Vakantiepark Los Valles I

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Op vakantie geweest naar Los Valles I?

8.2Fantastisch

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

5 reviews over Vakantiepark Los Valles I

• 8Iris Maissan18-02-2010

Niet geweldig

Wij zijn in januari 2010 een weekje in Los Valles 1 geweest. Aankomst prima, de bungalows zien er erg leuk uit en zijn mooi gelegen rond een goed onderhouden tuin met 2 zwembaden. Een van de 2 was een kinderbadje, ideaal voor onze 3 jarige dochter. Het interieur van de bungalow is echter ZEER teleurstellend... Het meubilair stamt uit het jaar 0, alles wat is opgehangen hangt schots en scheef. De TV kon alleen aan als je geld in een soort muntenautomaat deed, en dan keek je naar een minischermpje. Op zich is voor ons TV geen prioriteit, maar we hadden voor onze dochter een paar DVD's meegenomen. Helaas was de DVD-speler kapot. De keuken was klein maar praktisch. Geen magnetron, dat kan lastig zijn. De bedden zijn echt bedroevend: Slechte matrassen!Ze zijn oud en smoezelig en ze liggen door. Het beddengoed was tot op de draad versleten. Bij de vraag om nieuwe lakens werd nee geschud, toen we haar 5 euro gaven kon het ineens wel! In de bungalow was geen informatie over wat dan ook.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Uithoven15-02-2008

Eeen echt gezellig vakantie park voor fijne vakantie. Heerlijk rustig en vlak bij het winkel centrum Jumbo

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 6Jos en Marijke05-01-2006

Pluspunten: ligging perfect, zeer rustig, toch alles op loopafstand. Veel privacy. Minpunten: de inrichting van de bungalow was zeer matig: geen eettafel, geen bezem of stoffer, slechte bedden, meubilair uit het jaar nul. Wij waren met z'n vijven maar hadden bijvoorbeeld slechts twee messen, vier koffiekoppen, vier krukken aan de kleine bar tussen keukentje en kamer en twee terrasstoelen. Een pluspunt bij dat alles: de beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam dus alles kwam uiteindelijk toch wel goed. Verder zei hij dat er begin 2006 een grote renovatie op stapel staat dus wellicht dat alles beter wordt.

Gereisd met familie in januari 2006

• 8Carla Visschers14-06-2004