Appartement Maritim Playa

Meer appartement info

116 reviews over Appartement Maritim Playa

• 8Jacob & Roos18-02-2011

goede accommodatie en locatie

Wij zaten op de 4e verdieping. In het begin was het even wennen aan het geluid van het uitgaansleven (tot 06.00 uur), maar na 2 dagen sliep je er dwars doorheen. Verder was het een perfecte accommodatie op een perfecte locatie. Wij vonden het wel makkelijk dat je in het appartementen-complex drie talen kon spreken: Engels, Duits en Spaans. Personeel is alleraardigst, appartement werd elke dag goed schoongemaakt en evt. schone hand- en baddoeken. Verder was het heerlijk vertoeven, want alles was binnen hand- en wandelbereik (supermarkt, restaurants, pubs, winkelcentra, strand, boulevard). Maak een lekkere lange boulevard- en/of strandwandeling en neem dan de taxi terug. Het kost echt heel weinig.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6MH09-01-2011

Zeer lawaaiig (tussen kerst en o&n)!!!

Gelegen aan uitgaanscentrum, met allemaal open barretjes die erg veel lawaai veroorzaken tot 5u (of nog later) in de morgen. Zelfs zo erg dat je met oordopjes in, de bas nog voelt in je bed! Dus erg slecht geslapen.

Het hotel was wel ok, niet uitzonderlijk, er werd wel goed schoongemaakt. Verder was het vooral op Duitse gasten gericht (de obers spraken zelfs bijna alleen maar Duits), waardoor je je als niet-Duitser toch een vreemde eend in de bijt voelt. Wij hadden halfpension. Het ontbijtbuffet beviel prima, de kwaliteit van het avondeten was redelijk. Je kon per dag een keuze maken uit 4 menu's en dit was de ene keer beter dan de andere. Vlakbij zee, winkels en supermarkt, dat was plezierig. Het weer is in die periode aangenaam, zo'n 20 graden of meer, voor 's avonds is een trui wel lekker.

De dagexcursie 'Gran Canaria à la carte' is een superexcursie. Je betaalt 62 euro, maar daarvoor krijg je een groot deel van het mooie eiland te zien, incl. voortreffelijke lunch.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8annemarie30-11-2010

super super vakantie

Het is egth een onwijs mooi hotel, was er met mijn partner, waren er 10 dagen super weer gehad lekkr warm en dat voor november, proppers heb je overal bij kasbah willen je in elke kroeg en restaurant hebben maar als je gewoon nee zegt is het ook klaar. tip om te eten is erg lekkr lion rampant (kasbah) had groot kipfilet van wel 15 cm ruim patat en salade 6.50 dus een koopje. Verder moet je egth naar palmitos park gaan bus er naar toe voor 2 pers is 4.20 het park ligt in de bergen. En wat wij erg leuk vonden was supercattemaran kost 49 euro hele dag onderweg inlc eten(warm) onbeperkt drinken.

Een nadeel is wel dat er tot 7 uur feest gevierd word wij zaten op 220 (2e verdieping) je kon het wel horen maar ik heb 7dagen zo geslapen en laaste 2 nachten met oordopjes is wel een aanradar om het mee te nemen voor het geval

echt een aanradar ook in november

groetjes Annemarie en Alvin

Gereisd met partner in november 2010

• 8Maaike03-09-2010

Super!

Van 07-08 t/m 21-08 zijn wij in dit hotel geweest. Het hotel is super!Aardig personeel, receptie kan de uitstapjes voor je regelen/boeken.Kamers zijn goed, worden 6 dagen per week schoon gemaakt. Ook het eten bij het hotel is erg goed! Wij hadden logies, maar zijn wel enkele keren bij 't hotelrestaurant wezen eten. Het enige puntje van kritiek is het geluid..'s avonds is er best wat geluidsoverlast van de kroegen tegenover en naast het hotel. Onze kamer had wel extra ramen bij het balkon, dat is wel weer goed geregeld! Kamers vanaf de 5e verdieping hebben veel minder overlast. Het stappen is leuk, vooral de nl kroeg Shooters. Let verder op Happy Hour, je betaalt hier namelijk gewoon bijna alle drankjes.. Laatste tip: neem niets aan van proppers op straat, regel alles via het hotel/organisatie.

