantiegevoel. Een kluis kan je bijboeken en kost 2 euro per dag.

Nara ligt in het centrum van Playa del Ingles. Supermarkt Spar, bushalte en zee is 10 min lopen. Het appartement heeft geen uitzicht op zee. Binnen Playa del Ingles kun je voor 3-5 euro met de taxi reizen. Reizen met de bus werkt ook uitstekend. Er is gratis wifi en je krijgt elke morgen twee broodjes aan de deur. Prijs/kwaliteit verhouding is correct. Appartement is erg schoon, netjes en ruim (net gerenoveerd)! Zelfs theedoeken, afwasmiddel en wc-rollen waren aanwezig. Het zwembad was ideaal, goed onderhouden. Jacuzzi daarentegen niet.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aanbevolen, Super vakantie adres

Erik en Jeanette
10-3-2015

Mooi rustig gelegen appartement, schoon,compleet, iedere morgen rond 8 uur hangen er 2 verse broodjes aan de deur, in de buurt zijn vele supermarkten, strand en boulevard liggen om de hoek, als je ergens naar toe wilt vraag het aan de receptie of aan de barkeeper in poolbar ,zij weten waar je moet zijn.Kortom wij hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2015

Voor ons: Perfect!

Familie Abels
21-8-2014

Ik zocht voor ons gezin met 4 pubers kleinschalig, rustig, scherp geprijsd hotel met zwembad, dichtbij strand, winkelcentra, boulevard. Nara voldeed prima. Kamers: zeer schoon, basic maar volledig ingericht; apparatuur in tact. Zwembad: schoon, bar met warme snack, voldoende ligbedjes, mooie tuin. Personeel: kindvriendelijk, niets was te veel.

We boekten halfpension: elke ochtend+avond wandelden we naar nabij gelegen sjiek hotel: heerlijk uitgebreid buffet.

We sliepen goed, vanaf 23.00 uur was het rustig.

Wij huurden een auto (1 wk) en hebben het eiland verkend. Ga eens naar het noorden, daar vind je gezellige, authentieke dorpen (Galdar, Teror) in groene, bergachtige omgeving. Noordwestkust is ongerept en onstuimig. Bezoek de krater Caldera de Bandama en een van de indrukwekkende canyons. Hoofdstad Las Palmas heeft 2 prachtige oude wijken in koloniale Spaanse sfeer: Vegueta (mooie pleintjes, musea, kathedraal, oude markthal) en Triana (shoppen).

Kortom, Gran Canaria+Nara = aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Rustige locatie in grote stad

Thom
22-7-2014

Voor de vakantie mochten wij van ons reisbureau het appartementencomplex Nara wel "uitproberen", er waren immers geen reviews op. We gaan voor een ontspannen vakantie, waarbij we het uitgaansgebied, strand en supermarkt op loopafstand hebben, maar waar we wel ons kunnen terugtrekken en rust hebben.

Dit appartement voldoet daar precies aan!

Loopafstanden:

Strand: 5-10 min (20-30 min voor een rustiger gedeelte)

Supermarkt: 5 min

Uitgaansgebied: 15 min

Het appartement is simpel ingericht, maar alles is schoon. Keuken is compleet en functioneert prima en de bedden zijn redelijk.

Het zwembad achter het appartement heeft fijne ligbedden en het was hier elke keer rustig.

Een leuke bijkomstigheid van het appartement was, dat er elke dag 2 bolletjes aan de deur hingen. Het ontbijt is deels inbegrepen zou je kunnen stellen.

Via de TO is dit te boeken en dit is 'n fijne organisatie die de transfer en informatie voorziening (in het Duits) goed regelt. Er ligt tevens een map met info klaar.

Gereisd met partner in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Nara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nara in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.