Géén boekingskosten

Meer appartement info

33 Reviews over Los Juncos I

• 7Hanneke19-09-2017

redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Sober ingerichte kamers met slechte harde bedden. Wel alles aanwezig om een maaltijd te bereiden + magnetron/oven, koffiezetapparaat, broodrooster. Dit zag er keurig uit. Supermarkt tegenover het appartementencomplex waar ze genoeg keus hebben. Zwembad is prima alleen waren alle parasols en enkele ligbedden kapot.Jammer dat er geen poolbar aanwezig is. Ligging is helemaal perfect! 3 minuten van strand en binnen 1 minuut sta je in het centrum waar 's avonds van alles te beleven is. Playa del Ingles is wel ontzettend verouderd maar er is dus wel genoeg te beleven. Zowel op de boulevard als in de verschillende centra (Kasbah, Yumbo). Al met al een geslaagde vakantie.

• 8Roel27-03-2015

Sober maar goed

Ruim appartement. Sober ingericht. Heel goede bedden. Rustige omgeving. Prijs/kwaliteit verhouding is precies zoals het zegt. Goedkoper dan de meeste, maar de inrichting is er ook naar. Wordt uitstekend schoongemaakt. Al met al als je met weinig tevreden bent, is dit een uitstekende optie.

• 8wenting03-03-2015

goede prijs/kwaliteit verhouding

perfecte ligging t.o.v uitgaans gelegenheden strand op 400 meter wordt keurig onderhouden 3x p/w schone handdoeken 1x p/w bedlinnen, receptie in app strelezias. men spreekt goed engels/duits min punt/ kleine boiler ca 5 min heet water dan 20 min wachten

• 7Rene01-08-2010

Redelijke accommodatie

Wij zijn 12 juli aangekomen bij het complex. Het appartement licht redelijk gelegen aan het eind van een straat. Hierdoor valt gelukkig de overlast van nachtbrakers enigzins mee. In het weekend wat geluid hoorbaar, maar niet storend. Voor stappers is het een ideale uitvalbasis. Wel is de ligging ideaal voor het eten. Wat aanbevelingen: De Vliegende Hollander voor een broodje en wat drinken, Restuarant Roma, El Rancho, Murphy (karaoke bar), Panadan restaurant in Kasbah! De kamers zijn goed verzorgt, alleen de schoonmaak is soms wat minder. Soms kregen wij om de dag schone handdoeken en dan weer 5 dagen niks. Verder spreekt men bij de receptie alleen Spaans. Dan moet je gewoon het mobiele nummer bellen wat buiten op het bord staat. Dan krijg je een Nederlandse meneer. Wat wij betaald hebben en wat mijn verwachtingen waren zijn uitgekomen. Een 7 is terecht maar zeker niet meer. Auto huren is zeker een aanrader. (orlando cars)

• 7Patricia15-07-2010

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Het appartement was schoon, maar er waren wel kakkerlakken. Maar kakkerlakken heb je op Gran Canaria ook in de 5 sterren hotels. Ontkom je niet aan. Inrichting is oud, wel goede bedden. Vriendelijk personeel, deden alles voor je als je er netjes om vroeg. Min puntje was dat het zwembad water erg koud was. Wel gratis bedjes bij het zwembad. Niet geschikt voor mensen met een rolstoel door lokatie vanaf het strand, appartment ligt namelijk op een heuvel. Complex heeft wel een lift. Aan de overkant van de straat liggen winkeltjes/barretjes en voor wie er behoefte aan heeft een Kerk met diensten in het Duits, Zweeds en Nederlands. Tuin wordt netjes onderhouden.

Wij hebben hier erg genoten, we waren in het laagseizoen maar ze waren wel volledig bezet door een Spaanse feestdag. Wij hebben geen last van geluidsoverlast gehad. Toen wij er waren was er een zeer gevarieerd publiek.

Ja, het complex is oud, maar wij vonden het prima!

• 5st/pe06-03-2010

Uitstekende ligging, vies app.met mankementen!

Afgelopen week terug gekomen, besloten tóch maar een melding te maken, ter voorkoming van een teleurstelling.

Strand op 5 min. lopen. Tegenover de Kasba/Metro (goed opgeknapt vergeleken met 5 jaar geleden, geen tot weinig leegstand) Van hier uit vele mogelijkheden ergens te eten en uit te gaan.

*Appartement was vies, in de keuken was alles vet en de kastjes hingen uit de
    voegen, zeer sumier keukengerei, geen bezem (wel lastig met het zand van het strand als ze maar 2x in de week komen voor schoonmaak) Netjes na 3 dagen om schone handdoeken gevraagd, na een beledigde receptionist/klusjesman wél gekregen.

*In de douche kwam het stukwerk plafond naar beneden en ranzige vochtplekken, stopcontacten los. Lampen die het niet deden. Daarentegen bedden prima!

Voor ons geen Los Juncos meer, NL beheerder deed er niets op uit toen we de hostess van de touroperator informeerden. Hij hoorde het gesprek en liep zo langs ons heen naar buiten, NOUJA zeg!

St/Pe te E.

• 7Pia23-02-2010

oud, maar schoon

Oude spullen en veel niet in orde;wordt morgen gemaakt! bewaking,goede schoonmaak.Overal vlak bij!Je leeft buiten. Prima voor de prijs.

• 8S.18-08-2009

Prima voor jongeren

Ligging t.o.v. centrum en strand is ideaal. Niet erg geschikt voor gezinnen met kinderen, aangezien het zwembad wat klein is, en er s'avonds/s'nachts geluidsoverlast is. Maar voor ons was het prima te doen! Alleen gehele 2 weken geen schone lakens op bed gehad, handdoeken moesten we eerst om vragen. Al met al prima vakantie!

• 7Edwin12-05-2009

Met pubers, perfect!

Appartement is simpel, maar wat wil je. Zandstrand via de trap naar beneden, en uitgaans centrum echt om de hoek. Ondanks de recesie nog aardig wat open (andere centra valt dat wel eens tegen). Uiteten kan overal in de buurt en supermarkt zowat tegenover de uitgang. Gelukkig zijn we niet op het aanbod van OAD ingegaan om naar een ander complex te gaan. Met pubers een aanrader. Uitgaan dichtbij en als je zelf rust zoekt ga je naar het appartement.

• 6Jamie07-03-2009

Goed te doen!

Leuk appartement. Ligt dicht bij het strand en er tegenover is genoeg aan uitgaansgelegenheden. Wij hebben de eerste nacht last gehad van heel veel herrie op de straat, maar daarna niet meer.

De service is minder. LET GOED OP je paspoort bij het inchecken, want de man achter de balie gaf mij een paspoort van een ander mee.

Verder is het een fijn appartement. Douchen is wel minder, want er komt weinig water uit de douche en het is niet altijd warm.

Verder was de keuken ook een drama. Weinig spullen, maar je kunt ook vrij goedkoop uit eten. Verwacht geen luxe!

Appartement Los Juncos I info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden