Hotel Monterrey

Kenmerken
Peuterbad
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Monterrey in het Nederlands

Schoon en goed appartementen complex

Nico
17-11-2009

Schoon en goed onderhouden 2* complex. Het heeft wel een aantal nadelen... geen zon op balkon en zwembad. Tevens is de receptie maar zeer beperkt open. Voor diegene die dichtbij strand en toch in het centrum willen zitten een aanrader.

Gereisd alleenreizend in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monterrey in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monterrey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.