Géén boekingskosten

Meer appartement info

6 Reviews over Marivista

• 6Anna10-01-2011

Prima

Wij zijn hier geweest in december 2010. Wij waren met 2 kinderen (3 en 0 jaar). We hebben het prima naar de zin gehad. Alleen vonden we het appartement met 2 kleine kinderen niet echt ruim. De inrichting was ook niet super (oud /ouderwets). Pluspunt schoonmaak iedere dag. Wij zaten op de begane grond en dat is ideaal, het zwembad op 2 meter van ons terras super voor kinderen (geen omheining om het zwembad maar dat was voor ons geen probleem). 1 minpunt de schuifpui sloot niet goed en zo is er op een nacht ingebroken en geld gestolen. De receptie maakte er niet veel van en " in de omgeving" kregen we te horen dat het daar vaker gebeurde. Naja misschien hebben wij gewoon pech gehad. Verder hebben wij het super naar de zin gehad hier! Het is rustig gelegen een kwartier lopen op de boulevard. Het is niet luxe maar dat kun je voor de prijs ook niet verwachten.

• 1mr mrs moon06-12-2009

dont bother!! discusting

Apartments are riddled with cockroaches, as for refurbished? HA! thats a laugh. Disgusting dirty hole. Only good thing is they are in a good position. Chipped tiles on floor,dirty grouting in bathroom,shower head broke,wardrobe doors completely off,water runs brown,seat cushion zips broken , patio doors wont open more than 18 inches and dangerous,pool dirty,patio table split...need i say more? I think not. If you go here you must be crazy!! Couldn't wait to leave Questions ? 1. would i recommend? NO 2. Would i go again? NO NEVER

• 7Hans03-12-2008

Gunstig gelegen en rustig

Apartamentos Marivista is een leuk kleinschalig appartementengebouw vlak bij het strand. Als je vertier zoekt in je hotel moet je hier niet heengaan. Er is een zwembad. De bushalte is voor de deur en de winkels zijn om de hoek. Minpunt: de bedden zijn slecht.

• 7Sanderbalk29-08-2008

Prima

Lekker simpel, nette ligging, lekker rusting, groot zwembad, (relatief), en gewoon goede schoonmaak.

Erg attente receptie..

• 8bart singeling09-12-2007

Prima ligging en relatief rustig. Erg leuke omgeving en alles bij de hand. Buitenkant van appartement ziet er goed uit, binnen is het niet goed onderhouden. TV defect, wastafel hing op een schroef aan de muur en bedbank was rijp voor de sloop. Bedden waren weer prima...dus al met al best te doen, als je weinig eisen stelt. Minpunt, geen of nauwelijks receptie. Door de parasolreisleiding werden we bij aankomst bij de gesloten receptie gedropt met de woorden er komt zo wel iemand, maar niemand kwam. Op ons vedrzoek heeft een werkster gebeld naar een hotel. Duurde al met al een uurtje....Overigens het schoonmaken was prima verzorgd. Complimenten aan de werksters.

• 9Irma10-01-2006

Super appartementencomplex!!! Lekker rustig gelegen maar toch dicht bij het centrum en strand. Altijd plek in het zwembad. Als je hier naartoe gaat moet je vragen naar een appartementje op de begaande grond. Lekker met eigen ligstoelen. Zeker een aanrader dus!!!!!

• 8Nathalie HIldebrand02-09-2004

dit is een leuk appartement. wij zijn er in de augustus maand van 2004 geweest. kamers zijn prima ingericht en hebben slechts 1 kakkerlak gezien. het zwembad is heerlijk en de supermarkt zit om de hoek. het strand ligt voor je neus maar het is nog wel een eindje lopen en een aardige partij trappen! strand is prima maar geen sevice op het strand wat betreft restaurantjes die het eten aan je strandstoel brengen. heerlijke golven maar geen super heldere zee door het donkere strandzand.

• 9W. Suvaal10-01-2004

Een goed verzorgd en mooi appartementencomplex. Heeft een mooi (zij)aanzicht op zee en diverse barren & restaurants zijn in de directe omgeving. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar je kunt er heerlijk relaxen. Supermarkten vind je op 250m lopen.

Het is een vakantiebestemming die zeer zeker aan te raden is.

Appartement Marivista info

Het complex

• Adults onlytrue

• CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)