Appartement Montemayor

3 reviews over Appartement Montemayor in het Nederlands

Prima app.complex, rustig gelegen

vennekrets
20-3-2011

Appartementen (30 stuks) zijn redelijk schoon, keuken zeer uitgebreid, de hoekappartementen hebben een zeer groot balkon! Zwembad kan o.i. beter worden onderhouden. Ons appartement (311) was net nieuw geschilderd en voorzien van nieuw keukentje. Bedden redelijk tot goed. Rustig gelegen op circa 5 minuten lopen van strand (met ligbedden) en shoppingcenter Kasbah/Metro. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Losse vlucht geboekt en met taxi naar appartement laten brengen. Kortom prima voor een week relaxen...

Gereisd met partner in maart 2011

Leuk appartement met groot balkon

veer
10-7-2010

Ook wij hebben een losse vlucht geboekt vanaf Weeze en dit appartement n.a.v. vele goede beoordelingen en de gunstige prijs op internet geboekt. Erg fijn appartment. We zaten op de 2e verdieping op een hoek en dit appartement was zeer ruim. Slaapkamer, zitkamer en keuken, en een enorm balkon met 2 ligstoelen en tafel met 4 stoelen. De badkamer is wel wat verouderd maar wel schoon. Zwembad is prima, maar wij vonden het leuker naar het strand te gaan, wat op loopafstand is. De keuken is erg uitgebreid, waterkoker, koffiezetapparaat, tosti ijzer, elektrisch koken 4 pits, erg uitgebreide keukengerei en pannen etc. Echt een aanrader, we hebben heerlijk zelf kunnen koken (wat we normaal eigenlijk nooit doen door gebrek aan keukeninhoud).

Gereisd met partner in april 2010

rustig gelegen, maar toch overal dichtbij

Louis Dirks
20-1-2010

Zelf vliegtickets geboekt (v.a. vliegveld Weeze achter Venlo, ideaal)

Montemayor geboekt via internet. Zeer betrouwbaar. Vanaf vliegveld Las Palmas met de bus (lijn 66) naar Playa des Ingles. Bus stopt op de heenreis vlakbij het app. en voor de terugreis stap je op voor het app. Je kan ook een taxi nemen (35 euro) of een auto huren (v.a. 110 euro voor 8 dagen). Parkeren is lastig in Playa. De accomodaties hebben vaak geen of beperkte parkeerruimte en grotendeels in de stad is het betaald parkeren.

Appartement Montemayor is rustig gelegen en ligt 50 meter vanaf het strand.

Het is laagbouw (3 lagen) en wij zaten op de begane grond bij het zwembad.Bijna niemand bij het zwembad (was ook niet verwarmd in januari). Ruim voldoende voor 2 personen. Prima slaapkamer met een goed tweepersoonsbed. Alles aanwezig inclusief bad, maar met een boiler. Keuken ook compleet, maar wij zijn elke dag uit eten geweest. Supermarkt achter het app. Goed weer gehad: 25 gr en zonnig! Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• Website
  • Telefoonnummer

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montemayor in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montemayor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.