Appartement Maritim Playa

Meer appartement info

116 reviews over Appartement Maritim Playa

• 10DCP01-03-2015

Aanrader

Super vakantie gehad hier. In de herfst vlak voor de Herfstvakantie. Het was er rustig maar erg gezellig, mede door het super vriendelijke en behulpzame personeel!! Konden op de kamer wel de muziek horen van de horeca gelegenheden die aan de andere kant van de straat zitten, maar hebben er niet minder om geslapen. Nette en ruim opgezette appartementen. Ik denk wel een volwassenen hotel, maar goed ik heb dan ook geen kinderen ;)

Gereisd in januari 2010

• 7angelina14-04-2014

appartement

Het appartementcomplex is netjes en schoon. Wel hadden wij pech dat we precies boven de disco lagen , op de 1 ste verdieping, na drie dagen klagen dat we absoluut niet konden slapen kregen we een andere kamer. De disco duurt ongeveer tot half 6 in de ochtend! Wij hadden ook geen open balkon, maar een glazen wand ervoor. Het reisburo waar wij geboekt hadden zei dat die kamers normaal niet aan stellen verhuurd worden alleen maar aan jeugd die zelf ook gaat stappen. Als je in het gastenboek schrijft van Maritim Playa, plaatsen ze je reactie niet als hij niet positief genoeg is.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Jan21-02-2014

Nooit meer

Maritim Playa is een goed hotel, met erg vriendelijk personeel en goed eten. Wie echter van zon houdt, kan 's middags na 3 uur niet meer terecht bij het zwembad omdat dan de schaduw de baas is. Wie van een disco houdt moet zeker dit hotel gaan boeken want de hele nacht, ja hoor de echt hele nacht, hoor je de stampende muziek van de disco's in de Kasbah en Plaza. Het hotel beschikt over een fitnessruimte. Alleen jammer dat alle apparatuur in de ruimte staat, maar dat de deur op slot is. Volgens de receptionist kan de vloer nog niet worden gebruikt. Het eten is goed. Het ontbijt is een buffet. 's Avonds is er twee keer in de week buffet en de andere avonden een keuze uit vier verschillende soorten menu's. Met een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. In de hal staan er als service twee computers. Kosten: 1 euro voor 15 minuten. We zijn enkele keren in Eugenia Victoria geweest en daar is internetten gratis. Daar staan zelfs Apple-computers!!

Gereisd met partner in februari 2014

• 8theo04-12-2013

centraal in het uitgaansleven

Goed hotel met prima keuken en service alleen erg gehorig ligt midden tussen uitgaans gelegenhedenen onder het hotel ook 2 disco's als je de eerste 2 verdiepingen huurt,merk je dat ook wel. De eerste 4 verdiepingen zijn goedkoper maar wel gehoriger en soberder ingericht.Wel alles dicht bij de hand zoals winkels,disco's en klinieken etc. en op loopafstand de zee en veelal zeezicht.Duits familiehotel.

Gereisd met partner in november 2013

• 9H.Dekker25-03-2013

Prima

Met dochter een last minute weekje geweest in januari. We werden zeer vriendelijk verwelkomd, en ook de rest van de week waren de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartement, op de 6 e verdieping, was ruim, schoon, had goede bedden en een supergroot balkon. Van lawaai van de overkant hebben wij geen last gehad, misschien omdat we de ramen dicht hadden 's nachts, maar volgens mij viel het sowieso mee. Het hotel bevindt zich ook vlak bij de boulevard/het strand. Prima weekje gehad met schitterend weer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8mandy09-09-2012

Goede ligging tussen het strand en de kasbah!

Het is een mooi appartement, mooi zwembad en zeker een goede ligging om naar toe te gaan. Een tip is wel als je houd van rust om niet naar dit appartement te gaan, het uitgaansleven bevind zich ook tegenover maritim playa. Ook is er een minpuntje er is geen airco aanwezig in de kamers. Verder wel een prima ligging, binnen 10 minuten ben je op het strand en er zijn genoeg restaurantjes, winkeltjes etc. ook leuk om in de winter naar toe te gaan. weer in september nu was 28 - 35 graden overdag en 's avonds 22 - 25 graden

Gereisd met partner in september 2012

• 10B.Zoetweij-Burgstra18-03-2012

Een erg goed en aan te raden hotel

Had geen goede info via tv programma red mijn vakantie over hotels en dergelijke, maar dit slaat alles.Had zelf nog niet zolang in een hotel gelogeerd. Totaal NIKS op aan te merken een echte aanrader ,alles was en is goed, lekker ruim uitzicht prachtig goede bedden,vrij ruime kamers met tv en dergelijke,het schoonhouden van de kamers fantastisch 6 x in de week worden de bedden verschoond, eten is goed , zeer vriendelijke mensen achter de balie en medewerkers van het hotel.Prachtig mooi uitzicht en erg veel mogelijkheden voor uitgaan in de omgeving. Kortom ...een echte aanrader ,het spreekwoord is niet voor niets, een goede wijn cq HOTEL behoeft geen krans

Gereisd met partner in maart 2012

• 8melanie11-02-2012

Heerlijk appartement!

Mijn vriend en ik zijn in Juni 2010 in Maritim Playa geweest. Top appartement! Niks over te klagen. Ik raad het niet aan om met je kinderen hier te zitten, maar dat lijkt me meer dan normaal. Het is namelijk midden in een uitgaans gebied! Wij hebben het hier 2 weken heerlijk gehad. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Den&Wen21-09-2011

Nette appartementen, uitstekende ligging!

We zijn eind augustug/begin september 2011 10 nachten in maritim Playa verbleven. Helaas heeft onze reisorganisatie een lowbudget room geboekt waardoor we de eerste 3 nachten geen oog hebben dicht gedaan. Op het dak van Pacha nachtclub (start om 01.00 tot 06.30) ...je hoort niet alleen de muziek, je voelt deze in het bed vibreren. Na 3 dagen hebben we bijbetaald voor een standaard room, heerlijk rustig. Sowieso onwijs veel problemen gehad met reisorganisatie dus TIP: boek nooit via hen je/jullie vakantie! Maritim playa heeft nette schone appartementen, een heel mooi zwembad en erg vriendelijk personeel! Midden in het centrum en slechts 5 minuten lopen naar het strand (door het centrum) Dus wij kunnen dit hotel absoluut aanraden. Over het eten kunnen we helaas niks meededelen aangezien we op basis van logies zijn verbleven.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Den&Wen21-09-2011

Mooi appartement, uitstekende ligging.

We zijn eind augustug/begin september 2011 10 nachten in maritim Playa verbleven. Helaas heeft onze reisorganisatie clickundflieg een lowbudget room geboekt waardoor we de eerste 3 nachten geen oog hebben dicht gedaan. Op het dak van Pacha nachtclub (start om 01.00 tot 06.30) ...je hoort niet alleen de muziek, je voelt deze in het bed vibreren. Na 3 dagen hebben we bijbetaald voor een standaard room, heerlijk rustig. Sowieso onwijs veel problemen gehad met bovengenoemde reisorganisatie dus TIP: boek nooit via hen je/jullie vakantie! Maritim playa heeft nette schone appartementen, een heel mooi zwembad en erg vriendelijk personeel! Midden in het centrum en slechts 5 minuten lopen naar het strand (door het centrum) Dus wij kunnen dit hotel absoluut aanraden. Over het eten kunnen we helaas niks meededelen aangezien we op basis van logies zijn verbleven.

Maritim playa heeft nette

Gereisd met partner in augustus 2011