Appartement Miramar

Appartement
Appartement Miramar

68 reviews over Appartement Miramar in het Nederlands

Gewoon geweldig.omdaar te zijn.

J beijer,
15-4-2019

Het is kleinschalig 12 appartementen.wij komen er al meer dan 20 jaar. Je zit overal dicht bij zoals strand winkels eet tentjes en de bus is op loop afstand te bereiken.en het complex daar is het heerlijk rustig.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ton .Z,
20-9-2018

Geweldig appartement. Goed gerenoveerd, goede locatie

Gereisd met partner in september 2018

Super accommodatie

KL,
19-8-2018

Hele mooie gerenoveerde appartementen. De bedden lagen goed en de kamer werd 5 dagen in dagen week schoongemaakt. In de keuken is van alles aanwezig zodat je goed zelf zou kunnen koken. Ook waren er een koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster aanwezig. Het zwembad had wel zoutwater..

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

helemaal geweldig

Vera Petrick
11-2-2017

Rustig, kleinschalig complex

Gereisd met partner in november 2016

schitterend

troch andy
31-7-2016

voor ons was alles oke ,mooi complex, zeer verzorgd en bij alles dicht bij

Gereisd met partner in juli 2016

Vakantie begon voor ons slecht doordat er de tweede nacht in ons appartement (bovenverdieping) is ingebroken. Waarschijnlijk zijn ze via het balkon van de buren omhoog geklommen en zo ons appartement binnen gegaan. Balkon deur hebben we gesloten toen we gingen slapen maar dit bleek helaas niet voldoende. De eigenaar vertelde dat dit hem nog nooit was overkomen maar onderburen konden ons vertellen dat de week ervoor ook al was ingebroken. Huiseigenaar leek zich hier niet druk om te maken. De avonden na dit voorval hebben we het wasrek tegen de binnenkant van de balkon deur gezet als extra 'beveiliging'.

Ondanks de inbraak hebben we een goede vakantie gehad. Het is rustig gelegen net buiten het drukke centrum van Playa del Inglès. Appartementen zijn schoon en bijna iedere dag schone handdoeken. Volgens de eigenaar moest er een ventilator aanwezig zijn, deze hebben wij niet gevonden en niet gekregen dus was het erg warm binnen.

Al met al een goede vakantie gehad met een flinke tegenvaller.

Gereisd met partner in juni 2016

Best voor herhaling vatbaar.

Annemieke Verbeek
1-5-2016

Leuke praktische bungalow, rustig gelegen in centrum van Playa des Ingles. Halfpension, gevarieerd eten, zeer goed ontbijt. Diner was minder, vlees droog, vis met graten, sinaasappels met witte schil er nog omheen. Goed restaurant La Pergola met goede supermarkt om de hoek.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig en gezellig

Elizabeth1924
31-1-2016

Dat je in een goed verzorgd app terecht komt. Overal lekker dicht bij zit. Personeel is vriendelijk, er wordt goed schoon gemaakt. Minder puntje in het begin is dat de receptie aan de overkant iets verderop zit. Gewoon top locatie, vlakbij het strand . Nadeel het is kleinschalig en daarom zit het app wel vaak vol.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch! Echt een aanrader!

bas
23-11-2014

Miramar is echt een aanrader! Ik ben er een weekje geweest en heb er een super vakantie gehad. Personeel is erg vriendelijk zelf de afwas deden ze voor ons!

Gereisd met partner in november 2014

Geweldig!!!

GiesL
21-9-2014

Ons verblijf in app.complex 'Miramar' was zeer ontspannen en gezellig. Het was kleinschalig en niet toegankelijk voor buitenstaanders, daar de 'bewoners' een eigen sleutel van het hek kregen. Aan de boulevard en geen last gehad van het de omgeving. Bijna elke dag werd (op 2x na in 12 dagen) je appartement grondig schoongemaakt en je bed opgemaakt. Een eigen terrasje met je eigen zitje èn ligbedjes. Een keurig verzorgde tuin en vriendelijk personeel. Wij hebben al heel wat appartementen bezocht tijdens diverse vakanties, maar deze sprong er met kop en schouders bovenuit. Voor ons voor herhaling vatbaar...

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miramar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.