Géén boekingskosten

Appartement Los Ficus

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Ficus voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 94 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

111 Reviews over Los Ficus

• 8Monique17-08-2018

Super mooie gerenoveerde appartementen. Zeer centrale ligging. Je stapt de deur uit en tegenover het complex ligt een grote supermarkt, bank en restaurants Vlak bij het strand en het uitgaansleven. Een aanrader is debby's kitchen , straat over en je loopt erzo binnen. Deze lunchroom wordt gerund door een nederlands echtpaar wat al jaren op het eiland woont. Als er iets niet op de kaart staat hoef je het maar te vragen en ze maken het voor je . Verder over het appartementen complex. Er zijn 2 zwembaden met ligstoelen. Een mooie tuin erom heen. Verder een kleine speeltuin voor de kinderen en een jeu de boules baan. Complex was erg schoon. 3 maal in de week schone handdoeken. Vriendelijke mensen aan de receptie die ook goed duits spreken. Goede bedden !!! Kom hier graag terug !!!

• 8ronald20-04-2017

Heerlijk maar gedateerd onderkomen.

Het complex is in renovatie. Buitenzijde ziet er redelijk uit. Aan de binnenzijde moet nog het nodige gedaan worden. Tijdens ons verblijf, was er iemand om een offerte uit te brengen voor renovatie zwembad. Keukens in de appartementen zijn enige tijd geleden al vernieuwd. De boiler is klein, maar met wat beleid, kunnen er twee personen na elkaar douchen. Personeel is erg hartelijk en zet zich in om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Wij gaan zeker terug.

• 4Cees06-12-2016

eenmaal is meer dan genoeg.

keuken inventaris was echt ruim onvoldoende. het was niet mogelijk om achter elkaar te douchen, dat hield de boiler niet bij. keiharde matrassen. wij hadden een appartement op de 5 etage naast de lift, deze maakte een geluid als een oude dieselmotor, dit was vooral nachts uiterst onplezierig. balkondeur kon niet op slot, het elektronisch toegangshek werkte heel slecht. Het stucwerk van het plafond in de slaapkamer dreigde los te laten, dit is tijdens onze vakantie gerepareerd ( na interventie van de hostess) men vond het echter niet nodig ons tijdens de werkzaamheden een ander appartement aan te bieden. Veel te weinig ligbedden bij het zwembad en die er waren daarvan waren de meeste kapot. bij eerste binnenkomstleek het een leuk appartement, echter het is duidelijk een vergaande glorie, jammer.

• 10P Steenbergen25-09-2016

Geweldig appartement

wij zijn van 14 tot 23 september in Los Ficus geweest het is een mooi en schoon appartement en vriendelijk personeel ze zijn zeer behulpzaam, wel jammer is dat het zwembad al vroeg deels in de schaduw ligt, het is dicht bij de Kasbah en de boulevard, wij gaan er zeker weer terug naar Los Ficus. het was een top tien dagen verblijf.

• 8Joyce07-09-2015

Super appartement!

Een super appartement op een uitstekende ligging! Ligt precies tussen het stand en het centrum in! Elke dag werd er schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk. De zwembaden zijn wel aan renovatie toe, maar opzich nog prima om in te zwemmen!

• 7Gerard06-03-2015

eenvoudig maar meer dan voldoende

Uitstekende ligging ten opzichte van strand en voorzieningen. Vlakbij bij winkels, supermarkten, restaurants e.d. Twee kleine zwembaden met beperkte ligmogelijkheden, deels in de schaduw. Kleine speeltuin voor kinderen, verder niet zo veel faciliteiten. Kamers werden goed schoon gehouden en regelmatig schone handdoeken.Op zich prima bevallen. We waren er in februari en hadden alleen 's ochtend zon op het balkon.

• 8Angela06-07-2014

Goedkoop en nette appartementen

Voor de 2de keer naar los ficus geweest, en weer goed bevallen. Van de onrust niets gemerkt en netjes behandeld. Het appartement werd niet dagelijks schoongemaakt, maar dit was vooraf bekent gemaakt, wel waren er genoeg handdoeken en kregen we schoon beddengoed. Je word netjes behandeld en ze helpen waar ze kunnen. Bij ons ging het baby bedje kapot en na hier melding van gemaakt te hebben stond er binnen een half uur een nieuwe! Volgend jaar zeker weer!

• 8Maybes07-03-2014

Goed appartement

Appartement is net overgegaan naar andere manager, 26-2-2014 stond nog twee dagen een beveiliger aan de poort, daarna hebben wij hem niet meer gezien. Naar ons inziens hebben ze wat opstart problemen maar proberen ze het de klanten wel naar de zin te maken. Bij ons stond eind van de week 2 flessen wijn op de kamer voor het ongemak dat bestond uit een kapotte boiler en in het begin de kamer niet dagelijks schoongemaakt, een keer in de lift vast gezeten. Appartementen zijn netjes, goede keuken waar ook gekookt kan worden. Bedden waren goed maar wek hard.

• 9Gerda24-02-2014

Prettig appartement, centraal gelegen

De eerste keer dat we hier geweest zijn. Inderdaad staat er steeds security aan het hek, die iedere keer het hek open en dicht doet. Wij zaten ons al af te vragen waarom dat nodig was, omdat het naastgelegen appartement dit niet had. Wel een paar keer politie gezien, maar zelf geen last ondervonden. Het was ook rustig overdag en 's nachts. De manager heeft voor ons (2 volw en 2 pubers) nog een extra sleutel geregeld, door even de cilinder te verwisselen, zodat de jongens ook alleen ergens naar toe konden en dan niet op ons hoefden te wachten. Verder hebben we niet veel te maken gehad met de eigenaren. Het appartement ligt vlakbij het strand en winkelcentr Kasbah en alles kan lopend bereikt worden. Supermarkt aan de overkant van de straat en een soort van busstation op 1 km. afstand. Als je wilt dat de kamers worden schoongemaakt, kun je een kaartje aan de deur hangen. De handdoeken worden maar 2x per week verschoond, dat zou beter kunnen. Wel een plek om weer een keer naar toe te gaan.

• 6skydoggie20-02-2014

voorlopig maar eventjes niet meer

Ook wij zijn al enkele keren in dit appartement geweest waar onze ouders al jaren overwinteren. Dit beviel altijd uitstekend maar door de ruzie tussen de managers die een rechtszaak onderling hebben lopen maakt het verblijf voor de toeristen er niet aantrekkelijker op. 24 uur per dag security aan de poort dus je kunt er niet zomaar in en uit lopen. De nodige keren politie aan de poort en gasten die niet binnen worden gelaten omdat de heren er niet met elkaar uit kunnen komen. Dit app complex heeft al jarenlang vaste gasten maar door het geruzie vd managers gaat dit ten koste van de gasten en worden de gasten erg ontevreden, dit is niet de bedoeling van vakantie vieren! Ook de schoonmaaksters werden een aantal dagen in het app complex vastgehouden, mochten niet naar huis....Al met al maakt dit de vakantie er niet leuker op. Voordat je naar dit app gaat check eerst of je er daadwerkelijk terecht kunt!Hopelijk wordt het conflict gauw opgelost!

Appartement Los Ficus info

• VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetNiet beschikbaar
  • Wlan internetNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden