Appartement Los Caribes

4 reviews over Appartement Los Caribes in het Nederlands

Heerlijk vertoeven

C. Vinke
25-6-2016

Los Caribes is een kleinschalig appartementen complex in een tuin met zwembad, direct grenzend aan de paseo, een hoog boven het strand bevindende loopboulevard. Strand is bereikbaar via een hele hoge trap, maar een eindje verder is er een lift en dan nog ong. 1 verdieping een trap of een helling. Ikzelf loop met een rollator en voor mij was het te doen. Enkele winkelcentra zijn in de buurt. Het appartement wordt goed schoongemaakt evenals de buitenboel. Niets anders dan lof voor de schoonmaakster, die heel aardig is. Er is geen receptie, maar wel een telefoonnummer om te belken als er iets is. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Anders in mei 2016

Valse belofte..

Iwan Raven
19-11-2015

Onze vakantie naar Playa Del Ingles – Gran Canaria via touroperator. Geboekte appartement was Los Caribes 1, maar………….

Toen we bij je in de winkel kwamen om een vakantie voor 3 personen te boeken (mijn moeder die slecht te been is, mijn vriend en ik) hebben we heel duidelijk aangegeven dat we een accommodatie willen die dicht bij het strand ligt en makkelijk te bereiken is i.v.m. mijn moeder en haar handicap in der been en is al 65 jaar. Helaas is dit bij het appartement Los Caribes 1 echter niet het geval. Het appartement ligt direct aan de boulevard, maar om het strand te bereiken moet je eerst heel veel trappen lopen wat veel moeite kost, zelfs voor mijn vriend en ik is dat te veel 3 keer op een dag. Dit was helaas niet wat we ervan verwacht hadden. En ons verteld is. Tevens wat betreft het appartement hadden we er iets meer van verwacht (aangezien het gerenoveerd is) namelijk kon je niet normaal douchen zonder dat de woonkamer onder water liep, omdat het afvoer putje het water niet aan kon. Tevens kon je de douchekop niet recht vast zetten waardoor je tegen de muur aan moest douchen. Kleine opmerking is ook geen kledingkasten, alleen paar hangers en 2 laatjes per slaap kamer, niet voldoende dus. En het warm water is na 3 minuten douchen al op.

Nooit meer touroperator voor ons.

Gereisd Met vrienden in november 2015

Prachtige lokatie!

noeltje
29-12-2013

Wij hadden een apprtement op de begane grond aan de straatkant. Keurig appartement. Ondanks dat het best gedateerd is is alles wat je nodig hebt aanwezig. Lokatie is echt perfect. Direct aan het strand gelegen, op loopafstand van alle leuke centrums.

Nadelen; Boiler is gauw leeg Slaap je aan de straatkant dan is het vrij rumoerig. Om 05.00 uur word met veel kabaal de container geleegd die pal naast het complex staat. Vrij harde bedden met plastic matrassen wat het erg zweterig maakte.

Ondanks deze nadelen blijft het dankzij de prachtige ligging voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd Met partner in december 2013

Leuk appartement

claudia
9-1-2013

In december hier geweest met partner en twee jonge kinderen. (6 en 3 jaar)

Appartement ---> sober ingericht maar zeer netjes/ schoon. Bedden enorm hard! en de douche krijgt zijn watervoorziening uit een boiler van 15 ltr/ 1200 watt. (het is dus snel op en het duurt zeer lang voordat er weer warm water is Zwembad---> water erg koud! Omliggende tuin en zwembad worden netjes bij gehouden. . Er zijn geen voorzieningen voor kinderen zoals een speeltoestel/ glijbaan bij het zwembad. Het personeel (receptionist en huishouding) is zeer vriendelijk en spreekt goed engels Alle app hebben uitzicht op de zee. Vanaf het app loop je zo de boulevard op.. Het strand bereik je door ongeveer 15 min te lopen en een grote trap naar beneden. Veel winkels/ restaurants in de buurt

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

• AdresAvenida de Madrid 29 E-35100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Caribes in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Caribes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.