Appartement Montemayor

8Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Op vakantie geweest naar Montemayor?

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 635p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

4 reviews over Appartement Montemayor

• 2019
    8Ingrid & Ruud15-12-2019

Centraal gelegen kleinschalig appartementencomplex

Montemayor is een kleinschalig appartementencomplex, wat wij ook graag willen. Voor ons geen 'all inclusive' of grote hotels. Dit appartement voldeed aan alle eisen. We hadden een ruim balkon met zijzeezicht (niet alle balkons hebben zeezicht) met een tafeltje, 3 stoelen en 2 ligbedden. Het appartement zelf is schoon en van alle gemakken voorzien. Een tijdje geleden is alles gerenoveerd en verkeerd in goede staat. De badkamer is ruim met een prima douche. Er is gelegenheid om te koken (3-pits fornuis). Het complex ligt centraal en vlakbij de boulevard. Paar minpuntjes: de receptioniste ziet er wat onverzorgd uit, staat continu te koken en is niet erg gastvrij. De schoonmaaksters zijn vriendelijk. De lift is zo traag, dat je beter de trap kunt nemen. Wij gebruikten hem alleen om onze koffers naar boven te brengen.

Gereisd met partner in december 2019

• Oude reviews

8vennekrets20-03-2011

Prima app.complex, rustig gelegen

Appartementen (30 stuks) zijn redelijk schoon, keuken zeer uitgebreid, de hoekappartementen hebben een zeer groot balkon! Zwembad kan o.i. beter worden onderhouden. Ons appartement (311) was net nieuw geschilderd en voorzien van nieuw keukentje. Bedden redelijk tot goed. Rustig gelegen op circa 5 minuten lopen van strand (met ligbedden) en shoppingcenter Kasbah/Metro. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Losse vlucht geboekt en met taxi naar appartement laten brengen. Kortom prima voor een week relaxen...

Gereisd met partner in maart 2011

• 8veer10-07-2010

Leuk appartement met groot balkon

Ook wij hebben een losse vlucht geboekt vanaf Weeze en dit appartement n.a.v. vele goede beoordelingen en de gunstige prijs op internet geboekt. Erg fijn appartment. We zaten op de 2e verdieping op een hoek en dit appartement was zeer ruim. Slaapkamer, zitkamer en keuken, en een enorm balkon met 2 ligstoelen en tafel met 4 stoelen. De badkamer is wel wat verouderd maar wel schoon. Zwembad is prima, maar wij vonden het leuker naar het strand te gaan, wat op loopafstand is. De keuken is erg uitgebreid, waterkoker, koffiezetapparaat, tosti ijzer, elektrisch koken 4 pits, erg uitgebreide keukengerei en pannen etc. Echt een aanrader, we hebben heerlijk zelf kunnen koken (wat we normaal eigenlijk nooit doen door gebrek aan keukeninhoud).

Gereisd met partner in april 2010

• 8Louis Dirks20-01-2010

rustig gelegen, maar toch overal dichtbij

Zelf vliegtickets geboekt (v.a. vliegveld Weeze achter Venlo, ideaal) Montemayor geboekt via internet. Zeer betrouwbaar. Vanaf vliegveld Las Palmas met de bus (lijn 66) naar Playa des Ingles. Bus stopt op de heenreis vlakbij het app. en voor de terugreis stap je op voor het app. Je kan ook een taxi nemen (35 euro) of een auto huren (v.a. 110 euro voor 8 dagen). Parkeren is lastig in Playa. De accomodaties hebben vaak geen of beperkte parkeerruimte en grotendeels in de stad is het betaald parkeren. Appartement Montemayor is rustig gelegen en ligt 50 meter vanaf het strand. Het is laagbouw (3 lagen) en wij zaten op de begane grond bij het zwembad.Bijna niemand bij het zwembad (was ook niet verwarmd in januari). Ruim voldoende voor 2 personen. Prima slaapkamer met een goed tweepersoonsbed. Alles aanwezig inclusief bad, maar met een boiler. Keuken ook compleet, maar wij zijn elke dag uit eten geweest. Supermarkt achter het app. Goed weer gehad: 25 gr en zonnig! Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer