Appartement Maritim Playa

• Sauna
Meer appartement info

116 reviews over Appartement Maritim Playa

• 8Robin B.01-09-2011

Echt een leuk hotel in een leuk stadje!

Wat is dit een leuk hotel voor vooral de jongere generatie, midden in het levendige deel van PDI. Alles binnen loopafstand, het strand incluis, is genoeg om je een vakantie lang te vermaken.

Het hotel kent vriendelijk personeel en goede, schone kamers. De balkons zijn heerlijk ruim en discreet. Minder discreet is de omgeving. Er zit een disco onder het hotel, en daar moet je aan willen wennen. De muziek valt best mee, wij hadden vooral last van extreem luidruchtige Duitsers...

Eten kun je beter buiten het hotel doen, het is gewoon niet lekker en gezellig eten daar. Het zwembad daarentegen is heel leuk.

Betalen voor de televisie e.d. vonden we erg vreemd. Jammer. Het zijn de kleine dingen...Maar dit wordt wel gecompenseerd door goede service. De laatste dag kregen we voor een kleine vergoeding een extra kamer en bij aankomst kwam de receptionist, toen we wilden weglopen, ons achterna rennen om ons te vertellen dat onze kamer klaar was. Het zijn de kleine dingen...

Gereisd met partner in juli 2009

• 7melisdk18-08-2011

goed maar simpel

wij hebben 2 weken in dit hotel doorgebracht, het is een goed hotel en de ligging is echt super! wij zaten op de vierde etage en het geluid vielons ook alles mee! een klein nadeel vind ik dat je overal voor moet betalen normaal gesproken zit er altijd wel een tv in je kamer, en bij dit hotel moest je daar iets van 4 euro per dag voor betalen en ook airco's kennen ze hier niet, alhoewel ik het niet nodig heb gehad! verder is het simpel ingericht maar het is prima schoon en goede schoonmaak, het is ook leuk om als nederlander naar gran chaparal te gaan dat is allemaal nederlands je hebt er een leuke kroeg t trefpunt en lekkere eettentjes zoals broodje amsterdam, flora en broodje maastricht! ook een aanrader, al met al een prima hotel alhoewel ik er niet nog eens naar terug zal gaan.

• 9C. Schuurman02-08-2011

Super hotel met goede service!

Wij zaten op de 6e verdieping in kamer 604. We hadden een geweldig uitzicht over het uitgaand publiek. S'nachts was de muziek hoorbaar maar goed het viel ons reuze mee. Wij hadden het veel erger verwacht aan de hand van de reacties die we hier vooraf hadden gelezen.

Wij hebben wel bewust een hogere verdieping geboekt om zo de overlast van het geluid wat te verminderen. Ons ruime balkon was ook voorzien van ramen die we s'avonds konden afsluiten. Dit had ook zeker invloed op de 'overlast' van het geluid. Wij waren daar dus ook erg blij mee.

De inrichting is prima, het zou misschien iets ruimer kunnen. Maar goed wij hebben er verder geen last van gehad.

De dagelijkse schoonmaak met uitzondering van de donderdag was prima. En de service in het hotel vonden wij erg goed. Wij werdern erg goed geholpen bij het zoeken van uitstapjes en dergelijke.

Wij konden voor 20 euro nog een dag bij boeken, aangezien wij s'avonds om 22.00u terug vlogen. Hier waren we erg blij mee. Geweldig!

• 10Baas25-07-2011

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

Ik ben er van 13 juli 2011 tot 23 juli 2011 geweest. Het appartement was op de 5e verdieping. Vanaf de 5e verdieping is de tv en het gebruik van de sauna gratis. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en spreken duits, engels en spaans.

Het hotel ligt voor jongeren ideaal, direct bij alle uitgaansgelegenheden. Wij zaten aan de noordkant van het hotel wat betekende dat wij geen last hadden van het geluid van discotheken. Wel klonk het geluid van de straat en langslopende mensen door in het appartement wat soms storend was.

De appartementen zijn sober ingericht maar voorzien in alle behoeften zoals een tv, douche en wc, kookplaat en bankstel en bedden met een groot balkon. Daar bevindt zich ook een wasrek, ligbed en tafel met stoelen. Er hoefde geen borg betaald te worden en een kluisje was beschikbaar voor 2 euro per dag.

Wij hebben er een fijne vakantie gehad en raden het zeker aan als mensen tegen het buitengeluid kunnen.