Het hotel is zeker een aanrader, alles op loopafstand. Onze vakantie was super!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9M. Engels17-08-2010

Erg goed appartement

Een erg goed en schoon appartement in het hartje van Playa del Ingles! Alles is op zeer korte loopafstand en vanaf het stappen kun je kruipend naar huis. Fijn zwembad, erg vriendelijk personeel en iedere dag worden de kamers schoongemaakt (incl. schone handdoeken). Omdat het in het uitgaans gedeelte van Playa ligt heb je wel wat geluidsoverlast, maar niet storend! Het eiland zelf is leuk voor een week, maar de 2e week besefte we ons steeds meer dat er zo weinig te doen is en het vooral dor en lelijk is... Wel een top vakantie gehad, mede dankzij deze goed accomodatie. Als ik terug zou gaan zou ik zeker weer voor Martim kiezen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Phylicia06-08-2010

Topper

Top hotel, aardig personeel, voor kinderen weinig te doen geen animatie team enz. Wat vorige jaren wel geweest was. Appartement is een half jaar geleden gerenoveerd dus alles ziet er netjes uit. Alles in het appartement wordt netjes schoongemaakt door het personeel. Verder geen kakkerlak rond om het hotel gezien of in het hotel.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10K205-11-2009

Super hotel & ligging beetje geluidsoverlast

We zijn in de herfstvakantie in Maritim Playa geweest. Echt een super fijn hotel, heerlijk zwembad met lekkere warme jacuzzi. vriendelijk personeel. Veel duitse gasten, maar verder geen last van gehad. Ontbijt erg lekker: (broodjes, brood, yoghurt, gebakken ei/gekookt ei, koffie of thee, veel vleeswaren, kaas etc. ) Wij zaten op 3e verdieping, precies boven de disco, wel klein beetje last van geluid. Maar ook erg leuk mensen kijken vanaf het balkon. We gaan graag een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7stephanie25-10-2009

...

Ben een week met mijn broertje hier geweest. Aardig personeel, erg gehorig. we zaten pal boven pacha en hebben geen 1 dag goed kunnen slapen. ventilator en tv tegen betaling. verder veel oudere homofielen waar we niet echt gecharmeerd van waren.. ideaal voor mensen die volop uit gaan. niks voor mensen met kleine kinderen (17 t/m 24-10-09)

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8anoniem11-10-2009

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

Het hotel wordt gerund door een Duitse familie en heeft dus ook veel Duitse gasten. De receptie spreekt gelukkig ook prima Engels. Wij zaten eerst op de eerste verdieping (goedkopere kamer) en bij aankomst werd al gezegd dat het wel erg lawaaig is en dat we als we wouden tegen betaling konden upgraden. Dit hebben we gelijk de dag erna gedaan. We dreunden gewoon ons bed uit!! Hierna verhuisd naar de 5de verdieping en dit was super. Veel minder lawaai en een mooi uitzicht. Wij waren met 2 meiden dus hadden veel 'last ' van de proppers in de omgeving die je allemaal in hun kroeg willen hebben. Het hotel staat naast de Kasbah wat echt de uitgaansgelegenheid is voor jongeren. Wij voelden ons beter thuis in Maspalomas, waar het allemaal iets beschaafder is :) Het zwembad is heerlijk bij het hotel, het ontbijt is prima. Avondeten hebben we er niet gehad omdat er zo veel andere keus is. Kortom wij hebben ons prima vermaakt en vinden het hotel een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9h l jelies26-09-2009

fantastisch hotel

het was echt een goede vakantie dankzij maritim playa. service was uitstekend eten was zeer afwisselend zeer nette kamer uitzicht was goed. poolbar was prima geen last gehad van lawaai slaapte er gewoon doorheen.ontbijt werd op mijn kamer gebracht echt idiaal.

h l jelies

Alleen gereisd in september 2009