Appartement Montemar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag22°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Montemar voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Montemar in het Nederlands

Gewoon goed app.

marcel
14-5-2009

Mooi appartement van binnen lekker ruim balkon op het zuiden gehad. Strand op steenworp afstand (je moet wel trap lopen)

Maar verder is alles er aanwezig!

Gereisd met oudere kinderen in november 2008

Appartement info

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montemar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.