• 8Baas25-07-2011

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

• 10Ellen20-07-2011

Fantastisch hotel

Wat een fantastisch hotel! Het liefst neem ik dit hotel mee naar elke bestemming waar ik verder nog ooit naar toe ga.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg mooi en lekker zwembad met bubbelbad. Hier is een barretje bij waar je kunt lunchen/eten en kunt drinken.

De kamers zijn niet heel erg groot maar groot genoeg! Het hotel ligt direct aan het uitgaansgedeelte, maar hier eigenlijk niet veel van gemerkt qua geluidsoverlast.

Een dikke vette aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Brunettitude15-07-2011

echt een super super super hotel!!

Het is een mooi en schoon hotel met vriendelijke mensen. het ligt echt MIDDEN in het centrum dus ja, als je voor je rust gaat moet je inderdaad niet naar Maritim Playa maar ik mag hopen dat je daar even naar kijkt voordat je wat boekt...

Het restaurant el rancho zit er bijna direct om de hoek en dat is een aanrader! super lekker en heel goedkoop, hebben daar bijna elke dag gegeten. Niet naar het restaurant tegenover de spelletjeshal gaan ( in de kashba ) want daar was het voedsel bedorven helaas...

Verder een tip voor alle jongeren: de proppers vliegen op je af met tickets voor feestjes in de China White en Avalon etc. koop deze niet!! Ze vragen er 25 euro voor ( sommige minder ) maar de entree is overal sowieso al gratis, en de enige toegevoegde waarde is een t-shirt wat je krijgt... ( lelijk!! )

ze zeggen er ook altijd bij free shots, en free cocktails maar trap er niet in want dit zijn gewoon met water aangelengde mierzoete troepjes :)

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 1heeren12-07-2011

NOOIT MEER

Wij hadden half pension geboekt.Als ik had geweten dat het eten zo smerig was was ik er nooit heen gegaan!!!Het is een duits hotel en ze serveren de raarste combinaties zoals bv gekookte kip met tomatensaus erover en pasta.Je kan kiezen uit 4 menu's ..nou geen 1 is te eten en het woord groenten kennen ze niet.Je Krijgt letterlijk 1 klein blaadje sla op je bord.Tevens denk ik dat ze je binnen max 20 min weer van tafel willen hebben,want je hebt nog geen tijd om je voorgerecht op te eten en ze serveren het hoofdgerecht al.ze staan letterlijk je weg te kijken daar.Ook het ontbijt was niet goed...super weinig keuze... En inderdaad is er elke dag van 22.00 uur tot ong 07.30 uur heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel lawaai.Je moet de ramen op je balkon sluiten anders hoef je niet te gaan slapen met al dat lawaai. Kortweg;NOOIT MEER..WAT EEN K..HOTEL

• 7Paulien25-04-2011

Mooi en schoon hotel

Afgelopen week hebben wij overnacht in Maritim Playa. Het hotel is netjes en heeft een mooi zwembad. De appartementen worden m.u.v. donderdag dagelijks goed schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Personeel is vriendelijk en bij de balie spreken ze zowel Duits als Engels. De ligging is t.o.v. de winkeltjes en restaurants perfect, helaas wel veel lawaai van 22.00-08.00 uur. Discotheken zijn tot een uur of 05.00 open maar daarna gaat men de straat op om daar verder te feesten en broodjes kebab te eten (deze zaak zit tegenover het hotel). Oordopjes zijn dus geen overbodige luxe. In de week dat wij er waren was het daar paasvakantie dus extra druk, misschien is het in andere weken wat minder lawaaierig. Het strand ligt op ongeveer 5 a 10 minuten lopen, prima te doen. Mooi schoon strand!!

Leuk om te doen: Palmitospark (bus 45), hier kun je je de hele dag vermaken met diverse shows (roofvogels, dolfijnen etc.).

Restaurant: Roma (pizzeria aan de boulevard).

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Samantha01-04-2011

Voor jongeren perfect!

Ik ben met 4 vriendinnen naar dit appartement geweest. Voor een stapvakantie echt een perfect appartement. Wij sliepen op de 2e verdieping boven pacha. Maar omdat wij zelf ook altijd laat thuis waren hebben wij hier totaal geen last van gehad. Personeel is onwijs aardig en behulpzaam. Wij hadden uitzicht op de ´´put´´ dus voor ons ideaal. Als ik weer een keer naar Gran Canaria zou gaan dan zowiezo weer Maritim Playa! Voor mensen met kinderen is er verder weinig te doen geen animatie of iets. Maar voor jongeren echt aan te raden!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Appartement Maritim Playa info