Vakantiepark Los Porches

• Onvoldoende: 1 - 5

De hemel op aarde

Teun Verhagen
6-7-2015

Als vier jonge, levenslustige avonturiers gingen we voor de eerste keer op vakantie. We hadden geen betere plek kunnen vinden dan Los Porsches, wat een bungalow park.. "De Rolls Royce onder de vakantieaccommodaties" is een vergelijking die slechts half afbeeld wat een paradijs het was. Nu zul je denken, waarom is deze jongeman zo lovend over Los Porsches? Nou, ik zal enkele voorbeelden geven waardoor het feit dat hier mensen onvoldoendes geven je achterover doet slaan. Allereerst werden alle lege verdwaalde blikken bier, die een aantal uren daarvoor vol overgave de tuin in waren geworpen, netjes uit de tuin weggehaald. Daarnaast mochten wij, als semi volwassen mannen, gewoon gebruik maken van het kinderbadje, terwijl je op andere plekken vol ontzag en met een nare blik weggestuurd zou worden. En dat voor maar €175,- per persoon voor 15(!) dagen! Moet ik nog meer zeggen? Nee, het lijkt me duidelijk dat dit de geschikte plek is om voor het eerst de wereld te gaan verkennen.

Bestaat dit park nog !!!!! Bah !

Anton
18-8-2014

We waren hier ook het is alweer twee jaar geleden zo te lezen is hier niets veranderd. Wat een bende was het verschrikkelijk alles oud en versleten.

De bungalows rond het zwembad zijn goed. Maar kom je verder in een donkere hoek liggen de lakens nat op het bed zo vochtig en oud..

Het is een gok om hier naar toe te gaan. We waren gelukkig de hele dag op strand en 'savonds uit. In het huisje kon je niet vertoeven. Als je naar bed wou moest je eerst kakerlakken vangen.

Tevreden

Monique
    16-2-2011

Wij verbleven hier in 2000 en hebben het toen prima naar onze zin gehad hier. Maar ik begrijp dat het allemaal wat minder is geworden in de loop der jaren. Dat is jammer want het is een leuk bungalowpark dat ruim is opgezet met ruime huisjes. Toen wij er waren was het allemaal al wat verouderd dus ik kan me goed indenken hoe dat nu zal zijn. Toch jammer dat ze de boel niet wat opknappen want dan is het een prima plek om te verblijven. Wij hadden plannen om weer terug te gaan maar daar heb ik nu toch mijn twijfels over....

Frida
      14-2-2011

inrichting verloederd,na 3 min.douchen,heet water op.3weken dus niet gedouchd,niet leuk.Schemerlamp brandt wel,maar is kapot,droogrek te vies om aan te pakken

ruime tuin

jenneke
        29-5-2010

ruime bungalow, ruime tuin, leuk zwembad,

wel veel kakkerlakken op dit eiland

J.Leeuwinga
          18-1-2010

Bungalows Los Porsches worden slecht onderhouden,weinig inventaris in de keuken,personeel steelt uit bungalow en ligt op de route tussen twee uitgaancentrum met gevolg,veel dronken mensen langs de deur met veel problemen als men s avonds even op terras zit word je in schuttingtaal aangesroken.Receptie doet niets aan klachten,als de koffiezetapparaat kapot is moet men zich maar redden met een steelpan.

Handdoeken moet je zelf regelen,schoonmaaksters komen niet,alleen op laatste dag om te vragen naar een fooi.

Laatste keer!!!!!! Nooit meer!!

miriam brand
          6-1-2010

We zijn met twee gezinnen geweest en kregen wel op aanvraag twee huisje naast elkaar bij het zwembad. De man van het zwembad en de tuin deed (in"K") wel zn best alles was goed onderhouden (buiten). Alleen er staan veel huisjes te koop (volgens mij allemaal) en wordt er dus weinig meer aan gedaan. Veel huisjes zijn al voor prive en zitten ook honden en poezen in die in het park poepen. De huisjes zijn zeer slecht onderhouden de koelkast werd met elastiek bijelkaar gehouden in de douche-verlichting staken de draden uit de lamp en het stopcontact (kindvriendelijk met 2 kinderen van 7 en 3!! Het bad was erg smerig en roestig. De verf kwam overal van de muur. en we zijn 10 dagen geweest en hebben niet een keer schoon beddengoed gehad en om schone handdoeken hebben we moeten vragen. Schoonmaken (als ze het deden) deden ze het met hun ogen dicht!!

We zijn er altijd met plezier heen geweest maar dit niet meer!!

heleen dasberg
          1-1-2009

"Bungalow Los Porches** in Playa del Inglés is..."slecht vies

de tuin was niet om te zitten prut en zandbak met kabels uit de grond naast ons werdt de hele vakantie verbouwd en de deuren moesten dicht met een hangslot anders sloot deze niet de tv stekker hing erbij veel kakerlakken ontbrekende keukenspullen

en als klap op de vuurpijl bedwelmd en beroofd van alles wat we hadden dus wakker worden met alleen je kleren die je aanhebt

nooit meer zullen ze ons daar zien zelfs de angst overgehouden om nog met vakantie te gaan

2008

Wat een DRAMA

Fam Geffen
                25-10-2008

2 jaar geleden hier naar toe geweest met 4 volwassenen en 3 kinderen. Nou bespaar je geld en ga aub ergens anders heen. Vieze vuile huisjes , Matrassen door en door verleten. Service van lik mijn vestje. Zwembaden zijn vies , worden nauwelijks bijgehouden , op de receptie zit zelden iemand. Ja je kunt er een ijsje trekken uit de automaat , maar ook die was defect. Kortom TRIESTE BOEL.

Leuke vakantie!!!

Jeanine
                      10-8-2008

Wij zijn een paar jaar geleden bij Los Poches geweest en hebben er toen een fantastische vakantie gehad.

We werden met de auto naar ons huisje gebracht door iemand van de receptie.

Het huisje was schoon en eenvoudig, maar leuk ingericht met een bar tussen de keuken en woonkamer. Verder waren de badkamer en slaapkamer netjes.

We hadden ligbedden in onze tuin en alles was afgeschermd met een groot hekwerk.Het zwembad was echt om de hoek en hadden we vaak voor ons alleen..Het park is zeer centraal gelegen(midden tussen yumbo en cita)

Wel waren er natuurlijk de nodige kakkerlakken, maar ja dat heb je overal op crancanaria! Als je alles netjes houdt dan zorgt dat niet echt voor overlast. Wel hadden we een paar keer storing op de kluis wanneer we weg waren geweest! erg vaag.

Dat was eigenlijk ook het enige minpuntje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Los Porches in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Los Porches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Los Porches scoort een 6.24 uit 10 op basis van 89 reviews.